Slawek_K
|
Napisano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 21:21:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 41 |
Dołączył: 21.2.2006 |
|
Czy ma ktoś patent na zaspawanie małej aczkolwiek kłopotliwej dziurki w zbiorniku paliwa, lub namiary na spawacza, który by się tego podjął lub inny bezpieczny pomysł co by takową dziurkę zakneblować
|
|
|
wasilczuk
|
Napisano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 22:04:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 220 |
Dołączył: 5.9.2006 |
|
witam. polecam TIG albo zalać miedzią lub srebrem ale tym opalisz dużo farby kiedyś próbowałem polepić małą dziurkę zwykłą spawarką a wypaliłem chyba ze 20 dziurek a jak dziurka jest w niewidocznym miejscu to może żywicą i matą zakleić jedno jest pewne. jak słabo spawasz to sie za to nie bierz. oddaj dla fachmana weźmie za to góra flaszkę pozdro
stopki centralne do RD07 sprzedam
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Wtorek, 13 Marca 2007, 8:08:43
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Doraznie mozna zasmarowac mydlem Powaga! Benzyna nie rozpuszcza mydla i w razie godziny W mozna jakos sie doturlac do domu.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
barthez
|
Napisano: Wtorek, 13 Marca 2007, 11:45:53
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
spawać zbiornik paliwa to bym się bał. I z tego co wiem rzadko który spawacz się tego podejmuje - jakoś boją się wyglądać jak kometa.... Jedyne co mi przychodzi do głowy to lutowanie chyba
AT RD07A/B '96
Ostatnio modyfikowany przez barthez
|
|
|
Reinchardt
|
Napisano: Wtorek, 13 Marca 2007, 11:56:33
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 181 |
Dołączył: 11.12.2006 |
|
Poważnie fachmany boją się spawać zbiorników. Ale jeżeli ktoś się podejmie to możliwe że i Migomatem podoła. Ale jak ktoś napisał zalać ubytek Tig-iem chyba bedzie najlepiej
Cause I'm insane in the brain.....
|
|
|
aker
|
Napisano: Wtorek, 13 Marca 2007, 12:13:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 76 |
Dołączył: 21.12.2006 |
|
W zeszłym sezonie spawałem bak migomatem - trochę nierówno wyszło, ale wyszło. Jedna bardzo ważna sprawa - przed spawaniem trzeba wylać całą benzynę i dokładnie przepłukać wodą. Następnie ustawić tak zbiornik, żeby spawane miejsce było najwyżej i cały zalać wodą zostawiając około 1 cm wolnego miejsca.
RD01, RD04 i wiele innych
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Wtorek, 13 Marca 2007, 12:30:41
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
barthez: | Jedyne co mi przychodzi do głowy to lutowanie chyba |
Jak mała dziurwa to lutować na miękko i się nie przejmać. Baniaki od H-D tak naprawiałem i trzymie, a tam gud wibrejszyn zupełnie inne niż w AT A jak masz gorszą padaczkę - to tak jak Kolega Aker napisał. Jeno pamiętaj, że baniak od środka lubi mieć jakąś powłokę ochronną (nie wiem czy w AT też). I jak jak go zdrowo przysmazysz to będzie się to gówno łuszczyło i zapychało filtry itp. Zdrowia!
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|