Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> nowa Tenera

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/adventure/xt660z.jsp?view=overview


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 34
Dołączył: 25.7.2006
Poprzedni model XT660 przebrany w sukienkę adventure. Z Tenerą niewiele ma wspólnego. Jeździłem trochę XT660 ogólnie słabiak
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 20
Dołączył: 30.1.2007
wygląd jak dla mnie rewelacja. najfajniejszy ten w czarnym malowaniu
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 149
Dołączył: 4.3.2006
Zbyszek nie tak do końca to jest stara 660 .
tutaj mamy dwie tarcze z przodu ,większy zbiornik i najważniejsze, to że kolektory wydechowe poprowadzono po bożemu a nie pod silnikiem.
ciekawe jak toto jezdzi , jak dla mnie to za bardzo przestylizowane


sebastian rd07 B

Wolę mieć brzuch od piwa, niż garb od pracy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 93
Dołączył: 23.8.2007
Mi się też podoba chodz proferowałbym oryginalne malowanie Tenere Co do mocy to pewnie nie będzie fajerwerków bo i z jedego gara już i tak się nie wyciągnie więcej, przy założeniu że motocykl ma przejechać kilka kilometrów. Ciekawe jaka będzie cena


XRV 750
LR discovery
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
Nie znam się na rozwiązaniach technicznych, ale od strony designu to ta nowa Tenera "idzie" w dobrym kierunku ... może się jednak obudzi


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Jestem zdania ze ten motocykl Yamahy to krok w dobrym kierynku. To odgrzanie (chocby tylko nazwy) starego wyprawowego motocykla z usunieciem wiekszosci poprzednich wad 660. Tego sygnalu Honda nie moze zbagatelizowac. Ale o gaznikach zapomnijcie....
Design idzie w kierunku takim jak wszystkich moto. Kanciascie i nowoczesnie. Mnie sie podoba. Stawiam na 38 tys



pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
Y!
Tyle w nim fajnego, że ta grzałka 660 to chyba najlepszy wodny singiel wszechczasów. Teraz na wytrysku, ale trudno - EURO 3 robi swoje.
Aleee.... plastikowa miska pod silnikiem ??? A TFU! A handbary gdzie? Pies fotografa z nimi uciekł?
No i 183 kg na sucho? Ryżojadom się waga zepsuła czy jak? Toż już pierwsze LC4 Adv miały mniej. Nawet te po 2004 z 2 tarczami. Skok zawiechy mniejszy niż w XT660R? Czemu?
No i ten wypierd... Jak to okufrować coby nie wyglądał jak z Polonezem na bagażniku? Ja rozumiem - taki trynd teraz jest we modzie. Ale jak się na to patrzem to mnie się gumówka sama w garażu włącza...
Starczy. Robota czeka.
Zdrowia



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 524
Dołączył: 6.8.2007
Wygląd kwestia gustu, dla mnie OK, ale od razu rzuca sie w oczy, że jakby ten sam projektant co KTM.......





RD07a
===============
http://www.motopodroze.strefa.pl/

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 406
Dołączył: 2.2.2007
Co sie czepiasz, jak zrzynac to z dobrego, nie ? Moze lepszy jest "oryginalny dyzajn" Vstroma?
Zwroccie uwage, ze Yamie udalo sie to, czego nawet KTM nie dal rady: stoi bez podstawki, koniec z pieprzonymi centralkami


XRV750 RD07A '02

Ostatnio modyfikowany przez samul
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Pastor trafnie ujoł temat, dla mnie ta yamaha wygląda tragicznie właściwie
mógł bym się pokusić o parę uwag ale chyba szkoda słów.... jeśli tak wygląda przyszłość enduro to tylko siąść i płakać.
Mam tylko nadzieję że jeśli Honda zdecyduje się na krok w celu reaktywowania następcy Afryki to nie stworzy takiego cudaka.
Pozostaje tylko jedno kupić Afrykę z lat 2000-2003 żeby wystarczyła na długie lata i co by następne pokolenia mogły ją podziwiać.
Stylistyka V-stroma też mi nie leży ( za bardzo plastikowy) ale już lepiej się prezentuje niż ten wynalazek yamahy.
No cóż każdy lubi co innego.





RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 433
Dołączył: 21.4.2005
Mialem wymiane maili z kolesiem z KTMa i powiedzial wprost, ze wzor wziety jest z AT! I sam sie dziwil dlaczego wszystko poszlo w inna strone, ze nikt nie wzial "HERITAGE" z Queen! Viadro i Trampek to podobny kierunek ale zupelnie jednak daleko im do siebie... a pomiedzy nimi wielka luka!

W AT niewiele brakuje do idealu, a i z tymi malymi brakami uwazam, ze motor jest totalnie trafiony. Zjezdzilem w pare lat dziwne miejsca w dziwnej konfiguracji i jestem usatysfakcjonowany.

Dasz bor!


QrczaQ, كَلِمَة نِدَاء في التِّليفُون سَمَّى فــــعــــــــل
N 46 14'42.94" E6 01'38.10"
www.flickr.com/photos/qrczaq
http://qrczaq.blogspot.com/
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja kciałem napisac ze mysle i uważam tak jak Kokoszka. i ze kiedy sie jedziło MZ 250 do turcji i bylo git. dzis mamy za duzo forsy i jestesmy zmanierowani. zaczne od siebie nikogo nie kciałem urazić ale tak uważam. tszoda


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 30
Dołączył: 5.6.2007
nie no, połączenie jamahy MT03 z KTMem??!!?? o co tu chodzi?? przecierz to wygląda jak "idź po frytki"
chyba stylistom yamahy zabrakło pomysłów i coś próbowali jednak zrobić dla miłośników fun enduro....
wciąż czekam na Hondę


http://www.bikepics.com/members/bratek/93xrv750/
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: