Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> K&N + DynoJet Stage I + tuningowa koncowka wydechu (np. Remus)

  

Strony: <<12
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 15
Dołączył: 12.2.2008
Czego by nie gadać zbyt wielkiego wyboru nie ma.
DJ nie produkuje pakietu i choć mi odpisali że mają coś takiego w realizacji to nie potrafią powiedzieć kiedy zrobią. Ratunek jest tylko w oryginalnych dyszach głównych Hondy. Na szczęście mają kilka rozmiarów do wyboru.
Tak więc iglica oraz dysza wolnych obrotów zostanie oryginalna a zmianie ulegnie średnica głównej no i oczywiście wszystko do regulacji

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Widze ze jestes zdesperowany na grzebanie, Voila

Dysze sie kupuje nie w hondzie tylko w www.MOTOBOT.pl 15 zeta sztuka
Zobacz jakie masz gazniki - pewnie KEIHIN - i masz problem z glowy - podajesz tylko rozmiar jaki chcesz

Dla twojej wiadomosci, Zestaw DJ nie ma zadnej dyszy wolnych obrotów
ma tylko iglice podkladke i dysze główna w dwoch rozmiarach - do orginalnych i akcesoryjnych tlumikow.
Dla zwiakszenia mocy Daje sie KNa, tłumik, iglice cieńszą oraz wieksze dysze. Pali wtedy jak smok. Kopa tez ma.

Nie mam pojecia co chcesz osiągnąć zmniejszajac dysze ale życze powodzenia.



pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
pretor:
Powrócę do tematu.
Rozumiem, że jak mam 2 szt standardowo o rozmiarze 132 to raczej powinienem kupić mniejsze?
Anglicy na tej stronie http://www.techtransalp.co.uk/tech.html
zrobili dokładnie to co ja i na końcu chyba z braku dynojetów wsadzili tylko mniejsze dysze 125.

Angole pisza ze fabrycznie (czyli na dyszy 132) Tramp ma sklonnosc do zbyt bogatej mieszanki czyli powietrze : paliwo w stosunku 11,5:1. Najkorzystniejsze jest utrzymywanie mieszanki stechiometrycznej czyli w stosunku 14,7:1 (i wtedy lambda jest rowna 1). Oni sie zblizaja do tego stosunku (14,7:1) zmniejszajac dysze glowna i maja 13,5:1.
Normalnie zakladajac wolna koncowke + KN powinienes zalozyc wieksze dysze ale w tym konkretnym przypadku wynika jakoby standardowe dysze juz sa "za duze" dla silnika wiec zalozenie wolnej koncowki + KN + standardowe dysze moze okazac sie ok. Najlepiej wrzuc Arrowa + KN + standrd dysze i popatrz na swiece. Jak beda biale zwiekszysz dysze, jak bede jasnoczekoladowe to jest ok, jak czarne (co razcej tu nie bedzie mialo miejsca) to bedziesz musial zmniejszyc. Bez sensu kupowac dysze przed wrzuceniem koncowki i KN bo nie wiesz w ktorym bedziesz musial isc kierunku.


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
podosek:
Pali wtedy jak smok.

Sprawdzimy

podosek:
Kopa tez ma.

Sprawdzimy
I jeszcze zrobimy dziuuure w air boxie.


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Wydaje sie to do przyjęcia- silnik Trapa 650 jest bardzo zbliżony do rd03 (różni sie przełożeniami skrzyni) , gażniki również są b. podobne, a rd 03 ma dysze 125/130.
Mam przy okazji pytanie. Potrzebuje zamontować gażniki od trapa do rd04 - pytanie: Do czego w Transalpie podłączone są grube rurki wychodzące u góry gażników (patrz zdjecie). Czy do puszki filtra powietrza, czy puszczone jako odma pod silnik ?


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Strony: <<12

  

     Skocz do forum: