kamaz
|
Napisano: Niedziela, 12 Sierpnia 2007, 23:12:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 111 |
Dołączył: 13.11.2006 |
|
Zeby to sie nazywalo Africa Twin to moze bym spojrzal nieco przychylniej na ta nowosc. Szkoda ze kolektory puscili dolem a oslona silnika wyglada na plastikowa. Na plus zaliczam przednie kolo, wyglada mi na 21calowe. Tak czy inaczej zostaje przy AT, gazniki rulez
AT RD07 & CBR600F & 12GS - nie gryza sie
nowe gg: 2597944, stare zepsulo sie
Ostatnio modyfikowany przez kamaz
|
|
|
szymek
|
Napisano: Poniedziałek, 13 Sierpnia 2007, 1:22:05
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 572 |
Dołączył: 2.3.2006 |
|
... piszą, że to tylko taka wizja a nie oficjalny model. Osobiście mam nadzieję, że konkurencja zmusi firmę do zmian w dobrym kierunku choć nie łudźmy się, AT nie wróci. Cokolwiek zrobią będzie to zawsze co innego. Ale ... Może ... Coś ...
Póki co także zostaję przy AT
ps: fajnie, że to pokazałeś Kamaz. Przynajmniej wiemy, że coś się dzieje
szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
Ostatnio modyfikowany przez szymek
|
|
|
jochen
|
Napisano: Poniedziałek, 13 Sierpnia 2007, 16:12:46
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
" /> |
Ilość wiadomości: 356 |
Dołączył: 8.1.2007 |
|
Ano taaa, to tylko spekulacja, a mnie się chce śmiać, bo widać że honda próbuje teraz łatać dziurę którą sama stworzyła kończąc produkcję AT. Varadero od początku była chybioną koncepcją, takie ni to, ni sio. Trzeba było zamiast tego zrobić Africę II z litrowym silnikiem i może trochę ulepszonym zawieszeniem, a nie stwarzać próżnię rynkową, którą zresztą od razu doskonale wykorzystało BMW i KTM. Ciężko teraz będzie im odebrać dominację w tym segmencie. Od 2003 r. minęło kilka lat, Varadero przędzie średnio, hitem rynkowym nigdy nie była, a za AT płaczą na całym świecie. Moim skromnym zdaniem spece hondy powinni wrócić do koncepcji rozwojowej AT, dać mocniejszy silnik i ulepszone zawieszenie, żeby w terenie mogła konkurować z LC8 i wskrzesić nazwę Africa Twin, która zdążyła obrosnąć legendą. Taki manewr zwróciłby uwagę wszystkich i jeśli konstrukcja byłaby przemyślana, a wygląd nawiązywał do pierwowzoru, to przy rozsądnej cenie mogłoby dojść do poważnych zmian w układzie sił w świecie podróżnych enduro. No ale jak to mówią, pażiwum, pasmatrim...
AT RD07 '98
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Poniedziałek, 13 Sierpnia 2007, 22:01:53
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
hej nooooo macie racje Panowie
tyle że jochen ! nie ma konkurencji dla Afryki, i mysle ze lc8 i seria Gs bmw nawet jej nie stworzyla, choc próbowala pozdrawiam
98' real nigaz never die
|
|
|
Lysy
|
Napisano: Wtorek, 14 Sierpnia 2007, 0:11:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 147 |
Dołączył: 26.12.2004 |
|
jochen: | Moim skromnym zdaniem spece hondy powinni wrócić do koncepcji rozwojowej AT, dać mocniejszy silnik i ulepszone zawieszenie, żeby w terenie mogła konkurować z LC8 |
A kto powiedzial ze Afryka nie moze konkurowac w terenie z LC7(II Tajna... )lubHP2
|
|
|
Blaza
|
Napisano: Wtorek, 14 Sierpnia 2007, 0:31:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 76 |
Dołączył: 21.12.2005 |
|
hej nooooo macie racje Panowie
tyle że jochen ! nie ma konkurencji dla Afryki, i mysle ze lc8 i seria Gs bmw nawet jej nie stworzyla, choc próbowala pozdrawiam
Afri uber alles,ale obiektywizmemem nie grzeszysz Zibiano. Zdrowia
Ostatnio modyfikowany przez Blaza
|
|
|
barthez
|
Napisano: Wtorek, 14 Sierpnia 2007, 9:59:54
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
A ja myślę, że likwidacja produkcji AT nie była jakimś tam jebniętym pomysłem chorego umysłowo decydenta w Hondzie, tylko była jak większość tego typu decyzji poprzedzona badaniami marketingowymi. Te wykazały, że popyt na AT spada, sprzedaż maleje, ludzie chcą czegoś z mocniejszym silnikiem, itd. A że Honda miała już wtedy w ofercie Transalpa, który jest w segmencie zbliżonym do Afryki i sprzedawał się prawdopodobnie lepiej od naszej Królowej, to decyzja mogła być tylko jedna... Takie są prawa runku
Tak więc po części, moi mili, możemy podziękować sobie - użytkownikom AT i ich następcom, za taki stan rzeczy
Tylko żeby mnie ktoś nie posądził o bluźnierstwo i niewierność: ja też nie zgadzam się z tą haniebną decyzją żółtków i dalej będę jeździł moją Afryczką do końca - mojego albo jej, za jakieś 60 lat
AT RD07A/B '96
|
|
|
jochen
|
Napisano: Wtorek, 14 Sierpnia 2007, 10:02:01
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
" /> |
Ilość wiadomości: 356 |
Dołączył: 8.1.2007 |
|
Hehe Lysy, z LC7 to Afryka konkurować nie musi, po prostu go wciąga nosem i to lewą dziurką!
AT RD07 '98
|
|
|
jochen
|
Napisano: Wtorek, 14 Sierpnia 2007, 10:36:32
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
" /> |
Ilość wiadomości: 356 |
Dołączył: 8.1.2007 |
|
Barthez, w tym co piszesz jest niewątpliwie sporo racji, przy czym poważny błąd został jednak popełniony i to nie tylko przez hondę. Yamaha też wycofała XTZ nie proponując niczego w zamian. A raczej proponując coś zupełnie innego, bo motocykle stricte szosowe, nieudolnie udające, że w terenie też mogą, czyli Varadero i TDMa. Według mnie (oczywiście mogę się mylić) decydenci hondy nie skorzystali z wiedzy wynikającej z testów porównawczych, gdzie AT wygrywała własnościami jezdnymi, jakością wykonania, niezawodnością i uniwersalnością (za to ją kochamy ), a jednoznacznie wskazywano na zbyt małą moc silnika. To była bardzo konkretna wskazówka, co należy zrobić by jej dominacja w segmencie podróżnych enduro była nie do pobicia. Wystarczyło po prostu posłuchać testerów i może minimalnie zmodernizować design no i dalej zgarniać rynkową śmietankę. A tu i honda i yamaha totalnie odpuściły bardzo istotny segment rynkowy (dodatkowo nakręcany rosnącą popularnością Dakaru) i skupiły się na lekkich hard enduro i cross (te wszystkie skądinąd doskonałe WRki i CRFy) i czysto szosowych motocyklach. Powstała próżnia, w którą błyskawicznie wskoczyło najpierw BMW z serią GSów, a potem KTM z Adventurami LC4 i LC8. A teraz, gdy się okazuje, że ten właśnie zlekceważony segment się dynamicznie rozwija, jest desperacka próba wykombinowania co by tu zrobić, żeby ze smacznego tortu też odgryźć jakiś kawałek. Tak to widzę i nie rozumiem, dlaczego postanowiono spisać na straty doskonały motocykl, który mimo braku istotnej modernizacji dominował na rynku, miał fan cluby i zagorzałych zwolenników na całym świecie, z racji jakości i niezawodności bardzo wzmocnił pozycję i renomę hondy jako producenta, był tak rozpoznawalny, że stał się symbolem (prawie jak Gold Wing) i jedyne czego mu brakowało by totalnie pognębić konkurencję to mocniejszy silnik. Zresztą spójrzcie na rozwój Goldasa - jest od lat konsekwentnie wzmacniany, dopracowywany, modernizowany zgodnie z duchem czasów, no i w konsekwencji żaden HD Electra Glide, Ventura, czy inny kredens mu nigdy nie podskoczył. I to by było na tyle
AT RD07 '98
|
|
|
Cement
|
Napisano: Środa, 22 Sierpnia 2007, 13:43:05
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 371 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
Noooo, bardzo jestem ciekaw co bedzie w 2008, co wymysli Honda na ten rok. Jesli Viadro odchudza na jakis 200 max 215kg (jak AT) i w rzeczy samej bedzie skierowane bardziej w teren to ja bede jeden z pierwszych wlascicieli, niech to kosztuje co chce. Jednakze, obawiam sie ze w Hondzie nadal spia i zaproponuja tylko ulepszonego Transalpa... I kto wyprobowal Afrike ten do Transalpa juz nie wraca (szczegolnie jesli jest dlugi jak tydzien przed wyplata)
RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla
Bratislava, Slovensko
|
|
|