MLYNARZ
|
Napisano: Piątek, 20 Stycznia 2006, 14:46:20
|
|
|
Zarejestrowany |
   |
|
|
Ilość wiadomości: 40 |
Dołączył: 16.1.2006 |
|
Cze! Wiara dajcie opinię o oponkach Pirelli MT 90 A/T SCORPION. NA stronce opisali że to typ on/off road.Myślę tu o oponach 130/80-17, 90/90-21 do Rd04.Jaką mają prędkość? Czy T=190km/h? Wtakim razie co oznacza A? Może ktoś prześmigał sezon na takich?
|
|
|
maro
|
Napisano: Piątek, 20 Stycznia 2006, 15:07:40
|
|
|
Zarejestrowany |
      |
|
 |
Ilość wiadomości: 155 |
Dołączył: 17.12.2005 |
|
W zes m sezonie zjechalem taki komplecik tylko 140 z tylu, motocykl kupilem juz z tymi oponami wiec nie wiem ile mialy juz nawiniete km. Ja zrobilem 13tys na przodzie, tyl skonczyl sie wczesniej, tyle co do trwalosci. Jesli chodzi o przyczepnosc to nigdy nie mialem poslizgu na suchym, a oponki pozamykane. Na deszczu jezdzilem raczej ostroznie ale zadnych dziwnych zachowan nie zauwazylem.
Apropo rozmiaru 130 z tylu. Pirelli (tyl) zmienilem na metzelera 130 i raczej mialem pozytywne wrazenie po tej zamianie, motocykl wydal mi sie zwrotniejszy.
Maro
Ostatnio modyfikowany przez maro
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 20 Stycznia 2006, 20:30:05
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
no AT ma felge 3 calową. BWM 650gs też ma taka i fabrycznie zaleca sie tam 130 anie 140 i to ma sens. w trampku jest 2,5 i ma byc niby opona 130 ale zawsze zużywam tylko 75% opony. boki jeszcze zostają. moze dlatego nowsze transy maja 120. ST też ma 3,00 felge i daje 140tke
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Piątek, 20 Stycznia 2006, 21:31:39
|
|
|
Administrator |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Rd04 ma seryjnie 130, a Rd07 juz 140. Szerokosc felgi sie nie zmienila. Wiec co wy na to? Chwyt marketingowy czy rzeczywiscie 140 jest "lepsza" ??
Paweł RD 04 '92
|
|
|
giziu
|
Napisano: Piątek, 20 Stycznia 2006, 22:50:29
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 636 |
Dołączył: 2.1.2006 |
|
W trampku miałem założoną 140 i jeździło się rewelacyjnie w szczególności na zakrętach
XRV 750 RD07A XL1000VA
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 20 Stycznia 2006, 23:07:49
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
do AT chyba 140 jednak, ale do TA 140... szkoda polowe opony wyrzucać..
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
LAPA_PD06
|
Napisano: Niedziela, 22 Stycznia 2006, 12:55:21
|
|
|
Zarejestrowany |
     |
|
 |
Ilość wiadomości: 146 |
Dołączył: 3.1.2006 |
|
Taa index t=190 ja mam założony tył mt90 s/t rewelka zamówiłem teraz przód całe 280zł tył 430zl ale myślę że warto
co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1
|
|
|
MLYNARZ
|
Napisano: Niedziela, 22 Stycznia 2006, 14:37:33
|
|
|
Zarejestrowany |
   |
|
|
Ilość wiadomości: 40 |
Dołączył: 16.1.2006 |
|
Po przemyśleniu i poczytaniu na forum,nabyłem PIRELLI MT 90 S/T na tył wziąłem jednak 130(mam Rd04).Zobaczymy co sezon przyniesie. Komplet 700zł-olek motocykle.
|
|
|