Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> rezerwa...???

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 25
Dołączył: 30.4.2007
witam ponownie i odrazu pytanko... jak tojest w afryce z tą rezerwą... cholrea że nie zamontowali kontrolki... kiedy przekręcać na rezerwę a kiedy normalnie i jaka to różnica bo coś chyba nie rozumię... jak mogę prosić o jakieś rady w temacie tankowania czyli jakąś przydatną metodę na sprawdzenie spalania do jakiego poziomu zalewać Pb itd. z góry dziekuję.


RD07'97 & Jeep V8 5,2l
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
zalewać? hmmm.... do pełna!
ja jeżdżę na ON aż zacznie szarpać i zdychać, wtedy przełączam na rezerwę. Tripa ustawiam na -70km żeby wiedzieć ile jeszcze przejadę i powoli szukam stacji benzynowej.

zalewam do pełna i:
ja jeżdżę na ON aż zacznie szarpać i zdychać, wtedy przełączam na rezerwę. Tripa ustawiam na -70km żeby wiedzieć ile jeszcze przejadę i powoli szukam stacji benzynowej.

a potem zalewam do pełna i:
ja jeżdżę na ON aż zacznie szarpać i zdychać, wtedy przełączam na rezerwę. Tripa ustawiam na -70km żeby wiedzieć ile jeszcze przejadę i powoli szukam stacji benzynowej.



AT RD07A/B '96

Ostatnio modyfikowany przez barthez
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 17
Dołączył: 28.1.2007
moze pomoze ci cos ten temat ktory przerabialismy juz jakis czas temu...

http://www.africatwin.strefa.pl/forum/index.php?type=topic&forum=3&id=1881

Ostatnio modyfikowany przez sliwa50
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 25
Dołączył: 30.4.2007
a do pełna tzn... ile od poziomu zamykania koreczka?...


RD07'97 & Jeep V8 5,2l
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
nie wiem ile, moim zdaniem zbiornik w AT ma nieskończoną pojemność...
Ileś razy próbowałem lać pod sam korek, ale paliwo gdzieś się tam w zakamarki rozlewa i poziom opada, znów dolewam i znów opada, itd. A teraz leję pod korek jeden raz i zamykam bak żeby się nie denerwować...


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
Barthez, jeździsz na ON- Oleju Napędowym
ja tez tak chce, jak to zrobiłeś?


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
No skoro w dawnych czasach kryzysu paliwowego " kartki na paliwo" przerobiono
malucha na ropę..... to może i Afrykę ktoś przekombinuje....


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 117
Dołączył: 11.7.2006
moze mniej to w temacie ale uaga jest taka:
pompa padła w RD 04 w zasadzie przed częstochową w dordze do montenegro
okazuje sie że można bez pompy przy połączeniu na krótko zrobić 290km,zapala się rezerwa pomoarańczowa kontrolka i jedziedziesz jeszcze dalej, nie wiem ile przy tym stanie rzeczy taknowałem.


niedi hardzone
RD04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 406
Dołączył: 2.2.2007
hehe, temat moto-diesla jest cwiczony regularnie przez najrozniejszych od maniakow po producentow uzbrojenia. w tej chwili kilka firm na swiecie trzaska takie ... laziki na dwoch kolach lub trzech, kilkaset cm3. ostatnio w usa cos kombinowali dla armii, co by palilo wszystko co popadnie- na pustynie, wiadomo gdzie. jako moto to to nie bardzo wychodzi, bo ani przyspieszenia ani koni. za to moment jak w traktorze. do tego wszechobecny smrod "ropy", ale to dla niektorych akurat moze byc plus, a nie minus
jakas angielska gazetka od 4x4 (?) robila tego testy, ale nie pamietam ktora - nie nie byl to program top gear na bbc - posadzili motocrossowcow na te cuda, biedakow...

"przerobic" AT sie nie da, ale mozna dodac np. zestaw na podtlenek azotu (dobrze mowie?) albo wtrysk propanu... efekt gwarantowany!

zapomnialbym, moja czarnulka pali coraz mniej i coraz rowniej. przy ostatnim tankowaniu wyszlo 6,3l na 100km - jazda mix, a bylo 7-cos. zobaczymy jak bedzie dalej.

samul


XRV750 RD07A '02

Ostatnio modyfikowany przez samul
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: