myczek
|
Napisano: Wtorek, 04 Marca 2008, 23:01:21
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
wyczytalem to na stronie africanqueens.de. 15SAE po 0,498 L na lage.i czym najlepiej przemyc to wszystko??
Ostatnio modyfikowany przez myczek
|
|
|
hubert
|
Napisano: Wtorek, 04 Marca 2008, 23:30:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
myczek: | wyczytalem to na stronie africanqueens.de. 15SAE po 0,498 L na lage.i czym najlepiej przemyc to wszystko?? |
Hmm rzeczywiście tak pisze na tej stronie ... "We recommend 0,498l SAE 15 per arbor." Wot zagadka
A przemyć najlepiej naftą
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
|
|
|
myczek
|
Napisano: Wtorek, 04 Marca 2008, 23:42:33
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
ok Hubert.Rambo mi ciebie polecil,wiec odgrzebalem temat.wiem ze to juz bylo pare razy,ale jak sie cos robi pierwszy raz to rece sie troche trzesa.jeszcze jedno pytanie.ten uszczelniacz Ariete musi miec symbol Ari118?pytam zebym wiedzial czego szukac.a moze skoczyc poprostu do hondy?co radzisz?
|
|
|
hubert
|
Napisano: Wtorek, 04 Marca 2008, 23:58:49
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
Tak to ten symbol uszczelniaczy...
Jeśli chodzi o olej to najbezpieczniej będzie nalać 10W. Zobaczysz jak Ci się na nim jeździ i zdecydujesz czy wlać przy następnej wymianie gęstszy czy rzadszy ...
ale jak sie cos robi pierwszy raz to rece sie troche trzesa |
To fakt człowiek boi się że coś spierniczy ale w lagach bardzo nie ma co spierniczyć. Najważniejsze to uważać żeby nie porysować rur nośnych...
Aha może być też mały problem z odkręceniem tej małej śruby u dołu lagi bo potrafi się kręcić razem z bebechami w środku. Najlepiej spróbować je poluzować gdy moto stoi jeszcze na kołach..
Nie zapomnij też o Loctite ... i mam nadzieję że masz klucz dynamometryczny ??
Pozdrawiam
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
Ostatnio modyfikowany przez hubert
|
|
|
myczek
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 0:03:07
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
ok.zrobie jak mowisz.tylko nie wiem gdzie to dostane.ale nic,poszukam.dzieki
|
|
|
myczek
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 0:16:10
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
znalazlem strone www.moto-x-treme.de.i po wejsciu na simeringi okazalo sie ze do AT odpowiednim uszczeliaczem jest TC4 43 54 11 ARI053.a ten Hubercie z oznaczeniem ARI118 ma symbole DCY43 54 11 i jestbadziej do ducati.jak to interpretowac??
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 0:59:20
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
ja CI radze: jak nie cieknie nie ruszaj!
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
myczek
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 7:50:08
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
Rambo tez tak mysle.afri ma dopiero 18000km,nie wiem czy to ma jakies znaszenie,ale mysle zenie ma co sobie dodawac pracy.jak bedzie cos cieklo to spedze najwyzej weekend w garazu
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 9:48:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Moja ma kilka razy wiecej przebiegu, jest z 94r i nie cieknie, a simeringi są oryginalne i też tylko takie polecam. zmieniam olej co rok. leje syntetyki 7,5W~10W. Syntetyk nie robi sie taki gęsty zimą i żadki latem i mniej sie pieni.
robota prosta wiec dasz sobie rade. kup sobie nafty jak pisze Hubi czy poprostu ON za stacji paliw i przepłukaj to ze trzy razy każdą strone, a Królowa odwdzieczy sie komfortem jazdy. Pamietaj o tym niższym poziomie oleju o ktorym pisał Hubi przy progresach.
Pozdrawiam
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
hubert
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 10:16:09
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
myczek: | znalazlem strone www.moto-x-treme.de.i po wejsciu na simeringi okazalo sie ze do AT odpowiednim uszczeliaczem jest TC4 43 54 11 ARI053.a ten Hubercie z oznaczeniem ARI118 ma symbole DCY43 54 11 i jestbadziej do ducati.jak to interpretowac?? |
O fuck rzeczywiście ... rozmiar ten sam tylko jakiś kształt inny ... jeśli kogoś wprowadziłem w błąd to przepraszam. No cóż te DCY jak narazie jeżdżą u mnie i nie sprawiają problemów ... No to teraz już wiem czemu mam dwie sprężynki zamiast jednej ...
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
Ostatnio modyfikowany przez hubert
|
|
|
myczek
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 11:27:00
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
ok.wszystko jest przygotowane i wasze rady zapamietane.zrobie wedlug waszych wskazowek.tylko co to jest to Loctite?wiecej pytan nie mam .´dzieki Ps.tez chcialem wymienic tylnia sprezyne na ölinsa,zeby afri byla wyzsza i sztywniejsza.w Touratechu mnie wysmiali,mowiac ze to nic nie da i ze jak juz to caly teleskop wymienic ok.1000euro .hubercie czy ty wymieniales tylko sprezyny czy caly amortyzator?sama sprezyna kosztuje okolo100euro
Ostatnio modyfikowany przez myczek
|
|
|
hubert
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 12:04:12
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
Jeśli nie będziesz wymieniał uszczelniaczy to nie ma potrzeby rozbierania całych lag i Loctite nie będzie ci potrzebne. A Loctite to taki "klej" do gwintów ...
Ja wymieniłem samą sprężynę na ileśtamprocent twardszą od oryginału z tego względu że ja wielki chłop jestem i jak jeszcze z tyłu siadł plecaczek i miałem zapakowane kufry to tył mi za bardzo siadał. Doszło do tego że musiałem opuścić przód na półkach żeby była zachowana prawidłowa geometria ... Jeśli nie masz takiego problemu to według mnie nie ma sensu zmieniać tej sprężyny.
Aha po wymianie poprawa jest wyraźnie wyczuwalna. W tej chwili ledwo dotykam całymi stopami do ziemi przy wzroście 193 cm
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
Ostatnio modyfikowany przez hubert
|
|
|
myczek
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 19:36:50
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
oki.dzieki.to narazie wymienie przod i podkrece troche tyl.dzis wyjalem obie lagi,wymylem je w srodku i przygotowalem do montazu progresow,ktore przyjda do piatku.mam jeszcze jedno pytanie.w jakiej pozycji zakrecac lagi od gory?jak motocykl jest na centralnej i lagi max wyciagniete,czy jak stoi na bocznej podstawce.jest wtedy roznica w ilosci pozostalego powietrza w lagach,a to jak mysle nie jest bez znaczenia
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 20:45:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
biedaku masz afryke po 96..>? zakrecasz już ze sprężynami wiec max wyciągniete. a poziom oleju bez sprężyn mierzymy i prz max wsunietych lagach ile sie da
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
myczek
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 22:51:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 118 |
Dołączył: 4.11.2007 |
|
nie mam wiecej pytan,wysoki sadzie no moze jeszcze jedno-malesprezyny progresywne maja nierownomierne zwoje.czesc gesciej nawinieta idzie na dol czy do gory?
Ostatnio modyfikowany przez myczek
|
|
|