Niezalogowany
[
Logowanie
|
Rejestracja
|
Użytkownicy
|
Szukaj
]
Africa Twin
>>
Problemy techniczne
>>
scottoiler
Napisz odpowiedź
Autor:
Kolor
Rozmiar
Ogromny
Wielki
Duży
Mały
[quote=podosek][quote=chinol]Zamocowałem zbiorniczk przy kierownicy ( co by móc odpowiednio dozować) rzecz jasna ze wezyk przebiega gdzieć koło silnika do tylnego koła. [/quote] To jest OK [quote]olej jest tak ciepły że... (oryginalny olej scottoiler zielony ) ...na postoju przelatuje przez ogniwo na ziemie ;/[/quote] Olej jest cieply przede wszystkim w zbiorniczku RMV poniewaz znajduje sie przy chlodnicy i to jeszcze z nawiem od wentylatora. (nie wiem z ktorej strony to masz. mozna przeniesc na druga strone (pod lewa reke) co to znaczy na postoju? Po wylaczeniu silnika nie ma prawa kapac bo zawor jest sterowany podcisnieniem. (jesli jest nieszczelny to RMV jest do regenracji) Jesli z wlaczonym silnikiem to wszystko gra. Ma kapac. 1-2 kropla na minute. Regulowac przed jazda na zimnym silniku zanim wlaczy sie chlodnica [quote]z podajnika kapie na łąncuchu brak sladów smarowania <zong> tak to przynajmniej wyglada nie lepi sie do łańcucha , moze to tak ma być he he ?? rolki sa w sumie czyste i łańcuch tez jest czysty , [/quote] Lancuch powinien byc mokry a olej przybrudzony (na czarno) Zdecydowanie powinno byc widac slady smarowania) Czy lancuch jest suchy? Jesli tak to zwieksz na RMV cyferke [quote]powinien w takim wypadku chlapać na opne itp [/quote] Absolutnie nie powinno kapac na opone. Rozchlapywanie na opone swiadczy o zbyt duzym smarowaniu. [quote]smaruje oringi ?? tak czy nie ?? ma ktos tak zamocowane może jakiś patent na izolacje cieplną rurki ? czy cos w tym stylu ;) moze inny olej wlac ?[/quote] dlaczego ma nie smarowac? Smaruje wszedzie gdzie olej doplynie. Olej jest ok. Urzadzenie jest wrazliwe na temperature i inaczej bedzie sikalo jak bedzie 30 stopni a zasadniczo inaczej jak +6. Muszisz sie tego nauczyc. Wystarczy ze co jakis czas zerkniesz na lancuch. Jak jest smarowany i za duzo nie syfi wkolo to bedzie dobrze. Rurke ma poprowadzona pod bakiem po ramie z przewodami elektrycznymi a potem w stalowym oplocie Goodridge po gorze wahacza. Rurka ze stalowka laczy sie przy pompie. Ale to jest temat podgrzewania RMV a nie przewodu. Chyba ze opasales cylindry... Jesli rozumiesz po angielsku to na stronie scottoilera jest bardzo dobre FAQ. [/quote]