Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> F800GS BMW

  

Strony: <<123456>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 371
Dołączył: 30.3.2005
Pawel_z_Jasla:
chyba Nas ktoś w wała robi z tym silnikiem Kymco do Gs-a - obstawiam, że to PROWOKACJA


Ja mam nadzieje ze masz racje Pawel, bo sie juz napalilem. Maszyna piekna i wyglada bardzo universalnie... i nie wierze ze BMW by sobie pozwolilo zrobic z klientow glupoli. Choc prawda taka, ze nawet w branzy (cement oczywiscie ) widze ze niemiecka firma to nie to co bywalo kiedys.


RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla

Bratislava, Slovensko
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Powierzyli (swego czasu) produkcje f 650 Aprilli to czemu nie mieli by powierzyć produkcji silników KYMCO?
Wielu producentów przenosi produkcje tam gdzie taniej...
Nie wiem czy infomacja jest potwierdzona czy nie, ale bym sie tym nie przejmował bo na pewno zadbają o odp. standard....
Choć zdziwilo by mnie to bo nabyli zdaje sie Huske, a z nią na pewne "moce produkcyjne"..


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Jeździł już tym ktoś? Jak wyglądają jazdy testowe u Fusa? Bym się przejechał, ale nie wyglądam jak potencjalny klient (choć wiadomo, zawsze można wystrzelić z kredytem i już gadka inna ) i nie chcę jakoś tak odjechać z kwitkiem...


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 118
Dołączył: 4.11.2007
moje skromne zdanie.PORAZKA.wcale mi sie nie podoba.obejzalem go sobie dokladnie i siedzialem na nim.taki crosik do przejazdzki pi podworkowym trawniku.jadac gdzies dalej trzeba targac karnistry.jak BMW to tylko boxer i kardan.wiem co mowie bo 4 latka bujalem sie beemka.do AT mysle ze sie nie umywa.choc przyznam ze uwielbiam ta marke i serie GS.ale na 800-tke bym sie nie polasil
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
No dobra, ale jak z jazdą?


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 118
Dołączył: 4.11.2007
na jazde nie skusilem sie,gdyz obstaje bardziej przy nieco ciezszych ReiseEnduro.gs1200 i LC8 robilem testy,gdyz wkrotce szykuje sie moze nowy zakup .ta kategoria wagowa bardziej mi odpowiada.napewno gs800 jest dobrym motocyklem i firmy Wunderlich i Touratech stana na glowie zeby nabywca zaspokoic wszelkie zyczenia,ale osobiscie nie przypadl mi ten motocykl do gustu.sporo dodatkow trzeby by mu dodac,a to minus dla modelu.i do tego cena,choc juz wysoka,urosnie jeszcze bardziej.tak wiec Krolowa bedzie miala z pewnoscia innego kolezke w garazu
w nowym katalogu Touratecha,poswiecono mu bardzo duzo uwagi-jest nawet na okladce.w srodku jest mnostwo akcesoriow do niego oraz obszerne relacje z trasy z licznymi zdjeciami.jednym slowem kupic i sprawdzic

Ostatnio modyfikowany przez myczek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 61
Dołączył: 7.6.2006
Tomek S jeździł w Portugalii według jego słów jest to rewelacyjna maszyna, silnik nawet jeżeli jest robiony przez Kymko to jest to linia produkcyjna BMW z końcową kontrolą jakości BMW.
Maszyna ma na moje potrzeby wąskie i wysokie siedzenie 880mm można zamówić obniżone.

Pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 44
Dołączył: 4.12.2007
puszek:
100 g oleju.. wyglebowałem sie na Pustyni ze 20 razy i tylko lusterko poszło.. Na ty terenowych oponach i tak nie gonie szybciej niz 120 wiec mocy mi nie brakuje, Sprzedjacie swoje afryki a sen wam spokojny nie dany bedzie....

nie będzie------------------------- czy to reklama BMW -------- chopaki co jest popatrzcie na Gizia motory Varadero jak afri a jak się mylę to poprawci - a ten kolor , Afri --co jest- Wiadro na Afri a BMW co jest choroba kasy lub mocy w Dupie -+sorki ale brakło mi słów
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Nie rozumiem co napisałeś.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 12
Dołączył: 29.1.2008
pewnie dlatego, że jesteśmy jakieś 3-4 promile za Wojtkiem i nie nadazamy za jego połaczeniami synoptycznymi...:-)
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006



Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
marekw:
Tomek S jeździł w Portugalii według jego słów jest to rewelacyjna maszyna, silnik nawet jeżeli jest robiony przez Kymko to jest to linia produkcyjna BMW z końcową kontrolą jakości BMW.
Maszyna ma na moje potrzeby wąskie i wysokie siedzenie 880mm można zamówić obniżone.

Pozdrawiam


Silniki do F650Gs i F800Gs ( o takiej samej pojemności) robi Rotax Austria.
Kymco ma robić silniki do nowej serii 450ccm
 
Administrator
Ilość wiadomości: 136
Dołączył: 8.10.2007
Franek:
marekw:
Tomek S jeździł w Portugalii według jego słów jest to rewelacyjna maszyna, silnik nawet jeżeli jest robiony przez Kymko to jest to linia produkcyjna BMW z końcową kontrolą jakości BMW.
Maszyna ma na moje potrzeby wąskie i wysokie siedzenie 880mm można zamówić obniżone.

Pozdrawiam


Silniki do F650Gs i F800Gs ( o takiej samej pojemności) robi Rotax Austria.
Kymco ma robić silniki do nowej serii 450ccm


Jestes pewnien, ze teraz to Rotax jest? Bo albo czegos nie doczytalem poprawnie, ale z tego co wiem to 100% BMW jesli chodzi o silnik, ale moge sie mylic


ramires

http://motocyklisci-dzieciom.org.pl



 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
Jestem pewien.
Rotax robił silniki do F650 gs bez głowicy. Głowice projektowane przez Porsche (czterozaworowe)robili sami Niemcy i skręcali u siebie w Berlinie.
Rotax robił i robi również bliźniacze silniki dla Aprilli Pegaso tylko z głowicą pięciozaworową.
Oczywiście silnik serii F800 to dzieło również Rotaxa.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 61
Dołączył: 7.6.2006
2 cylindrowe robi Rotax ale znów jest to robione na wydzielonej linii BMW ,a Kymko ma robić 450 na wydzielonej linii. Tak myślałem ale nie byłem pewien czy dobrze zapamiętałem prelekcję. Pod względem pojemności 2 cylindrowce są o tej samej pojemności tylko 650 GS ma mniejszą moc , której nie da się zwiększyć za względu na różnice konstrukcyjne do poziomu 800GS. Silnik jest konstrukcją BMW tylko wykonywany w zakładzie Rotaxa tak więc jest on 100% BMW.
450 ma jedną ciekawą rzecz, zębatka napędająca( nie wiem czy tak to się nazywa) pracuje w osi wahacza) łańcuch nie ma luzu. Ze względu na to że w założeniu jest to motocykl sportowy po 70 godzinach następuje wymiana tłoka, takie jest zalecenie.


Pozdrawiam


Ostatnio modyfikowany przez marekw
 
Strony: <<123456>>

  

     Skocz do forum: