Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> AT vs KTM

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Takie cos znalazlem...














RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 371
Dołączył: 30.3.2005
Jezdzilem ten weekend wlasnie KTM LC8 ale nowa 990ka i wydzialem co ten motor potrafi w terenie... Lekko zachorowalem na niego
I moge powiedziec z czystym sumieniem... Jesli ktos chce cos nowszego od Afriki, to nie GS lub Varadero jest ta droga;
O to wlasnie LC8ka
Co prawda nowa 990ka juz ma wtrysk (mniej pali od 950ki i to wyraznie mniej) wiec juz troche elektroniki jest, mozna poczekac zanim KTM popracuje nad ta maszyna, ale generalnie......
maszyna jest lzejsza od AT, duzo mocniejsza i bardzo poreczna w terenie (jak AT zreszta).
Ja bylem zachwycony. Czegos takiego oczekuje od nowej AT.


RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla

Bratislava, Slovensko
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 619
Dołączył: 30.1.2005
Panowie , wszystko ładnie, pięknie, Lc8 jest zajebistym motocyklem prawie bez wad. Ale ma jedną która dyskfalifikuje go już na samym początku.... awaryjnośc !!! Ciekawy jestem co poczelibyście gdzieś na drugim końcu świata z zepsutym ktm .......
A afri każdy chłop we wsi widłami naprawi

Ja jezeli kiedyś będe miał zamiar zmienić moja afri na coś innego to mam nadzieje ,że do tego czasu Honda lub Yamaha wypuści już jakieś prawdziwe enduro !!!!




N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
Mnie też się zawsze wydawało (podkreślę, że czysto teoretycznie) że to LC8 Adventure jest motocyklem który jako jedyny (pod kątem właściwości jezdnych itd) mógłby być brany pod uwagę jako następny po Afri. Ale za dużo sie słyszy głosów o ich awaryjności... a jest to bardzo istotny argument w przypadku motocykli stworzonych do tzw "enduro turystyki". Niestety szczegółów i konkretów mi brak. Poproszę znajomego aby napisał w tym temacie kilka słów - jeździł i GS'em, I Viadrem no i LC8 więc mógłby sie kompetentnie wypowiedzieć...
Z poważaniem SZYMEK

ps: osobiście poczekam na Rd2000


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 174
Dołączył: 10.1.2006
A JA NIE WIEDZIAŁEM ŻE MOJA AFRYCA JEST TAKA SZYBKA I MA 4,8 DO SETKI
TO PRAWIE PLASTIK Z TAKIMI PARAMETRAMI 1 1


KTM 525 EXC
N 50 *16'54.79" E 19 *11'13.39"


Ostatnio modyfikowany przez Mariusz_Sosnowi
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 371
Dołączył: 30.3.2005
To ta akcja co KTMem poszalalem, ale nie tylko


http://fotky.azet.sk/jsFotka.phtml?&ft=11895731&ftv=1
http://fotky.azet.sk/jsFotka.phtml?&ft=11895729&ftv=1
http://fotky.azet.sk/jsFotka.phtml?&ft=11896549&ftv=1
http://fotky.azet.sk/jsFotka.phtml?&ft=11896771&ftv=1
http://fotky.azet.sk/jsFotka.phtml?&ft=11895726&ftv=1&ftid=2


RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla

Bratislava, Slovensko


Ostatnio modyfikowany przez Cement
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
niezły skład Cement był
wybór jak sie patrzy...... ale "perła pustyni" i tak pośrodku

pozdro


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
Cement:
To ta akcja co KTMem poszalalem, ale nie tylko

Ło! Znowu na żółto widzę!
Zasadniczo porównywanie LC8 i AT to jak porównywanie psa z kotem. NIby podobieństwa są, ale za wiele jest różnic żeby miało to sens.
Inna sprawa, że jeździłęm LC8 990 i uważam, że jest to najdoskonalej prowadząca się maszyna jakiej dosiadałem, ale do turystyki wolałbym jednak AT - kwestia zaufania. Oczywiście gdybym miał wybierać TYLKO między LC8 i AT
Zdrowia!


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 155
Dołączył: 17.12.2005
Moze ktos zna jakies konkrety o awaryjnosci LC8.

Z wtryskiem paliwa to rzeczywiscie bylby problem gdyby padl ale poza tym ???
Kurcze przeciez w silniku chyba nic sie nie rozpieprzy totalnie.
No nie wiem jakie to moga byc awarie ktorych nie da suie na odludziu naprawic.

Pozatym znajac kilka standardowych awarii mozna je zawczasu poprawic.

Mysle ze nie ma co przesadzac, to nie jest jakis super hi-tech.



Maro
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
maro:
Moze ktos zna jakies konkrety o awaryjnosci LC8.

W 950 namiętnie leciały podobno uszczelki pod głowicą (chyba tylną). Pozatym ludzie narzekali na pompy wody i coś w elektryce. Musiałbyś poszukać w necie, bo może cos popieprzyłem.
Problem w tym, że o tym czy ten nowy 990 będzie równie wytrzymały jak choćby AT, przekonamy się dopiero kiedy będzie produkowany i użytkowany równie długo, czyli za jakieś kilkanaście lat
No cóż - poczekamy, zobaczymy...
Zdrowia!


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
Z tego co wiem, to usterki o których pisze Pastor, dotyczyły przede wszystkim rocznika 2003. Była ogłaszana akcja serwisowa. Jeśli właściciel się zgłosił i usterki usunięto (potwierdzono w książce serwisowej), to chyba nie ma się co bać tego sprzęta.
Tak czy srak, to chyba jedyny sprzęt na który mógłbym się przesiąść z AT
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Faktycznie Lc8 naprawde bardzo mi sie podoba troche pojezdzilem i sie zakochalem jestem troche pojebany i dla mnie wazne tez jest predkosc nie kupie plastiku poniewaz wtedy nie wjade w teren a lubie i szybko pojezdzic i w terenie cos jak Super moto Lc8 dobrze mi sie jezdzilo ale nie wiem czy pamietacie na koncu spotkanie w Bialej?? Jak wszyscy pojezdzili na lc8 cos juz latalo!! A ona byla prawie nowa ktos moze powiedziec ale ja wszyscy katowali.Ale ja jezdze na swojej afryce tak codziennie i bardzo dlugo nic sie nie dzialo teraz tez duzo sie nie dzieje ale niestety zaczelo i wszystko po koleji wymieniam na nowe.
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: