barthez
|
Napisano: Środa, 14 Marca 2007, 10:26:36
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
wiadomo - pod stacyjkę najlepiej, bo nie ma żadnych strat, tylko nie wiadomo pod który kabel, a nie chcę rozdrapywać całej wiązki. Zastanawiam się co by było gdyby się podłączyć bezpośrednio do akumulatora... Co prawda woltomierz wskazywałby cały czas napięcie, nawet po wyłączeniu zapłonu, ale czy to czemuś zaszkodzi? Czy ciągły pomiar napięcia spowoduje rozładowanie aku, bo chyba pomiar nie jest równoznaczny z poborem... Mamy tu jakiegoś elektryka na forum?
AT RD07A/B '96
|
|
|
laskowski_m
|
Napisano: Środa, 14 Marca 2007, 12:45:53
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 106 |
Dołączył: 25.5.2006 |
|
O ile mnie pamięć nie myli (technikum dawno było ) woltomierz ma bardzo dużą rezystancję (opór) zatem mały prąd przez niego płynie. Ale płynie.... Zatem z czasem rozładuje Dla przykładu nawet kontrolka alarmu może rozładować aku w dwóch nowiusieńkich BWM, które stoją w garażu obok mojej AT pozdr, laska
AT RD07 99
|
|
|
Michalek
|
Napisano: Czwartek, 15 Marca 2007, 11:28:11
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 27 |
Dołączył: 14.9.2006 |
|
Pomimo wielu przeciwników makaroniarskiego rozwiązania z wentylatorem,blaszką i gumkami na regulatorze , dodam , że działa bez zarzutu ,a nie szczędziłem od błota, wody,gleb i wilgoci. Prawda jest taka że dopiero w lecie przy wysokich temperaturachi własnie w terenie przy małych prędkościch ,patent będzie sie mógł sprawdzić. Moim zdaniem lepiej zapobiegać niż diagnozować
|
|
|