Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Znowu termostat :-(

  

Strony: <<12
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 23
Dołączył: 6.3.2007
Ja pi......ole nowy011 jak ja uwielbiam czytać twoje posty
Nowemu Gratulujemy Avatara!!!!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 68
Dołączył: 28.5.2006
Jak masz stary termostat wyjęty pomierz go sobie, na zimno i na gorąco.
W TA'93 nie musiałem niczego szlifowac, nie likwidowałem żadnego grzybka, a kupiłem orginał do Tico.

P.S. Nowy, niech Cię cholera, jak tu teraz pracować ....

Zdrówka, Maciek.


www.polandtrophy.pl
PD06'93
Simson AWO 425S

Byla PROWANSJA jest Wroclaw


Ostatnio modyfikowany przez MaRP
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
4MAX - zdejmujesz gumke i zakladasz bez najmniejszych przerobek


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
No to za jakiśczas zminie avatarek na jakiś inny ...
Mim zdaniem maja wpływ bardzo relaksujący na czytanie postów..

Puff................. też tak myślałem jak ty i musiałem spawać obudowe..

Sprawdzqać sprawdzać i raz jeszcze sprawdzać..
i dopiero skrecać


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
nowy: poprzedni post byl na podstawie doswiadczen. sam dwa razy sprawdzalem zanim skrecilem obudowe. Tne z 4MAXa byl identyczny jak wyjety z AT (nie mial tylko takiej dziurki z dziwnym dzinksem (albo wlasnie ja mial - nie pamietam), ale to nie problem. Bez najmniejszych przerobek pasuje


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
Aaaaaaaaaa dobrze dobrze.....................jak pasowało to git.

Ja tylko chcę zwrócić uwagę na mały szczegół.. co by jednak sprawdzić dokłądnie.. przed zamontowaniem ..
oszczędzi to czasu i problemu..


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
A więc, dzisiaj zanabylem drogą kupna termostacik 4MAX.



Faktycznie rozmiary pasują, aż miło się go montuje

Jedyna moja uwaga to taka, że musiałem minimalnie zeszlifować 2 ranciki (foto) o około 1 mm. Zajęło to 15 sekund.



Bez spiłowania tego o ten milimetr wystawał ponad dolną część obudowy.
Dałoby się bez problemu to zamknąć ale byłby chyba troszkę nieszczelny

A może to mój egzemplarz tak miał :-)


Poznasz głupiego po czynach jego.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
nie wpadłem na to podczas wymiany. może to jest przyczyną delikatnego niedogrzania silnika w chłodne dni. właśnie ten gówniany milimetr


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 171
Dołączył: 12.1.2005
Ja do transalpa też musiałem spiłować te ranciki. Nowy termostat przyspiesza nagrzewanie silnika w zimne dni, ale nie zdziw się jak latem w upały będzie ci się częściej włączać wiatraczek na chłodnicy.


Transalp '96 i ETZ 250
http://www.mzrider.republika.pl gg: 1722416 ; skype: mzrider
 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Zrobiłem jeszcze jedną fotkę, żeby dokladnie było wiadomo o czy mowię.

Niedogrzanie to jedna sprawa, a pęknieta obudowa jak pisał nowy011 to druga




Poznasz głupiego po czynach jego.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 109
Dołączył: 29.11.2007
Dałbym reke sobie uciac ze w mojej rd 03 pasował jak ulał ale może ja ślepy jestem i nie zauważyłem ze odstaje.
A moze trafiłem na inny egzemplarz termostatu


RD03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Bezpiezniej orginałą . Mój orginał kupiony na Towarowej w dawnym salonie daewoo obecnie chewroleta wyglądał troche inaczej i nie wystawał - Kosztował 27 zł i miał juz napis "generał motors " -kupiony w listopadzie 2007 i wymieniony jako czwarty - u mnie i u dwóch kumpli.


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl


Ostatnio modyfikowany przez motormaniak
 
Strony: <<12

  

     Skocz do forum: