Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Grzane manetki

  

Strony: <<123456789>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
dziekuje
jakby co w cenach katalogowych Louisa sprowadza
http://www.moto-akcesoria.pl/index.php

pozdrawiam


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
www.motosprzet.pl, manetki Daytona 229zł+ plus koszty wysyłki
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
Wszystko zakończyło się dla mnie ok. Panom z motosprzętu podziękowałem za współpracę w kwestii manetek po cenie jak wyżej. Wykazali się zrozumieniem Leżą natomiast na biurku identyczne za 170 z kosztami wysyłki. Zrobiłem sobie świąteczną oszczędnośc w wysokości ok 50 zł. Tyle warta jest informacja panowie od Was.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
znaczy sie fajnie ? chyba tak, wiec montujem i jazdaaaaa

pozdrawiam, dzieki główne dla Gizia


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
Oczywiście, że tak!! Dzieki Giziowi . Masz u mnie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
W kletnie się "rozliczymy"


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
...a wybieram się, nie ma sprawy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Czyli generalnie gdzie można zdobyć po 170zł?


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
http://www.moto-akcesoria.pl/index.php

wpisujes w szunam : podgrzewane manetki

oczywiscie sie rejestrujesz jak nie masz konta. i zakupujesz, na sklepie jest napisane po 260 złotych, ale za protekcja GIZIA wpisujesz w zamowienie ze po cenie z Louisa i ze jestes z "KLUBU" africa twin poland i po 40 euro masz wg. kursu euro + chyba 9 zeta na wysyłke (nie pamietam) i masz

tylko nie wiem czy nie do konca roku w Louisie te znizki, a pozniej czy juz ceny nie wracaja do "normalnego" stanu
musisz sie wypytac ! i sprawdzic w larsonie

pozdro750


98'
real nigaz never die


Ostatnio modyfikowany przez zibiano
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 124
Dołączył: 10.10.2006
A ja właśnie zamontowałem Oxfordy za 216zł, podobno model 2007. Niestety już nie mają płynnej regulacji, tylko 5 stopni grzania. Mają jakieś śmieszne zabezpieczenia przed przypadkowym rozładowaniem aku. Lekko się zdziwiłem po zainstalowaniu, włączam a tu niestety... Ale po przeczytaniu instrukcji odpaliłem AT i jest OK.

Tylko niestety rolgaz ma taką obrączkę do mocowania manetki i Oxfordy nie wchodzą do końca, odstają jakiś 1mm i mnie to wnerwia.

Zastanawiam się nad usunięciem obrączki przy pomocy narzędzi precyzyjnych typu pilnik i nóż.


Piotr
-------------------------------------
AT RD07 & KAWA VN 1600
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 200
Dołączył: 13.1.2006
Kilka dni temu też zamontowałem Oxfordy i uważam ze rozwiązanie powodujące automatyczne wyłanczanie się manetek po zgaszeniu silnika ( kiedy napięcie w akumulatorze spadnie poniżej 12 V ) jest b.dobrym rozwiązaniem . Jeśli zapomniałbyś o wyłączeniu Manet po przyjeździe do domu następnego dnia akumulator pewnie by nie chciał gadać 28 W x 2 to jednak trochę jest, regulacja 4-stopniowa działa zdecydowanie lepiej od pokrętła, no, ale na temat gustów i upodobań się nie dyskutuje, ja jednak uważam, że jest to dobry wybór.
Przed zamontowaniem powinieneś usunąć z wewnętrznej strony pozostałości po odlewie z formy ( takie ranty) wtedy wszystko pasuje i dochodzi tak jak ma być, jeśli użyłeś smarowidła w tubce to będziesz miał mały problem z demontażem
To tak jak z Saito większość twierdzi, że to chujnia, ale wie o tym tylko z opowiadań kolegów, natomiast w Quadach sprawują się owe manetki b.dobrze, kosztują zdecydowanie mniej niż Daytona czy opisywane Oxfordy


„Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie.”
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Adam:

To tak jak z Saito większość twierdzi, że to chujnia, ale wie o tym tylko z opowiadań kolegów, natomiast w Quadach sprawują się owe manetki b.dobrze, kosztują zdecydowanie mniej niż Daytona czy opisywane Oxfordy

Nawiązując do tekstu powyżej powiem Wam, że trzy dni temu z Adamem, Rosomakiem, Wojtkiem Walczakiem z Łodzi /koleś kiedyś z Viadra a teraz Toyota LJ70/ i jeszcze kilkoma innymi "qadowcami" i off roudowcami wybraliśmy się w bieszczadzkie tereny. Mocne było moje zdziwienie gdy okazało się, iż na pięć qadów pięć ma "dupiaste" manetki Saito a w dodatku kolesie /wcale nie nowicjusze w tej dziedzinie / którzy ich używają chwalą je. Już kilka razy przekonałem się , że nie można "otwierać juz otwartych drzwi" ale też nie można bezkrytycznie wierzyć w niejednokrotnie "zasłyszane" opinie ogółu /z całym szacunkiem do osób, które osobiście przetestowały opiniowany sprzęt i mają negatywne odczucia/. Jadąc do Maroka dowiedziałem się, że "nie wrócę" jak będę używał Majtasów E09 /no proszę Ja i Pindor "it's a live"/ a zamknięte handbary Polisporta to gówno /moje wytrzymały kilka "wywrotek" i jeszcze jakoś wyglądają/.
POZDRAWIAM życząc w nowym roku udanych decyzji

Ps.
Do dzisiaj swoich „niepełnosprawnych” Dayton /działają jak im się zachce – chyba coś nie łączy na macie/ nie wymieniłem ale lato w pełni tej zimy więc pewnie trzeba podjąć decyzje i coś osobiście przetestować.




Ostatnio modyfikowany przez Pawel_z_Jasla
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 135
Dołączył: 5.2.2005
Drogą kupna wszedłem w posiadanie manetek Oxford w cenie 205 zł + przesyłka ze strony http://www.4bikes.pl/ Stąd moje pytanie jak je podłączyć? Czy bezpośrednio do aku - tak jak mówi instrukcja czy stosować jakiś patent żeby nie działały przy wyłączonym zapłonie np. pod kostkę od świateł?


XL 650V Transalp
Poznań
Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
Hej. Ja moje Daytony podłączyłem przez przekaźnik, tak że działają tylko z włączoną stacyjką. Wiele razy uratowało to mojemu akumulatorowi dupsko, bo człek, istota z natury leniwa, zapomina często o wyłączeniu tych manetek, a tak niczym nie trza się kłopotać.


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
już kiedyś pytałem ale nikt nie odpowiedział:
Jak zakładać manetki na kierownicę, żeby ich nie zniszczyć? Używać jakiegoś smaru czy czegoś podobnego?
MIałem kiedyś grzańce w dominatorze i obracały się (prawa na rolgazie i lewa też)... najczęściej wtedy kiedy nie trzeba. Czyli chyba użyto jakiegoś smarowidła
Jakie są na to sposoby?
Na dniach będę zakładał daytony i wolę to zrobić prawidłowo
pozdro i dzięki za informację


AT RD07A/B '96
 
Strony: <<123456789>>

  

     Skocz do forum: