Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Lampy z H4

  

Strony: <<123456
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 117
Dołączył: 11.7.2006
No i doczekałą sie moja czwórka dwóch H4, jednak dziwi mnie to ze zaczął padać aku. Fakt był stary miał prawo. Teraz zapodałem nowy i po przebiegu niespełna 1 tys km, znów biednie z aku. Wydaje mi sie że moz alternatora jest taka sama w 04 i 07 wiec powinno dać rade. Dodam ze nie stosowałem podgrzewanych manetek i innych dodatków obciążających instalacje. H4 to jakies tungsramy +50% - 60/55W.
aku - 14Ah


niedi hardzone
RD04 '92


Ostatnio modyfikowany przez niedi
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Ja w RD04 z padniętą Yuasą (dała radę zakręcić jednorazowo góra 3 razy wałem, potem trzeba było z minutę poczekać aż sie bidulka pozbiera żeby zakręcić jeszcze raz ) przejechałem z przerobionymi lampami około tysiąc kilometrów i wszystko było ok. Teraz, po kupieniu nowej Yuasy YB14L-A2 mogę se odpalać na włączonych światłach i nie ma nawet zająknięcia. Też nie mam grzanych minetek.

Może tradycyjnie spytam się o regulator 1 ...


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 37
Dołączył: 18.1.2006
ja tez nabylem wersje wloska zarowki banki jednym slowem w nocy hujnia no i zmienilem na h4 aku nowe i po paru kilometrach padlo a na bankach jezdzil bez problemu czy wersja wloska ma slabsze ladowanie czy mam padniety regulator przy wylaczonych swiatlach laduje 13.4 odpiszcie cos bo widze ze kilku mialo podobne problemy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
13.4 z włączonymi światłami przy 5000rpm. Za mało trochę...


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 117
Dołączył: 11.7.2006
gucio:
ja tez nabylem wersje wloska zarowki banki jednym slowem w nocy hujnia no i zmienilem na h4 aku nowe i po paru kilometrach padlo a na bankach jezdzil bez problemu czy wersja wloska ma slabsze ladowanie czy mam padniety regulator przy wylaczonych swiatlach laduje 13.4

U mnie faktycznie padł regler-ładował 12,5 V jak był ciepły, na zimnym normalnie. Wymieniłem regler i ładuje przy pełnym obciążeniu 13,4-13,7, 2tys km i wszystko gra. Uważam ze to wystarczające ładowanie.Choć zdaża się w niektórych sprzętach że ładuje 14V. Powyżej tego już bym nie polecał zaczyna się elektroliza na płytach aku.


niedi hardzone
RD04 '92
 
Strony: <<123456

  

     Skocz do forum: