|
MIREK
|
|
Napisano: Poniedziałek, 04 Września 2006, 12:19:28
|
|
|
| Zarejestrowany |
       |
|
 |
| Ilość wiadomości: 310 |
| Dołączył: 30.12.2004 |
|
Dopiero teraz sobie przypomniałem!!! Przy organizacji spotkania w Białej ustalilismy wspólnie, aby założycielom i administratorom strony Puffowi i Madzi opłacać z kasy Forum każdy ich pobyty na naszych spotkaniach, to oczywiście w dowód uznania za robotę którą dla nas wykonują. Nie wiem jak to możliwe, ale zapomnieliśmy o tym przy spotkaniu Sobieszewskim. Trzeba to jakoś naprawić, tylko jak? Może zwrot kosztów pobytu w Sobieszewie. Co o tym myślicie? Mateo jaki stan kasy, może trzeba ją zasilić?
POZDRAWIAM RD 07 96r
Ostatnio modyfikowany przez MIREK
|
|
| |
|
Pawel_z_Jasla
|
|
Napisano: Poniedziałek, 04 Września 2006, 12:45:06
|
|
|
| Zarejestrowany |
        |
|
 |
| Ilość wiadomości: 960 |
| Dołączył: 13.11.2004 |
|
DOKŁADNIE – temat należy ostatecznie załatwić. Przy okazji to nie bardzo jestem w temacie dot. sprawy oddania administracji forum przez Puffiego następcy, czyżby sprawa stała się nieaktualna – dobrze było by wiedzieć kto przez zimę zaopiekuje się Nami. Mam nadzieje, że Puffa i Madzika zobaczymy na zakończeniu sezonu w Bieszczadach. Przy okazji to WIELKIE GRATULACJE z okazji najważniejszego dnia w Waszym życiu i przeprosiny za nieobecność w sobotę ale siła wyższa niestety … W temacie kasy całkowicie zdaję się na resztę i akceptuję z góry każde rozwiązanie – w piątek czyli za niespełna cztery dni będziemy już z Pindorem w drodze do Afryki więc do miłego po powrocie na zakończeniu u Rosomaka /mam nadzieje, że bezpiecznie wrócimy ale w razie „W” mam w opcji ubezpieczenia assistance „transport zwłok do kraju gratis” /
Ostatnio modyfikowany przez Pawel_z_Jasla
|
|
| |
|
mateo
|
|
Napisano: Poniedziałek, 04 Września 2006, 13:31:29
|
|
|
| Zarejestrowany |
     |
|
 |
| Ilość wiadomości: 146 |
| Dołączył: 3.10.2005 |
|
No to od początku: 1 Lista wpłat i kwota są aktualne (zapomniałem tylko daty zmienić) czyli 466PLN 2 Towarzystwo zdecyduje, poda konto to na 100% przeleje tyle ile trzeba - tylko nie więcej niż 466PLN 1 3 35 osób to ŚREDNI wynik jeżeli zerknąć na ilość osób zarejestrowanych, więc trzeba by delikatnie zdopingować przynajmniej tych aktywnych forumowiczów zanim zaczniemy myśleć o kolejnej racie 4 Myślę, że kasy na ten rok i początek następnego starczy 5 Otworzyłem temat "DO DYSKUSJI" gdzie liczę na posty "na temat" 6 Zlot Puffa i Madzi trzeba załatwić tylko konto i ile I to by było na tyle
Szerokich winkli RD07 93'
|
|
| |
|
PUFF
|
|
Napisano: Sobota, 09 Września 2006, 12:02:00
|
|
|
| Administrator |
        |
|
 |
| Ilość wiadomości: 1135 |
| Dołączył: 16.10.2004 |
|
W kolejnym temacie dziekuje za zyczenia i troske  Sprawa wyglada nastepujaco: poki co siedzimy w Polsce. Jak cos sie bedzie zmieniac damy znac. Plan na dzisiaj jest taki, ze widzimy sie na zakonczeniu u Rosomaka. Mysle, ze wszystko tam dokladnie obgadamy.
Paweł RD 04 '92
|
|
| |
|
MIREK
|
|
Napisano: Piątek, 22 Września 2006, 20:21:53
|
|
|
| Zarejestrowany |
       |
|
 |
| Ilość wiadomości: 310 |
| Dołączył: 30.12.2004 |
|
Przypominam!!!! Nie wiem czy pamiętacie, ale przy organizacji spotkania w Białej ustaliliśmy że koszty pobytu na zlotach naszych administratorów Puffa i Madzi pokrywamy z kasy forum. Na spotkaniu Sobieszewskim jakoś nam sie zapomniało o tych ustaleniach. Puff i Madzia wpisali sie na listę Bieszczadzką, więc..........
POZDRAWIAM RD 07 96r
Ostatnio modyfikowany przez MIREK
|
|
| |
|
kropek
|
|
Napisano: Sobota, 23 Września 2006, 21:18:14
|
|
|
| Zarejestrowany |
      |
|
|
| Ilość wiadomości: 298 |
| Dołączył: 28.5.2005 |
|
witka. wchodze w ciemno!!! dajcie tylko znak ile trzeba wplacic Faktycznie- temat byl szeroko omawiany, ale wyniki sa mizerne. Panowie do roboty- nie wierze ze to sprawa kasy, mysle ze bardziej lenistwa!!!
|
|
| |
|
Land
|
|
Napisano: Sobota, 23 Września 2006, 23:27:42
|
|
|
| Zarejestrowany |
        |
|
 |
| Ilość wiadomości: 884 |
| Dołączył: 5.12.2004 |
|
A jest juz podany gdzies nr konta?? Dajcie nr konta i ile wplacic mamy.I po problemiku a kto nie wplaci niech sprzeda afryke i kupi sobie choperka
|
|
| |
|
Adam
|
|
Napisano: Niedziela, 24 Września 2006, 9:20:21
|
|
|
| Zarejestrowany |
      |
|
 |
| Ilość wiadomości: 200 |
| Dołączył: 13.1.2006 |
|
To prawda , przyznaje że zalegam z zapłatą za 2006 , jakoś nie czytam dokładnie całego forum i ten dość ważny post gdzieś mi umknął .Proszę o podanie ( zaległej kwoty + tej za rok 2007 ) oraz dane do przelewu , w tygodniu wyślę kasę . Przepraszam za zapomnienie
„Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie.”
|
|
| |
|
Pawel_z_Jasla
|
|
Napisano: Niedziela, 24 Września 2006, 10:29:36
|
|
|
| Zarejestrowany |
        |
|
 |
| Ilość wiadomości: 960 |
| Dołączył: 13.11.2004 |
|
Adaś nr konta i stan kasy jest w tym samym dziale w temacie "SKŁADKI" -a swoją drogą to Ja też muszę za kolejny rok funkcjonowania Naszego forum wpłacić
|
|
| |
|
mateo
|
|
Napisano: Niedziela, 24 Września 2006, 13:16:48
|
|
|
| Zarejestrowany |
     |
|
 |
| Ilość wiadomości: 146 |
| Dołączył: 3.10.2005 |
|
No dooobra, sorry, znow przeoczylem - kase za administracje przeleje w poniedziałek Pozdrawiam
Szerokich winkli RD07 93'
|
|
| |
|
Krzyvip
|
|
Napisano: Niedziela, 24 Września 2006, 13:31:58
|
|
|
| Zarejestrowany |
    |
|
|
| Ilość wiadomości: 62 |
| Dołączył: 1.1.2006 |
|
Chorbliwie nie cierpię biegania na pocztę z przelewami. Czy można by regulowac takie rzeczy bezpośrednio podczas naszych spotkań? Może zróbmy tą zciepę w Bieszczadach z listą i rozliczeniem za 2006 i 2007, a kogo nie będzie ten poleci na pocztę lub uruchomi przelew w e-banku i już. Zróbmy listę wszystkich użytkowników i zaznaczmy kto wpłacił, kto nie jeśli to obowiązkowe i po sprawie.
|
|
| |
|
mateo
|
|
Napisano: Wtorek, 26 Września 2006, 9:49:14
|
|
|
| Zarejestrowany |
     |
|
 |
| Ilość wiadomości: 146 |
| Dołączył: 3.10.2005 |
|
Wpłata zrobiona. Temat przyjmowania opłat w czasie zlotu - sądzę że to dobry pomysł, przygotuję się do tego, a jak to wyjdzie w praktyce to zobaczymy.
Szerokich winkli RD07 93'
|
|
| |