Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> No to się zabrałem do roboty

  

Strony: <<1234>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 118
Dołączył: 4.11.2007
powaznie 7greg.za pomysl tematu i opis(o fotach nie wspomne)nalezy cie sie duze mozna sie wiele nauczyc i nie powtarzac w kolko tych samych pytan.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Chłopie ty to chyba jakiś urlop wziąłeś


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
FAQ !!!!!!!!! Proponuje w końcu założyć taki temat !!!!!!!!!!!!!!!!! pozbierac wszystko do kupy tj. Podoskowe kanapy, klocki, opony, oleje, napędy etc. !!!!!!!!!
Bo inaczej ("FUCK") sie juz w tym wszystkim pogubimy szukajac tego we wszystkich postach lub co gorsza dublujac niepotrzebnie zaczete juz tematy !!!!
PLIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Africa Twin-s
 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Hehe. Dzięki za uznanie

Urlopu nie wziąłem, ale trzeba to kiedyś zrobić. Hołduje tezie - raz a dobrze.

Dlatego zaglądam tam gdzie pewnie niektórzy uważali by to za bezsens, ale tak już mam. W końcu nie wiem do końca jak był jej stan jak kupowałem. A przy okazji poznam cała Afri i mniej mnie może zaskoczyć na trasie.
A jak zaskoczy tą będę wiedział co

Tak mam chytry plan


Poznasz głupiego po czynach jego.
 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Ropuch:
FAQ !!!!!!!!! Proponuje w końcu założyć taki temat !!!!!!!!!!!!!!!!! pozbierac wszystko do kupy tj. Podoskowe kanapy, klocki, opony, oleje, napędy etc. !!!!!!!!!
Bo inaczej ("FUCK") sie juz w tym wszystkim pogubimy szukajac tego we wszystkich postach lub co gorsza dublujac niepotrzebnie zaczete juz tematy !!!!
PLIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Wiesz, ciężko tak zrobić.
Nieśmiało próbowałem tu

http://www.africatwin.strefa.pl/forum/index.php?type=topic&forum=4&id=3031

ale się nie przyjęło.



Poznasz głupiego po czynach jego.

Ostatnio modyfikowany przez 7greg
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
Pisz chlopie pisz, wiedz ze ma to swoj gleboki i dobrze ukryty sens. O tym ze tak jest przekonacie sie juz niebawem. Sadze ze za 2-3 tygodnie.

Pstrykaj to wszystko, skladaj w jeden wordowski dokument i wiedz, ze wkrotce bedzie Ci ( i nam) potrzebny...


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 176
Dołączył: 5.2.2007
Gregor ! Ty to wszystko zamierzasz jeszcze do kupy złożyć przed zimą???Moje uznanie Mutt
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 44
Dołączył: 22.2.2007
7greg:
Kontynuując moje rozważania postanowiłem wymienić płyn hamulcowy. Brudny był, że hoho
/quote]

Tak przy temacie , jak rozebrałem zaciski ham.
to w środku niezły bałagan znaczy "zanzajer "

jak już tak na powarznie to radzę przy wymianie płynu
rozebrać ( prosta sprawa ) wypolerować cylinderki
ewent zweryfikować czy gumki OK posmarować anty zapiekaczem

sporo jednak " moczymy" hamulce w bagnach i
sama wymiana by dobrze działało (wracało ) to za mało

pozdrówki


Piotr l ( 3City )

XRV 750 Africa Twin
Discovery 2.5 TDi
Christian Centaur Chapter Poland
N 54'21.175"
E 18'40.690"
 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Jako, że temat hamulców więc kończę

Zakupiłem nissiny. Przód ST a tył NS

Do przodu pasują 225 a do tyłu 204



Do wymiany klocków w zasadzie należy odkręcić jedną śrubę. Jeżeli ktoś chce zrobić ogólne zamieszanie to trzeba zdjąć zacisk. (no i potem bez odpowietrzania się nie obędzie )



Do wymiany klocków wystarczy odkręcić śrubę nr 1. Oczywiście uprzednio należy zdjąć koło Najpierw śrubokrętem taką małą i potem imbusem 5 dłuższą. I klocki same wypadną.



Jeżeli robimy przegląd generalny to trzeba jeszcze odkręcić przewód hamulcowy (2) i odkręcić zacisk od lagi.

Potem pozostaje rozebranie, nasmarowanie, złożenie bebechów i odpowietrzenie.





Poznasz głupiego po czynach jego.

Ostatnio modyfikowany przez 7greg
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 174
Dołączył: 10.1.2006
pełen szacunek za to że Ci się chciało to wszystko opisać
pozdrawiam


KTM 525 EXC
N 50 *16'54.79" E 19 *11'13.39"


Ostatnio modyfikowany przez Mariusz_Sosnowi
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
Pól godziny roboty a dwie godziny opisywania i fotkowania
Pełen szacunek bracie


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Administrator
Ilość wiadomości: 136
Dołączył: 8.10.2007
nie moge sie doczekac az faq bede montowac


ramires

http://motocyklisci-dzieciom.org.pl



 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Przyszedł czas na opony

W ramach wprawki postanowiłem wymienić opony "ręcznie",. Udało mi się zdjąć przednią ale tylna za cholerę nie chciała się 'odkleić" od felgi. Skakałem, deptałem, waliłem, prosiłem i rozkazywałem. Dupa, opona jak siedziała tak siedziała. Z urażoną dumą pojechałem do wulkanizacji i tam Pan Janek wymienił na maszynie w 5min.

Podzielcie się sposobami "odklejenia" opony. Na trasie warunki nie są komfortowe a jak się kapcia złapie to nie ma zmiłuj Jak to robicie? Napiszcie

Potem na szybko założyłem koła i korzystając z ładnej pogody umyłem moja AT. A właściwie to co z niej zostało



Już niebawem czas na składanie.

Jeszcze został mi przegląd instalacji, założenie alarmu i parę małych drobiazgów. A więc mam nadzieję, że się uda

Żeby nie robić śmietnika w innym temacie opisałem montaż kierunkowskazów LED.
http://archiwum.africatwin.com.pl/index.php?type=topic&forum=3&id=27


Poznasz głupiego po czynach jego.

Ostatnio modyfikowany przez 7greg
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 62
Dołączył: 15.8.2007
Piękna naga ona jest
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
7greg:
Na trasie warunki nie są komfortowe a jak się kapcia złapie to nie ma zmiłuj Jak to robicie?

Na trasie zanim sie zorientuje że nie ma powietrza (a orientuje sie najczęściej wtedy jak dupa zaczyna tańczyć) to felga sama zdąży odkleić sie od rantu. Dlatego nie dokręcam nakrętki trzymającej wentyl do felgi, ale kontruje go o "czapke" wentyla- jak złapie flaka żeby mi od razu wentyla z dętki nie wyrwało.
Pozatym wymieniajac pod domem ostatnio opone przetestowałem sposób opisany wcześniej na tym forum przez Qurczaka - moto na centralnej, tylne koło zciągnięte, podstawka boczna rozłożona i koło leży pod podstawką boczną, tak że gibiąc motorem na centralnej przenosze cięzar na rozłożoną boczną i z siłą ponad 200 kg punktowo naciskam opone aż odlepi sie od felgi. (chyba Qurczak lepiej to opisał- poszukaj- to działa).
Innym prostym stosowanym przeze mnie sposobem na odlepienie opony od felgi w warsztatowych warunkach jest ściśnięcie opony po prostu w dużym imadle, jak nie pomoże to to samo parę centymetrów dalej- zawsze skutkuje.
pozdr


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Strony: <<1234>>

  

     Skocz do forum: