Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> nastepca AT !

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 97
Dołączył: 4.7.2007
byc moze tak bedzie wygladac nastepca AT !
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 176
Dołączył: 21.6.2007
Czemu akurat AT, przecie to następca Varadero


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Nowe wiadro. Szprychowane koła... może nawet i 21" z przodu. Ale co z tego... Jak już w temacie ilustrowanej historii zauważono - euro3 zrobi swoje, wewtryski, katalizatory, ch*je muje dzikiewęże. Naprawisz w trasie? Wtryskiwacze przeczyścisz z gównianego paliwa? Nieeee :-)...




Wiadomo, ze najlepiej mieć RD04 w dobrym stanie :-).

PS: chociaż jak z tyłu jest 17", to przód wygląda niestety na 19"


Czarna RD04'91- nówka z salonu.

Ostatnio modyfikowany przez wieczny
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 176
Dołączył: 21.6.2007
Moim zdaniem taki Transalpowaty (bez urazy użytkowników) , stare Viadro podobało mi się bardziej.

wieczny RD04


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
No baaa...


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 288
Dołączył: 20.10.2004
g...
Wypieprzy się drogą elektronikę i wstawi gażniki. Ot co...


MIO
AT RD07
N52 13'46.50"
E21 02'25.00"
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Ale fakt, powiem Wam, ze łazi mi po głowie wstawienie silnika z VTR (wersja niemiecka, 98KM) do Afryki


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 356
Dołączył: 8.1.2007
Się mi zdaje, że ta Varaderka ma kółeczka 17" tył i 19" przód, jak Wieczny to już napisał. Czyli fajnie, że szprychy ale i tak już nie to. Raczej tylko na asfalcik. Ciekawy pomysł z silnikiem od VTRy, oby się udało. Niemniej to będzie gruba robota. African Queens wstawiają do AT silniki od Viaderek ale za grubaśną kasę, więc jak zrobisz coś podobnego domowym sposobem, to chyba będziesz mógł otworzyć intratny biznesik, bo klienteli nie zabraknie.


AT RD07 '98
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Hehe, ale zanim silnik z VTR to minie trochę . No i przeróbka będzie inwazyjna, rama pewnie byłaby modernizowana. Coś typu "wóz albo przewóz". No ale ja młody jestem, szalone pomysły pewnie zweryfikuje przyziemność i kalkulacja.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 97
Dołączył: 4.7.2007
No mozna Kupic u nas AT z silnikiem od Varadero ale nawet nie wiem ile kosztuje . Wyglada tak jak na zdieciu widac.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
jochen:
. African Queens wstawiają do AT silniki od Viaderek

Bulba!
Jest odwrotnie!! AQ wstawia do Viadra zawiechę, koła i budę od AT, ale RAMA dalej jest grzbietową kratownicą od Viadra! Na ich fotach słabo to widać, ale na advrider można znaleźć lepsze. Przyjzyjcie sie dobrze - to jest normalne Viadro przebrane za Afykę. Nawet wsporniki podnózków pasażera sa Viadrowe i montaz chlodnic wzdlóż osi motonga też taki jak w Viadrze i VTR.
A frontowe koło na 1 focie to 21". Porównajcie proporcje np z LC8.
Zdrowia!



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS


Ostatnio modyfikowany przez Pastor
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 356
Dołączył: 8.1.2007
Aaaaha, aż tak dokładnie się nie przyglądałem, tylko zasugerowałem opisem na ichniej stronie. Zawieszenie jest chyba trochę inne, przynajmniej o ile pamiętam ma być White Power przód i Ohlins tył, w każdym razie jest to totalna hybryda wyglądająca na AT. Ciekawym bardzo jak się tym jeździ i czy faktycznie jest to lepsze od standardowej AT. Niemniej kosztuje jak za słonia, i z tego co zrozumiałem na stronie AQ trzeba dostarczyć własną Afri. A czy wiadomo kiedy Viaderko z 21" szprychowanym przodem ujrzy światło dzienne?


AT RD07 '98
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: