Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> Hehe

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Dowcip przepisany z forum strony Motocyklisci.Net (bardzo fajna strona, polecam
Po każdym locie, piloci linii lotniczych są zobowiazani do
wypełnienia kwestionariusza na temat problemów technicznych, napotkanych podczas lotu.
Formularz jest następnie przekazywany mechanikom w celu dokonania
odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechaników są wpisywane w dolnej części kwestionariusza, by umożliwić pilotom zapoznanie się z nimi przed następnym lotem
Nikt nigdy nie twierdził, że załogi naziemne i mechanicy są pozbawieni
poczucia humoru. Poniżej zamieszczono kilka autentycznych przykładów
podanych przez pilotów linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone
przez mechaników. Przy okazji warto zauważyć, że QUANTAS jest jedyną z wielkich linii lotniczych, która nigdy nie miała poważnego wypadku..

P-problem zgłoszony przez pilota O - odpowiedz mechaników

P: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewą wewnętrzną oponę podwozia głównego.

P: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ automatycznego
lądowania przyziemia bardzo twardo.
O: W tej maszynie nie zainstalowano układu automatycznego
lądowania.

P: Coś się obluzowało w kokpicie.
O: Coś umocowano w kokpicie.

P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zamówiono żywe.

P: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokość' obniza lot 200 stóp/minutę.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.

P: ślady przecieków na prawym podwoziu głównym.
O: ślady zatarto.

P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
O: Obniżono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.

P: Zaciski blokujące powodują unieruchomienie dźwigni przepustnic.
O: Właśnie po to są

P: Układ IFF nie działa.
O: Układ IFF zawsze nie działa kiedy jest wyłączony.

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknieta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.

P: Brak silnika nr 3.
O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krótkich poszukiwaniach. :laugh:

P: Samolot śmiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się
poważnie.

P: Radar mruczy.
O: Przeprogramowano radar by mówił.

P: Mysz w kokpicie.
O: Zainstalowano kota.

P: Po wyłączeniu silnika słychać jęczący odgłos.
O:Usunięto pilota z samolotu.

P:Zegar pilota nie działa.
O:Nakręcono zegar.

P:Igła ADF nr 2 szaleje.
O:Złapano i uspokojono igłę ADF nr 2.

P:Samolot się wznosi jak zmęczony.
O:Samolot wypoczął przez noc. Testy naziemne OK.

P: karaluchy w kuchni.
O:1 karaluch zabity, 1 ranny, 1 uciekł.


Milka R80GS '93 181 tkm
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004


teraz nie wiem czy większe gamonie latają czy większe są w obsłudze na ziemi???



RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
...napewno ci na ziemi z poczuciem humoru
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Mijamoto:
...napewno ci na ziemi z poczuciem humoru

Tak, tylko co jak po starcie , przedzwonią do pilota że zapomnieli mu koła dokręcić
i przy lądowaniu może zgubić.....


RD 03
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: