Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | U�ytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i cz�ci >> tuning

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 4
Do��czy�: 28.3.2006
Czy kto� z szanownych s�ysza� co� wiarygodnego na temat mo�liwo�ci podniesienia troszk� pary w AT ? (2002)
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 1710
Do��czy�: 11.3.2005
jak cie stac na spalanie 11L/100km to dynojety K&N i masahuku.
albo ta�sza i skuteczniejsza opcja to zmiania motocykla na varadero np


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 619
Do��czy�: 30.1.2005
Rozmawia�em swego czasu z mechanikiem z Hondy i m�wl, �e za kilkaset euras�w mozna �ci�gn�c z gebels�w sportowe wa�ki ro��du ale napewno odbije sie to to na trwa�o�ci jednostki napedowe. Zmieni sie te� charakterystyka silnika i moc bedzie uzyskiwana przy wyzszych obrotach tzn, �eby ostro ciag�a to bedzie ja trzeba niezle kr�cic ....a i najlepiej +dynojety+ sportowy komin.

Ps ale czy warto ?

Ps1. Skoro masz at z 02 roku i brakuje ci mocy to mo�e lepiej pomysle� o sprzeda�y i zakupie LC8 ( tutaj mocy napewno nie bedzie ci brakowa�o, ale musisz sie liczy� napewno z wieksz� awaryjno�cia tego moto)

Pozdrawiam i mam nadzieje,�e zostaniesz jednak przy AT
-------Niech moc bedzie z toba ---------------------


N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"


Ostatnio modyfikowany przez kajetan
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 481
Do��czy�: 4.1.2005
Zasada jest prosta. W silniku im szybciej sie cos kreci tym szybciej sie ukreci. Dlatego, tak jak pisal Kajtek trza byc swiadomym ze to kosztem zywotnosci bedzie. Mnie mocy nie brakuje w Afryczce, ale tym ktorzy chca wiecej powera moze wydac sie atrakcyjne przelozenie silniczka z Viadra. Mechanicy wystap!


Jesli chcesz dojecha� szybko - jed� sam. Jesli chcesz dojecha� daleko jed� z przyjaci�mi.
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 572
Do��czy�: 2.3.2006
sambor1965:
...przelozenie silniczka z Viadra...


... swoj� drog� ciekawe czy to mo�liwe


szcz�liwy... Zakochany... M��...
 
Administrator
Ilo�� wiadomo�ci: 1135
Do��czy�: 16.10.2004
Niemozliwe jest tylko rozlozenie parasola w d..ie


Pawe�
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 1710
Do��czy�: 11.3.2005
PuFF: 2:0 dla Ciebie bracie !! co ma sie nie da� tylko ze za cene AT z 2002 mozna miec viadro z 2003!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 369
Do��czy�: 26.5.2005
Puff otworzy� sie da parasol w ...... ale wyciagna� sie nie da


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizowa� a nie odk�ada� !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 481
Do��czy�: 4.1.2005
Jak bylem w wojsku to mowili ze sie nie da wojskowego helmu na "lewa" strone zalozyc"... Wiec niech wkladaja Ci ktorzy maja za malo mocy. U mnie te 60 konikow na takiego osla jak ja wystarcza.


Jesli chcesz dojecha� szybko - jed� sam. Jesli chcesz dojecha� daleko jed� z przyjaci�mi.
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 138
Do��czy�: 22.1.2006
najta�szym tuningiem jest zalanie paliwem 98 verva lub pochodnych.dzi� robi�c przymiark� do d�u�szego wyjazdu zrobi�em trask� do czech . Mo�e si� myl� i jest to sprawa np. ci�nienia atmosferycznego na zmiennych wysoko�ciach ale zauwa�y�em co� takiego; na paliwie 95 standardowym afryka przy 140 km /h na najwy�szym biegu ma blisko 7 tys obrot�w,a na najlepszym paliwie 98 ma przy tej samej szybko�ci 6.500 obr.cicha praca power �e lepszego nie potrzeba.czy to nie jest najlepszym sposobem zwi�kszenia osi�g�w.bez grzebania, w silniku kt�re to grzebanie nie wychodzi nigdy na dobre, kosztuje,i zabiera cenny czas?a zazwyczaj ci co tak pragn� przybycia mocy to na drodze
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 631
Do��czy�: 30.3.2005
wojtek:
na paliwie 95 standardowym afryka przy 140 km /h na najwy�szym biegu ma blisko 7 tys obrot�w,a na najlepszym paliwie 98 ma przy tej samej szybko�ci 6.500


�ooojjj... Stary - ja wszystko rozumiem. Rozumiem, �e mot�r lepiej jadzie na tej verwie i wog�le �wiat jest lepszy, a �ycie pi�kniejsze. Ale tego, �e przy tej samej pr�dko�ci masz inne obroty po zmianie paliwa, to tego ju� poj�� nijak nie mog�
A mo�e przy tankowaniu cichaczem zmienili Ci z�batk� z ty�u na mniejsz�, albo wog�le za�o�yli przerzutk�
No chyba, �e Ci si� sprz�g�o �lizga�o, a po tankowaniu cudownie przesta�o
Pozdrowiska


Nie odkryj� Ameryki
�e te� kocham te Afryki.
Ale dane niech mi b�dzie
Wa� kardana mie� w nap�dzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 138
Do��czy�: 22.1.2006
mo�e to nie by�o 500 r�nicy ale na pewno by�a. po prostu na lepszym paliwie nie trzeba tak otwiera� przepustnicy �eby osi�gn�� t� sam� pr�dko��.i w�a�nie to jest ta r�nica w obrotach.polecam ksi��k� ;podstawy zasilania paliwem, lub od�a�uj 10z� i kup lepszego paliwa, albo spytaj dziadka dlaczego kupuje lepszy wyngiel do pieca,a nie jakie� tam wydumki .chc� doda� �e nie jecha�em na luzie ko�o by�o nap�dzane .rozs�dna odpowiedz mile widziana
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 631
Do��czy�: 30.3.2005
wojtek:
mo�e to nie by�o 500 r�nicy ale na pewno by�a.

Stary wyjadacz jeste�, to Ci� przecie� nie b�d� poucza� jak m�odego. Ale ch�opie - ZDAWA�O Ci si�! Pewnie dlatego �e na lepszej zupie maszyna tyra�a ciszej i og�lnie bardziej rze�ko, st�d to z�udzenie. Przeniesienie nap�du, czyli prze�o�enie wa� korbowy ==> ko�o masz STA�E i niezmienne. Je�li ko�o obraca si� z jak�� tam pr�dko�ci� przy np. 140 km/h, to obroty na wale, przy tym samym biegu MUSISZ mie� identyczne, bez wzgl�du na to, czy lejesz do baku pomidorow� z ry�em, benzyn�, czy nitrometanol.
Inna sprawa, �e faktycznie na lepszym paliwie nie musisz tak mocno odkr�ca� manety. Tu pe�na zgoda.
Ale co do obrot�w - s� takie same przy danej pr�dko�ci i ju�!


Nie odkryj� Ameryki
�e te� kocham te Afryki.
Ale dane niech mi b�dzie
Wa� kardana mie� w nap�dzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 1710
Do��czy�: 11.3.2005
mi przy V-power z shella 100 oktan�w, i do tego jeszcze leje z shella taki preprat do czyszczenia uk�adu paliwowego, ktory tez daje mocy nie�le to ma przy 210kmh na AT750 z 3500RPM

ale serio to jak ktos nie tankowa� v-pawera to nie wie co to dobra wacha!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilo�� wiadomo�ci: 138
Do��czy�: 22.1.2006
Sorry, da�em cia�a, to by�o z�udzenie, ale ju� by�em got�w walczy� o swoje .Zycie takie zakr�cone �e nie ma czasu pomy�le�.sam musz� si� wzi��� za ksi��kiitroch� przypomnie� sobie podstaw fizyki i mechaniki.po prostu to by�o bardzo dawno A swoj� drog� to paliwko lepsze daje zaj..st� rado�� z jazdy.
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: