Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> tuning

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 4
Dołączył: 28.3.2006
Czy ktoś z szanownych słyszał coś wiarygodnego na temat możliwości podniesienia troszkę pary w AT ? (2002)
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
jak cie stac na spalanie 11L/100km to dynojety K&N i masahuku.
albo tańsza i skuteczniejsza opcja to zmiania motocykla na varadero np


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 619
Dołączył: 30.1.2005
Rozmawiałem swego czasu z mechanikiem z Hondy i mówl, że za kilkaset eurasów mozna ściągnąc z gebelsów sportowe wałki rożądu ale napewno odbije sie to to na trwałości jednostki napedowe. Zmieni sie też charakterystyka silnika i moc bedzie uzyskiwana przy wyzszych obrotach tzn, żeby ostro ciagła to bedzie ja trzeba niezle kręcic ....a i najlepiej +dynojety+ sportowy komin.

Ps ale czy warto ?

Ps1. Skoro masz at z 02 roku i brakuje ci mocy to może lepiej pomysleć o sprzedaży i zakupie LC8 ( tutaj mocy napewno nie bedzie ci brakowało, ale musisz sie liczyć napewno z wiekszą awaryjnościa tego moto)

Pozdrawiam i mam nadzieje,że zostaniesz jednak przy AT
-------Niech moc bedzie z toba ---------------------


N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"


Ostatnio modyfikowany przez kajetan
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
Zasada jest prosta. W silniku im szybciej sie cos kreci tym szybciej sie ukreci. Dlatego, tak jak pisal Kajtek trza byc swiadomym ze to kosztem zywotnosci bedzie. Mnie mocy nie brakuje w Afryczce, ale tym ktorzy chca wiecej powera moze wydac sie atrakcyjne przelozenie silniczka z Viadra. Mechanicy wystap!


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
sambor1965:
...przelozenie silniczka z Viadra...


... swoją drogą ciekawe czy to możliwe


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Niemozliwe jest tylko rozlozenie parasola w d..ie


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
PuFF: 2:0 dla Ciebie bracie !! co ma sie nie dać tylko ze za cene AT z 2002 mozna miec viadro z 2003!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
Puff otworzyć sie da parasol w ...... ale wyciagnać sie nie da


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
Jak bylem w wojsku to mowili ze sie nie da wojskowego helmu na "lewa" strone zalozyc"... Wiec niech wkladaja Ci ktorzy maja za malo mocy. U mnie te 60 konikow na takiego osla jak ja wystarcza.


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 138
Dołączył: 22.1.2006
najtańszym tuningiem jest zalanie paliwem 98 verva lub pochodnych.dziś robiąc przymiarkę do dłuższego wyjazdu zrobiłem traskę do czech . Może się mylę i jest to sprawa np. ciśnienia atmosferycznego na zmiennych wysokościach ale zauważyłem coś takiego; na paliwie 95 standardowym afryka przy 140 km /h na najwyższym biegu ma blisko 7 tys obrotów,a na najlepszym paliwie 98 ma przy tej samej szybkości 6.500 obr.cicha praca power że lepszego nie potrzeba.czy to nie jest najlepszym sposobem zwiększenia osiągów.bez grzebania, w silniku które to grzebanie nie wychodzi nigdy na dobre, kosztuje,i zabiera cenny czas?a zazwyczaj ci co tak pragną przybycia mocy to na drodze
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
wojtek:
na paliwie 95 standardowym afryka przy 140 km /h na najwyższym biegu ma blisko 7 tys obrotów,a na najlepszym paliwie 98 ma przy tej samej szybkości 6.500


Łooojjj... Stary - ja wszystko rozumiem. Rozumiem, że motór lepiej jadzie na tej verwie i wogóle świat jest lepszy, a życie piękniejsze. Ale tego, że przy tej samej prędkości masz inne obroty po zmianie paliwa, to tego już pojąć nijak nie mogę
A może przy tankowaniu cichaczem zmienili Ci zębatkę z tyłu na mniejszą, albo wogóle założyli przerzutkę
No chyba, że Ci się sprzęgło ślizgało, a po tankowaniu cudownie przestało
Pozdrowiska


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 138
Dołączył: 22.1.2006
może to nie było 500 różnicy ale na pewno była. po prostu na lepszym paliwie nie trzeba tak otwierać przepustnicy żeby osiągnąć tą samą prędkość.i właśnie to jest ta różnica w obrotach.polecam książkę ;podstawy zasilania paliwem, lub odżałuj 10zł i kup lepszego paliwa, albo spytaj dziadka dlaczego kupuje lepszy wyngiel do pieca,a nie jakieś tam wydumki .chcę dodać że nie jechałem na luzie koło było napędzane .rozsądna odpowiedz mile widziana
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
wojtek:
może to nie było 500 różnicy ale na pewno była.

Stary wyjadacz jesteś, to Cię przecież nie będę pouczał jak młodego. Ale chłopie - ZDAWAŁO Ci się! Pewnie dlatego że na lepszej zupie maszyna tyrała ciszej i ogólnie bardziej rześko, stąd to złudzenie. Przeniesienie napędu, czyli przełożenie wał korbowy ==> koło masz STAŁE i niezmienne. Jeśli koło obraca się z jakąś tam prędkością przy np. 140 km/h, to obroty na wale, przy tym samym biegu MUSISZ mieć identyczne, bez względu na to, czy lejesz do baku pomidorową z ryżem, benzynę, czy nitrometanol.
Inna sprawa, że faktycznie na lepszym paliwie nie musisz tak mocno odkręcać manety. Tu pełna zgoda.
Ale co do obrotów - są takie same przy danej prędkości i już!


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
mi przy V-power z shella 100 oktanów, i do tego jeszcze leje z shella taki preprat do czyszczenia układu paliwowego, ktory tez daje mocy nieźle to ma przy 210kmh na AT750 z 3500RPM

ale serio to jak ktos nie tankował v-pawera to nie wie co to dobra wacha!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 138
Dołączył: 22.1.2006
Sorry, dałem ciała, to było złudzenie, ale już byłem gotów walczyć o swoje .Zycie takie zakręcone że nie ma czasu pomyśleć.sam muszę się wziąść za książkiitrochę przypomnieć sobie podstaw fizyki i mechaniki.po prostu to było bardzo dawno A swoją drogą to paliwko lepsze daje zaj..stą radość z jazdy.
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: