Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> tarcze hamulcowe

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 53
Dołączył: 2.11.2007
siemka.tak mi się nudzi co tam można pogrzebać przy mojej biednej afryczce.Ktoś ma może pojęcie jak można zamontować większe tarcze hamulcowe na przód i czy jest to możliwe.Wiem że żółtki wszystko obliczyły wcześniej ale ...zmieniałem już tarcze klocki przewody płyny i waz heble nie są takie jakbym chciał.(na offie lipa straszna)
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Co to znaczy na offie lipa straszna? Ja nie narzekam. Na asfalcie u mnie jest lipa, ale to chyba kwestia kupienia zestawu naprawczego do pompy, bo stalufki już mam.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
No trudno żeby hamulce były dobre jak są upaćkane np błotem.
A na asfalcie seryjne są dobre, a jak są zmienione na oplot plus miękkie klocki( dobrze klejące) to czego chcieć więcej?
Kiedyś miałem ( przez chwilę bo je wywaliłem) twarde klocki, efekt był taki że klamkę ściskałem z całej siły a hamulec stawał sie spowalniaczem.
Na lucasach jest bezwzględnie lepiej....oczywiście jak na jedna tarczę.
Ale gdy wskoczę na jakąś 07 ze swojej 03 to przyciśnięcie przedniego robi bardzo dobre wrażenie.

Ale przytoczę w tym momencie sławne powiedzenie które wygłosił IZI :
" TYLKO TCHÓRZE HAMUJĄ"





RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Prawdą jest, że dobry kierowca bardzo rzadko używa hamulców.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 4.10.2007
wieczny:
Prawdą jest, że dobry kierowca bardzo rzadko używa hamulców.


A ja gdzieś czytałem (może u Hougha?), że nie jest dobrym pomysłem przyzwyczajanie się do hamowania silnikiem. Wg tego autora (którego pewien nie jestem) taki kierowca nie będzie w stanie - w razie potrzeby - szybko i mocno użyć hamulca. Potrza pewnie jakiegoś zlotego środka
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Bo ja wiem... jak dotąd zawsze byłem w stanie .

Z resztą za duże hamulce w terenie to też nie jest dobra sprawa - łatwiej będzie koło zablokować. Już bardziej logicznym byłoby montowanie większych talerzy na asfalt, ale tu też technicznie ogranicza nasz 21" koło z przodu o powierzchni styku z asfaltem mniejszej niż koło 19", a tym bardziej 17". Można by iść za ciosem, zmieniać przednie koło, zaciski i pompę, ale z czasem większość doszłaby do wniosku, ze lepiej kupić Tigera955


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
albo vfr800

a serio to jak sie wymyje wszytsko wyczyści. da orygunalne klocki swieży płyn i stalflexy to afri ma ostry hebel jak diabli


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Oj nie, jeździłem kiedyś w weekend VFR, zrobiłem koło 350km, z czego ze stówkę po mieście i tej stówki nie wspominam za dobrze. Upał przy jajach, kurna tragedia. No i na stojaka się niewygodnie jeździ , o krawężnikach nie wspominając .

A tak w ogóle to korci, żeby jeździć szybko, a mnie to nie rajcuje za bardzo.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
i co heble kiepskie tak..?


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Nie no, są niezłe. Ale są lepsze . VFR jako punktu odniesienia bym nie obierał. Chociaż nie, czekaj, wrrróć. Jeździłem RC36II, ostatnią 750. Nie wiem jakie hamulce ma 800.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.

Ostatnio modyfikowany przez wieczny
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 53
Dołączył: 2.11.2007
już wiem.a ja głupi myślałem że jak założę twarde to będzie lepiej.Gówno dziś zmieniam na miękkie no i zobaczymy.Dzięki za cenne wskazówki
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
zajebiste są też klocki EBC ze złotej serii, do tego stalowe przewodu i gites to współgra jeśli chodzi o przód. ewentualnie możesz się bawić w większe tarcze z innego moto i potem struganie aprobatora aluminiowego do tych zacisków z afryki. tak robiłem do DR z kołami supermoto, i dało rade. tarcza była mega duża z GSXRa. mała przejściówka aluminiowa między piastą i tarczą. i dało to po całości rade.
ale szczerze powiem że była to rzeźba w gównie męcząca dla 3 osób przez wiele godzin zanim to zadziałało, a ten sam sposób przyjeliśmy dla 2 motocykli jednocześnie. ogólnie chyba lepiej i taniej doprowadzić stare heble do porządku i doinwestować w nowe porządne klocki.


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
szwedzkikucharz:
wieczny:
Prawdą jest, że dobry kierowca bardzo rzadko używa hamulców.


A ja gdzieś czytałem (może u Hougha?), że nie jest dobrym pomysłem przyzwyczajanie się do hamowania silnikiem. Wg tego autora (którego pewien nie jestem) taki kierowca nie będzie w stanie - w razie potrzeby - szybko i mocno użyć hamulca. Potrza pewnie jakiegoś zlotego środka


Całkowicie się zgadzam. W samochodzie to samo. Panika ,heble do końca
i łup! a to trzeba odpuścić i ominąć.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Maciach:
zajebiste są też klocki EBC ze złotej serii, do tego stalowe przewodu i gites to współgra jeśli chodzi o przód. ewentualnie możesz się bawić w większe tarcze z innego moto i potem struganie aprobatora aluminiowego do tych zacisków z afryki. tak robiłem do DR z kołami supermoto, i dało rade. tarcza była mega duża z GSXRa. mała przejściówka aluminiowa między piastą i tarczą. i dało to po całości rade.
ale szczerze powiem że była to rzeźba w gównie męcząca dla 3 osób przez wiele godzin zanim to zadziałało, a ten sam sposób przyjeliśmy dla 2 motocykli jednocześnie. ogólnie chyba lepiej i taniej doprowadzić stare heble do porządku i doinwestować w nowe porządne klocki.



EBC to najgorsza liga aftermarketówcyh produktów. cały motur masz na takich podzespołach NIE POLECAM


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
a testowałeś złotą serie EBC? drogie owszem, i gdybym miał płacić za nie pełną cene w życiu bym nie płacił, ale że miałem duuuuuży upust przez kumpla to sie pokusiłem i uważam że nie wypadają najgorzej.


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: