jarek
|
Napisano: Wtorek, 25 Kwietnia 2006, 15:03:15
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
witam, od pewnego czasu chodzi mi po głowie pomysł, żeby zamienić w mojej rd04 korek wlewu benz. na taki jaki jest w rd07. Cyba nie musz nikomu tłumaczyć dlaczego- ten od 07 jest płaski, nie przeszkadza ani mapnikom, ani tankbagom, no i wygląda lepiej- może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym względzie- czy to jest w ogóle możliwe, a jeśli tak , to jak do tego się zabrać?- będę dźwięczny z każde info- pzdr, jarek
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Wtorek, 25 Kwietnia 2006, 19:09:53
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Jarek: jak ci sie uda, to ja sie ustawiam w kolejce jako pierwszy po twoj stary korek
Paweł RD 04 '92
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Wtorek, 25 Kwietnia 2006, 19:37:50
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
HAHAHAHAHAHHAAHA, Puff, myslelem ze tez chcesz przerobic, a Ty korek duzo roboty jak dla mnie, ale temat ciekawy i ciekaw jestem jakimi kosztami sił mozliwy
pozdrawiam
98' real nigaz never die
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 0:25:46
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
zawsze słuszałem ze korek w trampku i starej afryce to przeszkadza. i tak sie składa ze mam motor z takim korkiem i nie wiem w czym on ma mi niby przeszkadzać. w tankowaniu..? mialem ze 3 torby na bak i tez jakos mi nie pszeszkadzał teraz mam tez rd07 i jest inny korek. tez dobry, ale czy lepszy..? jeden dobry i drugi
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
jarek
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 7:37:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
siema, no... Rambo, skoro masz skalę porównawczą i dalej twierdzisz, że nie ma różnicy? - wg mnie jest i to spora- przecież stary wystaje prawie 2,5cm, a nowszy jest płaski- wystarczy położyć zwykły mapnik, nie daje sie rozprostować-a tankbag musi być specjalny, z dziurą- w sumie nie są to wielkie problemy , dotąd nie były dla mnie progiem nie do przeskoczenia- po prostu, bardziej mi się podoba nowy wlew, jest bardziej praktyczny i lepiej wygląda, a przewcież nikt mi nie zabroni ulepszać (wg mnie) mojej mamby,pzdr
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
jarek
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 7:46:12
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
aha, jeszcze jedno: nie chodziło mi o opinię, jak to się komu podoba, tylko o poradę, jak to zrobić (chodzi o ewent. spawanie)
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 8:35:09
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
jarek: | jak to zrobić (chodzi o ewent. spawanie) |
Hi! Baniaka do AT jeszcze nie rozpruwałem, więc niech mnię ktoś poprawi jeśli zbłądziłem, ale: 1. Wlew "lotniczy" (swoją drogą ciekawe skąd ta nazwa? - w końcu za zgubionym korkiem nie trzeba latać, bo zostaje przy dziurze...) w RD07 ma odpowietrzenie prawdopodobnie przez taką specjalną komorę w kształcie obwarzanka zamocowaną pod wlewem, a nie przez korek. W każdym razie większość ryżojadów tak ma. Coby to amputować, trzeba wykroić spory kawałek blachy ze zbiornika - dawcy. 2. Przewód odpowietrzenia z tego "obwarzanka" idzie prawdopodobnie gdzieś w cholerę pod spód - trzeba by go tam wyprowadzić, albo od biedy do przestrzeni pod korkiem (w swoim wynalazku tak zrobiłem). 3. Zagłębienie pod korkiem - wokół samej dziurwy wlewowej ma spust nadmiaru rozlanej wachy - czyli taką rurkę fi +/-10 mm odprowadzoną na wskroś przez baniak, gdzieś w kierunki powierzchni planety. Przy ewentualnym przeszczepie musiałbyć przestrzelić baniak taką właśnie rurecznością. No i tak to. Ogólnie - da się zrobić, aczkolwiek nie w 15 minut. Spawanie - oczywiście TIG, jest szczelne i płaskie. MIG/MAG doprowadziłby do szału tego kto spróbowałby potem zaszpachlować ślady zbrodni . No i nie muszę chyba mówić, że w baniaku nie powinno być sladu oparów benzyny? Miłej zabawy!
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|
Izi
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 8:49:47
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 526 |
Dołączył: 21.12.2004 |
|
jeśli miałbym to robić to tylko tak jak Pastor opisał nie inaczej Przewielebny Rambo mi się źle jeździło z trzema torbami na bak dlatego używam raczej jednej
Robert "Izi" Africa
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 9:55:48
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
Aha! Jeszcze jedno mi się przypomniało: Nie wiem czy AT ma jakąś powłokę ochronną wewnątrz baniaka, ale jeśli ma to trzeba dokładnie ją usunąć z okolic miejsc w których będziesz spawał. Inaczej poparzony farbiszon będzie łuszczył się i odłaził i zapychał wszelakie filtry, kraniki, przewody i cały ten śmietnik. A to już średni powód do radości. Alleluja i do przodu!
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|
jarek
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 9:56:22
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
o, dzięki Ci Przewielebny - właśnie o tego typu text mi chodziło- drybne pytanko: a nie wystarczyłoby zrobić pełny przeszczep górnej części baku? - czyli po prostu odciąć i wpasować całość z całym ustrojstwem? - ale dzięki po wielokroć z tą garść info, pzdr
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
jarek
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 10:02:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
chyba (głównie z powodu właśnie tej farby inside) dam sobie spokój- mam kumpla, który non stop od 3 lat płucze i czyści bak po podobnej robocie- jeszcze raz dzięki ci, o Ty który pewnie używasz mego nazwiska w swoich przemowach do wiernych.....
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
robifire
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 10:03:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 325 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
Jesli juz spawacie zbiornik paliwa to obowiazkowo nalezy zalac go woda do granicy spawania - w tym przypadku pod korek. W przeciwnym razie BUUM i wyjdzie tulipan. Ciezko potem korek dopasowac. Mimo ze wachy nie bedzie w srodku to przeciez nie bezyna sie pali a jej opary i to wybuchowo! Blacha i powloka wewnatrz jest przesiaknieta paliwem i nie da sie tego przewietrzyc a przy nalaniu woda jest mniej oparow.
RobiFire Transalp '98 DT 125 '97 Zmienilem nr telefonu!
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 10:05:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
jarek: | drybne pytanko: a nie wystarczyłoby zrobić pełny przeszczep górnej części baku? - czyli po prostu odciąć i wpasować całość z całym ustrojstwem? |
Zaprawdę powiadam Ci - jedynie słuszna to metoda. Świadom bądź wszelako istnienia obiektów wtórnych w czeluści onego baniaka, a w szczególności onych rurek nadmiar zupy ku glebie wiodących, jako i dziwoląga do na/odpowietrzania baniaka, któremu to możliwość oddychania zapewnić należy .
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 10:09:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
ej 3 torby na bak i zero kufrów z tyłu
co do korka to oczywiscie rzecz gustu. ja jestem śmierdzącym leniem wiec nie przerobie
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Środa, 26 Kwietnia 2006, 11:41:15
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
jarek: | używasz mego nazwiska w swoich przemowach do wiernych..... |
Niemożliwe żebyś nazywał się Jarosław Poproszęjeszczejednopiwko
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|