pawelw
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 12:31:54
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 4 |
Dołączył: 28.3.2006 |
|
Czy ktoś z szanownych słyszał coś wiarygodnego na temat możliwości podniesienia troszkę pary w AT ? (2002)
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 12:56:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
jak cie stac na spalanie 11L/100km to dynojety K&N i masahuku. albo tańsza i skuteczniejsza opcja to zmiania motocykla na varadero np
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
kajetan
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 13:24:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 619 |
Dołączył: 30.1.2005 |
|
Rozmawiałem swego czasu z mechanikiem z Hondy i mówl, że za kilkaset eurasów mozna ściągnąc z gebelsów sportowe wałki rożądu ale napewno odbije sie to to na trwałości jednostki napedowe. Zmieni sie też charakterystyka silnika i moc bedzie uzyskiwana przy wyzszych obrotach tzn, żeby ostro ciagła to bedzie ja trzeba niezle kręcic ....a i najlepiej +dynojety+ sportowy komin.
Ps ale czy warto ?
Ps1. Skoro masz at z 02 roku i brakuje ci mocy to może lepiej pomysleć o sprzedaży i zakupie LC8 ( tutaj mocy napewno nie bedzie ci brakowało, ale musisz sie liczyć napewno z wiekszą awaryjnościa tego moto)
Pozdrawiam i mam nadzieje,że zostaniesz jednak przy AT -------Niech moc bedzie z toba ---------------------
N 50'18'12.72" E 19'10'50.18"
Ostatnio modyfikowany przez kajetan
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 13:53:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Zasada jest prosta. W silniku im szybciej sie cos kreci tym szybciej sie ukreci. Dlatego, tak jak pisal Kajtek trza byc swiadomym ze to kosztem zywotnosci bedzie. Mnie mocy nie brakuje w Afryczce, ale tym ktorzy chca wiecej powera moze wydac sie atrakcyjne przelozenie silniczka z Viadra. Mechanicy wystap!
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
szymek
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 15:02:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 572 |
Dołączył: 2.3.2006 |
|
sambor1965: | ...przelozenie silniczka z Viadra... |
... swoją drogą ciekawe czy to możliwe
szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 15:16:38
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Niemozliwe jest tylko rozlozenie parasola w d..ie
Paweł RD 04 '92
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 20:50:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
PuFF: 2:0 dla Ciebie bracie !! co ma sie nie dać tylko ze za cene AT z 2002 mozna miec viadro z 2003!
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
JOJNA
|
Napisano: Niedziela, 09 Kwietnia 2006, 0:36:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 369 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
Puff otworzyć sie da parasol w ...... ale wyciagnać sie nie da
N30 43.140 W4 31.884 Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!! komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Niedziela, 09 Kwietnia 2006, 0:40:36
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Jak bylem w wojsku to mowili ze sie nie da wojskowego helmu na "lewa" strone zalozyc"... Wiec niech wkladaja Ci ktorzy maja za malo mocy. U mnie te 60 konikow na takiego osla jak ja wystarcza.
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
wojtek
|
Napisano: Niedziela, 09 Kwietnia 2006, 21:34:04
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 138 |
Dołączył: 22.1.2006 |
|
najtańszym tuningiem jest zalanie paliwem 98 verva lub pochodnych.dziś robiąc przymiarkę do dłuższego wyjazdu zrobiłem traskę do czech . Może się mylę i jest to sprawa np. ciśnienia atmosferycznego na zmiennych wysokościach ale zauważyłem coś takiego; na paliwie 95 standardowym afryka przy 140 km /h na najwyższym biegu ma blisko 7 tys obrotów,a na najlepszym paliwie 98 ma przy tej samej szybkości 6.500 obr.cicha praca power że lepszego nie potrzeba.czy to nie jest najlepszym sposobem zwiększenia osiągów.bez grzebania, w silniku które to grzebanie nie wychodzi nigdy na dobre, kosztuje,i zabiera cenny czas?a zazwyczaj ci co tak pragną przybycia mocy to na drodze
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Poniedziałek, 10 Kwietnia 2006, 7:18:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
wojtek: | na paliwie 95 standardowym afryka przy 140 km /h na najwyższym biegu ma blisko 7 tys obrotów,a na najlepszym paliwie 98 ma przy tej samej szybkości 6.500 |
Łooojjj... Stary - ja wszystko rozumiem. Rozumiem, że motór lepiej jadzie na tej verwie i wogóle świat jest lepszy, a życie piękniejsze. Ale tego, że przy tej samej prędkości masz inne obroty po zmianie paliwa, to tego już pojąć nijak nie mogę A może przy tankowaniu cichaczem zmienili Ci zębatkę z tyłu na mniejszą, albo wogóle założyli przerzutkę No chyba, że Ci się sprzęgło ślizgało, a po tankowaniu cudownie przestało Pozdrowiska
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|
wojtek
|
Napisano: Poniedziałek, 10 Kwietnia 2006, 11:33:11
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 138 |
Dołączył: 22.1.2006 |
|
może to nie było 500 różnicy ale na pewno była. po prostu na lepszym paliwie nie trzeba tak otwierać przepustnicy żeby osiągnąć tą samą prędkość.i właśnie to jest ta różnica w obrotach.polecam książkę ;podstawy zasilania paliwem, lub odżałuj 10zł i kup lepszego paliwa, albo spytaj dziadka dlaczego kupuje lepszy wyngiel do pieca,a nie jakieś tam wydumki .chcę dodać że nie jechałem na luzie koło było napędzane .rozsądna odpowiedz mile widziana
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Poniedziałek, 10 Kwietnia 2006, 12:00:10
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
wojtek: | może to nie było 500 różnicy ale na pewno była. |
Stary wyjadacz jesteś, to Cię przecież nie będę pouczał jak młodego. Ale chłopie - ZDAWAŁO Ci się! Pewnie dlatego że na lepszej zupie maszyna tyrała ciszej i ogólnie bardziej rześko, stąd to złudzenie. Przeniesienie napędu, czyli przełożenie wał korbowy ==> koło masz STAŁE i niezmienne. Jeśli koło obraca się z jakąś tam prędkością przy np. 140 km/h, to obroty na wale, przy tym samym biegu MUSISZ mieć identyczne, bez względu na to, czy lejesz do baku pomidorową z ryżem, benzynę, czy nitrometanol. Inna sprawa, że faktycznie na lepszym paliwie nie musisz tak mocno odkręcać manety. Tu pełna zgoda. Ale co do obrotów - są takie same przy danej prędkości i już!
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 10 Kwietnia 2006, 12:46:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
mi przy V-power z shella 100 oktanów, i do tego jeszcze leje z shella taki preprat do czyszczenia układu paliwowego, ktory tez daje mocy nieźle to ma przy 210kmh na AT750 z 3500RPM
ale serio to jak ktos nie tankował v-pawera to nie wie co to dobra wacha!
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
wojtek
|
Napisano: Poniedziałek, 10 Kwietnia 2006, 19:59:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 138 |
Dołączył: 22.1.2006 |
|
Sorry, dałem ciała, to było złudzenie, ale już byłem gotów walczyć o swoje .Zycie takie zakręcone że nie ma czasu pomyśleć.sam muszę się wziąść za książkiitrochę przypomnieć sobie podstaw fizyki i mechaniki.po prostu to było bardzo dawno A swoją drogą to paliwko lepsze daje zaj..stą radość z jazdy.
|
|
|