Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> pomoc w wyborze

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 3
Dołączył: 27.9.2007
Witam,

Nie jestem urzytkownikiem AT, ale mniejszego brata Trampka. Przyszedł czas zmienić na coś innego. Pierwsza myśl to oczywiście Africa, ale.... tu przyszła koncepcja na V stroma 650, 70 KM, wygodne siedzenie, bardzo dobre światła i hamulce. Wg opinii znawców mechaniki technicznie bardzo dobry. Dodatkowo testowałem go i jestem zadowolony. Jednak jak pomyślę i czytam na forum to się zastanawiam, może jednak AT?
Możecie się wypowiedzieć co myślicie?
Na korzyść AT przemawia cena, bo raczej mimo że starsza wyszła by trochę taniej.
Z góry dzięki za odpoziedzi
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 200
Dołączył: 13.1.2006
Temat stary jak świat , poszukaj a znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie . Od siebie mogę jedynie dodać że motocykl nie ma jakiś specjalnych problemów , mechanicznie bez zarzutów silnik od 99 kręci się w SV 650 z dużym sukcesem . Aha najważniejsze motocykl ten jest według mnie alternatywą na Maxi skuter lub niedzielnej jazdy wokół śmietnika


„Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie.”
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 85
Dołączył: 6.5.2007
V strom to to niejest enduro(choc tak go nazwano) wiec musisz wiedziec sam gdzie chcesz jezdzic
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 356
Dołączył: 8.1.2007
Ja też miałem okazję pojeździć V-Stromem i w życiu bym nie zamienił Afri na niego, mimo że pewne rozwiązania ma trochę nowocześniejsze. "Enduro" w jego nazwie to trik marketingowy, podobnie jak handbary. To typowy szosowy motocykl tolerujący trochę gorsze asfaltowe nawierzchnie i tyle. W teren się absolutnie nie nadaje. Mnie osobiście o wiele przyjemniej się prowadzi AT, jest precyzyjniejsza, a poza tym lepsza sylwetka na długie trasy, lecz akurat to jest moje subiektywne odczucie. AT i V-Strom to zupełnie różne motocykle, nie ma sensu ich porównywać. Jeśli masz ochotę nie ograniczać się do asfaltu, wybierz AT. Aha, poza tym AT można obładować jak wielbłąda, wielu kolegów to potwierdzi i z dodatkowymi akcesoriami chyba jest łatwiej i taniej.


AT RD07 '98
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 406
Dołączył: 2.2.2007
http://africatwin.strefa.pl/forum/index.php?type=topic&forum=8&id=2287
tusmy to walkowali juz.
Natomiast tresc pytania sugeruje wielkie niezdecydowanie ... zalezy, co chcesz robic z moturem. Afri nie za bardzo (tak JA to widze i wiem, ze sie kupa luda ze mna nie zgodzi wiec zostawmy jak jest) jest na autobahne, a Vsrom zupelnie nie do lasu i blota. JEszcze jest z 5-6 innych motorow, np. takie Viadro..........


samul


XRV750 RD07A '02
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 619
Dołączył: 30.1.2005
Odpowiedz jest banalnie prosta:

Jak masz zamiar śmigać w terenie i przejechać np. w przyszłym roku Rajd Błędów i do tego planujesz wyprawy na wschód to tylko ---AT

Jeśli natomiast planujesz śmiganie tylko po asfaltach i wycieczki np. do Hisazpani, Portugalii to V-strom.

Pzdr.


N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"


Ostatnio modyfikowany przez kajetan
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 31
Dołączył: 24.9.2007
To ryzykowne pytać o porównanie AT z innymi motocyklami na forum AT
Powiem tak, miałem okazję pojeździć na V- stromie i jak mam być szczery to kojaży mi się z "przystojniaczkiem w ładnych ciuszkach, który płacze kiedy się ubrudzi"
AT - to jeden z najbardziej znanych globtroterów na świecie, ceniony przez miliony użytkowników. Motocykl, który stał się legendą za "życia". Jak dla mnie, ma w sobie coś co ciężko znaleźć w nowych motocyklach.
Wybór należy do Ciebie
Minister turystyki i opieki nad Africami
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
dołączam sie do powyżej. afryka można przewrócić na parkingu na bok i nic sie jej nie stanie. broń boże przewrócić tak stroma.

STRUS. za text końcowy


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
strus:
To ryzykowne pytać o porównanie AT z innymi motocyklami na forum AT
Powiem tak, miałem okazję pojeździć na V- stromie i jak mam być szczery to kojaży mi się z "przystojniaczkiem w ładnych ciuszkach, który płacze kiedy się ubrudzi"
AT - to jeden z najbardziej znanych globtroterów na świecie, ceniony przez miliony użytkowników. Motocykl, który stał się legendą za "życia". Jak dla mnie, ma w sobie coś co ciężko znaleźć w nowych motocyklach.
Wybór należy do Ciebie
Minister turystyki i opieki nad Africami


... ... 4 U strus


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
 
Gość
czytam wątek i jedynie przekonał mnie kajetan, podszedł uczciwie do pytania. Pozostałe odpowiedzi są odpowiedziami urzytkowników Africi i mam wrażenie że choćby wynależli cudo to i tak Atryka by wygrała. Ciekawe dlaczego nie kontynuują jej produkcji?
Też jeździłem na vstromie i rzeczywiście do takich terenów jak Africa się nie nadaje, ale jak weżmiemy typowe Crossówki toteż przy nich Africa wymięka. Znam gości którzy jeżdżą Tenerami i też uważają że AT przy nich wymięka. Każda sroczka swój ogonek chwali.
Też się zastanawiam nad motorkiem i czytam różne Fora, Jedni wybierają AT inni Viadra, a jeszcze inni Vstromy.
Faktem jest że Africe przydałby się mocniejszy silnik bo stosunek mocy do wagi jest nieciekawy. Siedzenie też jest fatalne.
Ale żeby już nie smucić mam pytanie: biorąć pod uwagę że AT wyszła już z produkcji jak długo jeszcze można liczyć na dostępność części, nie ma ryzyka że motor się zepsuje i trzeba będzie u kowala dorabiać?
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
kolego... po to kupujesz Afri żeby jeździć a nie naprawiać, kupujesz dziś Afri z przebiegiem 10-20kkm i jeździsz nią bez wielkich remontów jeszcze jakieś 150-200kkm
Biorąc pod uwagę to, że średnie roczne przejazdy Polskich motocyklistów to jakieś 5kkm, to prawie do emerytury Ci wystarczy.
Jeździłem czymś innym, ale zrozumiałem że Afri jest de best.
Nadaje sie i na asfalt(trasa, polecam Ci 500km na crossówce asfaltem)i w teren dojedzie "prawie"wszędzie.


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 3
Dołączył: 27.9.2007
dzięki za odpowiedzi. Jeżdże Trampkiem i faktycznie 95% to szosa a 5% teren. Zależy co jeszcze rozumiecie przez teren. Dla mnie to przejazd przez las, po łące itp. Z zasady jeżdże sam, czasem z dzieckiem.
Wiem, że to forum AT ale wiem też że wielu z Was zna użytkowników innych motorków i ich opinie. Sam osobiście znam chłopaków z AT i faktycznie chwalą sobie moturek, ale znam też urzytkowników Tenery i oni też chwala swoje nie polecając AT
Dla mnie, ale może się mylę nie są to motocykle aż tak różne, oba służą do turystyki i widziałem również obładowane Vstromy. Na szosie Vstrom jest napewno bardziej dynamiczny. W terenie bardziej użuteczna bęzie AT.
czy w terenie który ja rozumiem tj szutr, łąka lub dziurawa droga Vstrom nie poradzi sobie? I dlaczego?
pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 193
Dołączył: 21.7.2006
Mam i V-stroma 1000 (od tygodnia) i Afri (od kwietnia).
To są nieporównywalne sprzęta.
W Afri jest lepsza pozycja jeżdziecka, lepiej chroni przed wiatrem, jest zwrotniejsza i jest ładniejsza. Ma sztywniejsze przednie zawieszenie.
V strom zap..la, 160 dla niego to tyle co 120 dla Afri.
Idzie 220 bez łaski i na gumę z gazu. Przejechać nim ze Szczecina do Zakopanego to jak splunąć. Afryczką byś się zaj..bał.
Tu coś lepiej a tam gorzej. Baaardzo trudno porównać.
Muszę sprzedać jedno moto i nie mogę się zdecydować.
Afri ma to "coś", V strom jest diabeł


Prowadź motocykl tak, jak byś chciał żeby to robiły twoje dzieci...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 3
Dołączył: 27.9.2007
dzięki tom42. Ja też właśnie jeżdżę na trampku, a jak pojechałem na dni otwarte Suzuki i wsiadłem na Vstroma, pierwsza myśl: jakiś dziwny nie to co transalp, itp. Po godzinie jazdy stwietrdziłem że jeździ się dużo fajniej (po drodze). Szkoda mi trochę szuterku, polnej łąki gdzie jest też zabawa, ale jeżdżę po takich dróżkach bardzo okazyjnie. Dzięki i pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
seba:
Zależy co jeszcze rozumiecie przez teren.


no to ja ci wyjaśnię:
za teren rozumiemy lajtową widokową traskę OFF po bieszczadzkich lasach na zakończeniu sezonu 2007, na której bez problemu dasz radę na oponach szosowych...


AT RD07A/B '96
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: