Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> Patent

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
nie jest to problem techniczny więc aby nie zaśmiecać zamieszczam tutaj.
tak siedząc przy myślę sobie nad opatentowaniem ogrzewania na zimę. kombinuję jak skierować strumień ciepłego powietrza z chłodnicy aby wylatywał górą i dawał przyjemne ciepełko. zastanaiam się nad jakąś osłoną np z tektury, która skutecznie pokieruje strumieniem powietrza. może zamontuję jakąś rurę (taka aluminiowo-papierowa) podającą ciepło zza silnika jak coś wykumam napiszę. co to nuda robi z mózgu


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.1.2006
Witam ja bym zrobił pociągnąć dwie rurki aluminiowe od chłodnic i jeżeli dobrze pamiętam to chyba poczciwe fiaciszcze miało na szybę nadmuch w kształcie szerokiej ssawki do odkużacza a może stary żuczek dwie rury do tego tylko gdzie to zamontować u góry mało miejsca chyba że na kolana co by na stare lata nie skrzypiały kurde sam niewiem czy to potrzebne idem na może i ja coś jeszcze wymyślę


co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 126
Dołączył: 18.9.2005
Wiesz nie chcę być sceptyczny tym bardziej ze sie nie znam ale w temperaturach gdzie chciałbyś coć obgrzewać to chłodnica mojej AT to jest jedynie nieco cieplejsza od otoczenia a strzałka na termometrze ledwie dyga na minimum. To chyba dobrze że chłodnica jest zimna - znaczy termostat pracuje ale do celów centralnego ogrzewania to ja wiem?
MMA


RD04 >>> RD07A
Warszawa


Ostatnio modyfikowany przez Truck
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Truck:
Wiesz nie chcę być sceptyczny tym bardziej ze sie nie znam ale w temperaturach gdzie chciałbyś coć obgrzewać to chłodnica mojej AT to jest jedynie nieco cieplejsza od otoczenia a strzałka na termometrze ledwie dyga na minimum. To chyba dobrze że chłodnica jest zimna - znaczy termostat pracuje ale do celów centralnego ogrzewania to ja wiem?
MMA

Nie chcę Cię martwić ale swój termostat to możesz sobie spokojnie do śmietnika wrzucić.
Wskazowka powinna niezależnie od temperatury otoczenia być w 1/4 -1/3 skali,
przy normalnej jeździe. Nie biorę pod uwagę zakopania moto aż po kierownicę.....


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
goldasa trza kupic


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Moja chlodnica jest zimna jak motor stoi przez tydzien na dworze.(A nigdy nie stoi bo zawsze jezdze) Dokladnie Goldasa kupic tam jest taki patent
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 126
Dołączył: 18.9.2005
No więc jak napisałem nie znam się ale tak na logikę.
Jeśli chłodnica w zimne dni jest zimna to znaczy że teremostat działa czyli płyn chłodniczy krąży w małym obiegu z pominięciem chłodnicy. Termostat niesprawny winien się otworzyc co powinno zaowocować ciepłą chłodnicą.
Wyraziłem sie nieprecyzyjnie wskazówka unosi się ale przechodzi jedynie nieco ponad ten dolny zakres i "dotyka" tego pola gdzie wg. mnie jest oznaczona włściwa temperatura pracy silnika. tak na oko 1/4 zakresu.
Czy w takiej sytuacji faktycznie winienem zamartwic się o termoststat?


RD04 >>> RD07A
Warszawa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Jeśli wskazówka wchodzi na środkowe pole na wskażniku na 1/4 od dolnego początku środkowego zakresu to powinno być dobrze.
Termostat jest już kiepski jeśli wskazówka pozostaje na dolnej kresce lub tylko ledwo dotyka początku środkowego pola.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Ja wogole nie mam termostatu. Wole bez
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
wróciłem z przejażdżki i... dupa mi zmarzła bo patent nie zadziałał olewam to i jutro założe cieplejsze gacie po prostu.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
No to chyba najtańszy i najprostszy patent


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Po ostatnich przejażdżkach przy temp 3-6* stwierdziłem że jednak elektryczność
w manetkach może podnieść przyjemność jazdy w chłodno/zimne dni.
Kiedyś sobię podłączę elektrownię pod kierownicę.


RD 03
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: