koks
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 18:11:21
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
sorki wiem ze ten temat juz byl poruszany ale tak na dobra sprawe nie wiem czy to dobre rozwiazanie. za przemawiaja oszczednosc . od mechanika slyszalem ze silnik nie pracuje tak rowno w pewnym zakresie obrotow, ze sie grzeje mocniej (to znaczy chyba sie zuzywa mocniej tez ) . prosze o wypowiedzi ludzi z transalpami ktorzy to doswiadczyli i zaciagneli jezyka u mechanikow itp
|
|
|
HOLAN
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 19:44:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 188 |
Dołączył: 13.12.2005 |
|
trzeba sie bylo spytac tego mechanika czemu sie grzeje i jak to sprawdzil bo pelno jest takich mechanikow co tylko slyszeli dorzucili swoje dwa grosze i wychodzi bzdura... powiem Ci dlaczego mam K&N-a. zaczelo sie od tego ze wymienilem kompletnie wydech u siebie z oryginalu na pelen przelot, nawet katalizatora sie pozbylem, ale filtr papierowy zaczal dlawic moto bo nie dostarczal do tak wydajnego wydechu odpowiedniej ilosci powierza do mieszanki, wymienilem go na KNa i moto zaczelo juz wyciagac z dolu od 1200obr/min, wczesniej od 2000, szybciej sie zbiera, rowno przyspiesza do 200km/h, max 220km/h a z kuframi leci 210. ja widze tylko zalety. kiedys gdy wymienialem filtry papierowe w obudowie za filtrem zawsze byl jakis delikatny pyl, czyli papier troche przepuszcza za KNem jest idealnie czysto
|
|
|
HOLAN
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 19:45:25
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 188 |
Dołączył: 13.12.2005 |
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 19:58:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
jak K&N to razem z dyszami dynojet i przelotowym tłumikiem. inaczej nie bedzie sie go dalo prawidłowo wyregulować. bedzie sie grzać troche bardziej, bedzie wiecej palił, gorzej przyspieszał z niskich obrotów. Szczególnie w trampkach ponizej 97 roku i afrykach ponizej 93 bedziesz też miał śmietnik w gaźnikach.
Holan, moto na samym K&N powietrznym się grzeje bo ma zubożony sklad mieszanki, co podwyższa temp pracy. widac to nawet po wskazaniach temp cieczy.
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Artur_ntv
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 20:59:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 195 |
Dołączył: 13.1.2006 |
|
Witam
Ja w NTVce po zalozeniu KNa na seryjnym wydechu (bez ostatniej wygluszki) i bez zmian w nastawach gaznikow nie zauwazylem zadnych negatywnych skutkow tego zabiegu, ale...nie jezdze z nim, gdyz obawiam sie ze mieszanka bedzie zbyt uboga i dostanie sie wiecej brudu do gaznikow. Filterek wyjalem z NTVki sprzedawanej na czesci, a nowy to wydatek ponad 100E
Jej Wysokosc, RD-07
|
|
|
koks
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 21:35:30
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
OK Rambo jaki to jest tlumik przelotowy?jakis akcesoryjny czy co? a moze wybebeszasz troche originalny? filtr plus ten tlumik daje porzadany efekt? tzn wzrost mocy,momentu i szybkosci?jak wtedy ze spalaniem i praca gaznikow?nie grzeje sie? szczegoly prosze
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 13 Stycznia 2006, 21:55:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
akcesoryjny, akrapowvic, arrow itp. ... i tak to ci nic nie da hehhehe
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
HOLAN
|
Napisano: Sobota, 14 Stycznia 2006, 21:02:26
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 188 |
Dołączył: 13.12.2005 |
|
rambo nie przeczytales uwaznie mojej historii z KNem. najpierw byly pelne przeloty a pozniej bo bylo to nieuniknione filtr. wiec nie moglem powiedziec ze od KNa mi sie cos grzalo bo trafil na swoje miejsce w odpowiednim czasie
|
|
|
rambo
|
Napisano: Sobota, 14 Stycznia 2006, 22:34:47
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
fucktycznie 1 ale ze z K&N jest idealnie czysto a papier przepuszczał to słabo słabo wierze...
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
kajetan
|
Napisano: Niedziela, 15 Stycznia 2006, 9:10:11
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 619 |
Dołączył: 30.1.2005 |
|
Panowie , ja mam K&Na i tłumik Arrowa jak tylko moto będzie już po servisie u Iziego i regulacjach gażników to sprawdze jego moc na hamowni w Katowicach i przedstawie wam wykres mocy i momentu obrotowego ,i wtedy bedzie czarno na białym co te cudeńka dają 1
N 50'18'12.72" E 19'10'50.18"
Ostatnio modyfikowany przez kajetan
|
|
|
koks
|
Napisano: Niedziela, 15 Stycznia 2006, 12:13:09
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
czekam na rezultaty.daj znac czy sie troche grzeje tyz
|
|
|
rambo
|
Napisano: Niedziela, 15 Stycznia 2006, 12:21:29
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
AT i ST sie tak nie zagrzeją jak TA.
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
koks
|
Napisano: Niedziela, 15 Stycznia 2006, 13:31:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
rambo to wedlug ciebie tlumik akcesoryjny rozwiaze ten problem?jak z regulacja gaznikow?nie ma problemu z dziurami w obrotach?ladniej sie wkreca i oddaje moc?szczegoly szczegoly prosze
|
|
|
rambo
|
Napisano: Niedziela, 15 Stycznia 2006, 14:13:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
przyznam szczerze ze takie bajery jak K&N to bym nawet pod choinke dostać nie chciał, wolałbym serce z piernika 1 TA najlepiej chodzi i naj mniej pali na fabrycznym zestawie. zakładalem juz kilka innych rur wydesznych, i w koncu wrócilem do oryginalu. na przelotówce bez regulacji składu mieszanki moto mi wiecej paliło i bardziej sie grzał. około 6,5 na 100 czyli sporo. na pustym zupelnie wydechu nie schciał ciągnać z dołu. Ci co do TA wsadzali K&N to mowią ze traci na dole obrotów, ale za to lepije sie kreci powyżej 6000rpm. i ze pali srednio 7. jak Ci malo mocy kup AT750 hyhyhyhyyhyhyhyhyyh
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
kajetan
|
Napisano: Niedziela, 15 Stycznia 2006, 16:52:22
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 619 |
Dołączył: 30.1.2005 |
|
Z tym grzaniem afryki to chyba jakieś bajki , nie bede wspominał również o takich bzdurach jak to ,że at na kn i sportowym wydechu nie ma dołu.... Mam taki zestawik założony i wręcz przeciwnie ,moto dużo lepiej reaguje na gaz i ma duzo lepszy dół. A to ,że niby moto więcej pali najpewniej spowodowane jest bardziej odkręcaniem manetki przez bikera (tłumiczek ma piękny dzwiek) ........ Poczekajmu do wydruku z hamowni .... 1
N 50'18'12.72" E 19'10'50.18"
|
|
|