Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Zebatka przód

  

Strony: <<123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 103
Dołączył: 3.12.2006
a ja już mam zębatke SUNSTAR nówke dzisiaj mi kolega Afrykanin zakupił i przywiózł ./ nie napisze jaki żeby reklamy nie robic // kosztowała 70 zł .extra jutro wymieniam
1 1


pozdrawiam
Grzegorz
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
Sunstar moze i nie podpisuje zebatek, ale daje kawalek sloneczka. Podos by sie chyba domyslil. Ale ze Ropuch deflektor potrzebuje. No, no chlopie... To chyba zbytnia fantazja


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Podłączę się pod temat z głupim pytaniem Nigdy jeszcze sam nie wymieniałem sam przedniej zębatki więc nie wiem ... Czy to normalne że zębatka ma lekki luz na wałku tzn można ją odrobinę przesuwać wzdłuż osi wałka ??


Królewna RD07 '96
Honda @ 125


Ostatnio modyfikowany przez hubert
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
hubert:
Podłączę się pod temat z głupim pytaniem Nigdy jeszcze sam nie wymieniałem sam przedniej zębatki więc nie wiem ... Czy to normalne że zębatka ma lekki luz na wałku tzn można ją odrobinę przesuwać wzdłuż osi wałka ??

Tak ma być podobno. Przy okazji mała sugestia - z okazji zapodania nowej zębatki posmarujcie towarzyszu wielowypust wałka dobrą pastą montażową z MoS2 do duzych obciązeń. Fabrycznie macie tam chyba smar Honda Moly 60, moja znienawidzona firma beemwe stosuje qrewsko drogi Optimoly MP3, a ja osobiście chwale sobie Molykote G-N Plus. Wałek odwdzięczy się wam długim i szczęśliwym żywotem, bo znam pare przypadków nieco przykrótkiego żywota wzmiankowanych wałków
Zdrowia!



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Administrator
Ilość wiadomości: 106
Dołączył: 25.5.2006
Witam,
wczoraj wymieniałem sobie napęd i też mnie nurtowało czy ma być ten luz czy nie? A tu jak miło - już mam odpowiedź Jeszcze jedno pytanie dotyczące zębatki... Pod osłoną (RD07) jest taka gruba na ok. 1 cm guma. Jak wyczyściłem osłonę okazało się, że ta guma luźna jest. Myśłałem, że tak ma być i skręciłem. Dziś jadę i patrzę a osłona mi napie..., znaczy się wpada w drgania. Pomyślałem, że ta guma odbija się od zębatki i napie...., znaczy się uderza w osłonę. I dziś ją przykleiłem jakimś super klejem. Dobrze zrobiłem czy nie? Mam jeszcze jedno techniczne pytanie ale to w następnym wątku.
Dzięki i pozdr,
laska



AT RD07 99
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Dzięki Pastor, ,w życiu bym nie wpadł że trzeba to posmarować jakimś specjalnym mazidłem Rozumiem że Honda Moly 60 można zapewne dostać u dilera Hondy, a gdzie można zakupić Molykote G-N Plus w detalu bo znajduję tylko dystrybutorów ?

Laska, jak się tam zbierze odpowiednia ilość syfu to guma sama się przyklei


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
hubert:
Dzięki Pastor, ,w życiu bym nie wpadł że trzeba to posmarować jakimś specjalnym mazidłem Rozumiem że Honda Moly 60 można zapewne dostać u dilera Hondy, a gdzie można zakupić Molykote G-N Plus w detalu bo znajduję tylko dystrybutorów ?

Nie mam czerwonego pojęcia gdzie to wyrwać w detalu. Pogadaj może w zakładach gdzie to stosują - np. tam gdzie mają jakieś zajebiste prasy mimośrodowe pracujące w ciężkich warunkach.
Albo pogadaj z dealerem Hondy, coby Ci nasmarkał tego trochę na palec. Ewentualnie w dobrym (nawet bardzo dobrym, bo zwykłe partacze nawet o tym nie słyszały) warsztacie samochodowym - niektóre zestawy sprzęgieł firmy Sachs mają w komplecie saszetkę z pastą o takich własciwościach. Może się podzielą, w koncu wiele twego nie potrzebujesz.
Zdrowia!



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 371
Dołączył: 30.3.2005
Zawsze zmieniam caly komplet napedowy... Ponoc zebatki sie dopasowuja do lancucha, wiec zmienic jedno czy drugie wczesniej moze wydaje sie oszczedne ale w rzeczywistosci skracas w ten sposob zycie jednego lub obu elementow. Kupisz wszystko z fabryki i jest git. Tak mi to wtlukano do glowy, i tego sie trzymam
Cement





RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla

Bratislava, Slovensko
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Czyli się nie opłaca kupować wzmocnionego łańcucha np DID X-RING bo i tak wcześniej zębatki szag trafi ??


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
opłaca sie, pod warunkiem że dbasz o wymiany przedniej. tył jest mało istotny. nawet jak zakładam słabsze tylne z JT to do 27 000km sie doturlają.
Guziboy zrobił raz ponad 30 000km na zestawie. mam zdjęcia wszystkich 3 przednich zębatek jakie zużył na tym zestawie. najbardziej się wytarła o dziwo zębatka 1, choć pracowała na nowym łańcuchu. była niestety z pod znaku JT


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
He he widzę że zdania co do wymiany samej zębatki są podzielone. W manualu np pisze że zawsze trzeba wymieniać cały zestaw

Rambo a Ty jeździsz na x-ringu ??


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
tak tylko X-ring czy RK czy DID.

instrukcja kłamie


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Aha jeszcze jedno czy trzeba lub warto wymieniać ten element oznaczony na rysunku nr 20 i jeśli tak to czy zazwyczaj jest w zestawie ??




Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
hubert:
Aha jeszcze jedno czy trzeba lub warto wymieniać ten element oznaczony na rysunku nr 20 i jeśli tak to czy zazwyczaj jest w zestawie ??



Nie ma takiego w zestawie.

Cement, cos w tym musi byc, bo pierwszy orginalny zestaw wymienilem w calosci. po 21k km i nie bylo miedzy-wymiany. Ale w tym wypadku wymiana calosci nie ma najmniejszego sensu bo tyl jest w super stanie a lancuch w polowie naciagu.

Sambor, zebatka Sunstar jest juz podpisana SUNStar (przynajmniej przednia) Tyl ma kawalek sloneczka.

Aha i zapamietac ktora strona sie zakladania. w Heynesie g... widac.







pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Pastor

Czy o taką pastę chodzi ??

Liqui Moly 47 MoS2 LANGZEITFETT
Wielofunkcyjny smar uniwersalny, z MoS2 do łożysk i innych elementów pracujących przy długotrwałym obciążeniu. Odporny na zimną i gorącą wodę. Doskonała odporność na nacisk stykowy. Odporny na deformację poprzeczną i starzenie się. Chroni przed korozją. Zmniejsza tarcie i zużycie. Można stosować przy montażu, obsłudze, serwisie: samochodów, obrabiarek, maszyn budowlanych, rolniczych, poligraficznych. Do prowadnic przy wysokim obciążeniu przegubów uniwersalnych wałów Cardana z różnymi prędkościami łożysk, przegubów, wałów wielowypustowych i połączeń gwintowych.


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Strony: <<123>>

  

     Skocz do forum: