Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> gmole z larssona

  

Strony: <<1234>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
samul:
Teraz poluje na takie gmole

dalem bo przegapilem aukcje za 50 ojro grrrrr
samul


Samul - wcale dupy nie dałeś, to tylko opatrzność nad Toba czuwała, bo inaczej wdupiłbyś kasę w błoto.
Panowie - gmole są tylko na tyle wytrzymałe jak ich MOCOWANIA. Nie ma wielkiego znaczenia, którędy i jak fantastycznie powyginane sa te rury z boków, bo przenoszą stosunkowo niewielkie obciążenia. Największy moment działa własnie na punkty mocowania gmoli do ramy. I tu niestety nie ma skrótów - płaskownik 5x25 to można sobie wygiąć w łapach. Jak to ścierwo ma utrzymać ciężar padającej z impetem maszyny? H&B też wiesza swoje badziewie na półmetrowych płaskowniczkach i jeszcze wołaja za to jakieś chore pieniądze Co to ma być ja siem pytam?? Suszarka do bielizny??
Nie dziwota, że nawet przy parkingowej glebie płaskowniczki się poddają i gmol demoluje plastiki zamiast je chronić. U Podoska próbowaliśmy trochę te H&B wyprowadzić na ludzi dodatkowymi zastrzałami coby z płaskowników porobić takie przestrzenne struktury, ale to tylko takie leczenie syfa pudrem
Te Jojnowe są całkiem do rzeczy - potwierdzam. Nie jest to jeszcze mistrzostwo świata, ale przynajmniej mają przestrzenne podparcie na rurach, a nie dziadowskich płaskowniczkach.
Inna sprawa, że AT jest beznadziejnie osłonięta plastikami i ciężko wykombinowac coś poprawnie pracującego, bez ingerencji w owiewki.
Całkiem fajne są te, co ma Mateo (dawać mi tu fotę jakąś!) - bardzo rzetelnie dopracowane mocowanie z tyłu i niezłe z góry. Brakuje tylko poprzeczki spinającej dolne rury.
Sambor też ma jeden dobry patent w swoich - przyspawany bezpośrednio do ramy motura dodatkowy uchwyt pod główką ramy. Dzięki temu ma bardzo solidne podparcie, tam gdzie inne mają jakieś lipne opaski czy druciane obejmki co wyglądają bardziej jak ozdoby choinkowe
Tak to.
Zdrowia!



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Pastor:

.
Całkiem fajne są te, co ma Mateo (dawać mi tu fotę jakąś!) - bardzo rzetelnie dopracowane mocowanie z tyłu i niezłe z góry. Brakuje tylko poprzeczki spinającej dolne rury.





pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria


Ostatnio modyfikowany przez podosek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
powiedział co powiedzieć chciałem


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 52
Dołączył: 14.2.2007
gdzie można dostać takie gmole co ma Mateo bo w rzadnym sklepie na takie nie trafiłem?


RD 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 89
Dołączył: 4.1.2007
No właśnei ja takie widywałem tu i ówdzie... a zwłaszcza ówdzie, ale nie wiadomo kto , co i za ile
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 37
Dołączył: 7.3.2007
dzwonię po różnych sklepach i pytam o gmole takie jak ma mateo i nigdzie nie ma , dziwne co? może napiszecie gdzie je kupić i za ile.


AT RD 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 176
Dołączył: 5.2.2007
A może te , które oferuje Motoracer.........? Pozdrawiam Mutt
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
Mroq:
dzwonię po różnych sklepach i pytam o gmole takie jak ma mateo i nigdzie nie ma , dziwne co?

No dziwne, dziwne I pewnie każdy sprzedawca jeszcze pyta: "A kto to jest Mateo?"
Zdrowia!


P.S.
Takie gmole robiła jakaś mała szkopska firemka. Robiła tez bardzo ciekawe okufrowanie, ale podobno znikneli już z rynku. Podobno.


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 288
Dołączył: 20.10.2004
Potwierdzam - Motoracer ma sensowne gmole Givi. Jeżdżę z takimi i sprawdzają się super!
http://www.sklep.motoracer.pl/gmole-givi-honda-xrv750-africa-twin-9303-p-43.html



MIO
AT RD07
N52 13'46.50"
E21 02'25.00"
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 124
Dołączył: 10.10.2006
MIO:
Potwierdzam - Motoracer ma sensowne gmole Givi. Jeżdżę z takimi i sprawdzają się super!


Łyse Anakee, szuter z dużymi kamieniami... wiem... kto jeździ...
W każdym razie przy jakiś 20km/h oparłem się o stromy brzeg drogi. Przednia poprzeczka tego gmola podniosła trawę i wepchnęła na plastik - nie wytrzymał...

Zjazd typu autostradowego, 50km/h, asfalt wygląda jak nówka, sucho. Jak sie złożyłem, tak zostałem leżeć... Asfalt był śliski jak lód, do dzisiaj nie wiem dlaczego.
Gmol zeszlifowany prawie na grubość ściany rurki, lekko przygięty, pozatym żadnych większych strat w sprzęcie, ze mną gorzej, ale bez przesady.

Wniosek: Gmole dosyć solidne, mają jednak słaby punkt - przód jest łączony na tulejkę przykręcaną do ramy. Niestety w tej tulejce rurki się przesuwają.


Piotr
-------------------------------------
AT RD07 & KAWA VN 1600
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 288
Dołączył: 20.10.2004
To jest fakt. Trzeba to ze sobą mocno skręcić albo wymyślić mądrzejszy patent. Ale! ja żadnych strat do tej pory nie poniosłem...


MIO
AT RD07
N52 13'46.50"
E21 02'25.00"
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 52
Dołączył: 14.2.2007
Witam. dzisiaj dostałem te gmole z larssona, czekałem prawie trzy miechy. od razu je załozyłem, pasowały idealnie, jakosc wykonania super na motorze prezentują sie ładnie. To mocowanie na dole do osłony silnika które mnie tak martwiło jest bardzo solidne, rury gmoli łączą sie ze sobą wsówając się w siebie i tworzą jedną całość.Ogólnie gmole sprawiaja wrażenie bardzo solidnych, jedynie co mnie troche martwi to to że znajdują sie bardzo blisko owiewek. Mam nadzieje że nie bede miał okazji sprawdzić ich wytrzymałości!


RD 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006
siema
takie gmole jak ma mateo kupił mój kumpel który mieszka w UK na forum zalogowany jest jako marcin gda2. można go zapytać o cene i producenta.są grubaśne ale moim zdaniem powinny być wyższe po bokach. przy glebie górna część plastików i czacha i tak sie poczochra.
też chciałem kupić te z larssona ale cena mnie odstraszyła i zimą będę giął podobne sam. szukam teraz materiału odpowiedniego. pastor z jakiej rury najlepiej to spawać?nie znam sie na stopach. z zawodu jestem rolnik -kaskader.
pozdrawiam.


stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 181
Dołączył: 23.7.2006
gatunek 18g2a rura bezszwowa wazne
spawac tylko elektroda lub tigiem


transalp'06
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 74
Dołączył: 15.5.2007
Pytanko co do płaskowniczków...wg mnie płaskowniczek ma za zadanie sie pogiąć by... w miarę możliwości nie przenieść dużego momentu na ramę i żeby ta się nie pogięła (albo w jakiś tam sposób nie uszkodziła). W tem do konkretów... Wg mnie połączenie na płaskowniczki ma sens ale żeby się odszktałcały na tyle żeby nie ruszyły plastików... Np w mojej CB miałem szlifa, płaskowniczki w gmolach sie pogięły lecz nic więcej się nie stało, odszktałciły się dość mocno (przekroczona mocno granica sprężystości stali), gmol zbliżył się do silnika.. ale nadal tak to było pomyślane (ustawienie punktów zaczepienia) że nie dotknął silnika. Do meritum... płaskowniczki OK!! ale przemyślane. Młody student jestem, nic nie wiem, może sie mylę 1


-AT RD07, `93
-CB750 SevenFifty

Real adventure starts where road ends...
 
Strony: <<1234>>

  

     Skocz do forum: