PUFF
|
Napisano: Czwartek, 06 Października 2005, 13:54:05
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Mam pytanko do posiadaczy stelarzy z tej firmy. Skad braliscie uchwyty pod kufry i ile taie cos kosztuje.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Andrzej_Gdynia
|
Napisano: Czwartek, 06 Października 2005, 13:56:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 407 |
Dołączył: 31.3.2005 |
|
Uchwyty pod kufry? Pytasz o kufru aluminiowe? Ja mam zwyczajne kuferki i jesli chodzi o Motostela to wysłałem kuferek do niego i on zrobił wszystko. Mnie pozostało tylko zmontować całość ....
AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
Ostatnio modyfikowany przez Andrzej_Gdynia
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Sobota, 08 Października 2005, 23:09:34
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Dobra, to jeszcze was pomecze. Wszystko przyszlo pieknie zapakowane i po rozpakowaniu i przestudiowaniu zdjec z wyjazdow doszedlem do wniosku ze najwieksza z czesci (plaskownik przychodzacy na tyl) jest u mnie prosty, a w africzkach na zdjeciach wygiety. Jak to jest. Prawde mowiac jeszcze nie przymierzalem stelarza do motocykla, ale chcialbym wiedziec czy obejdzie sie bez giecia i gimnastyki czy nie. Druga sprawa to mocowanie tego elementu. Na obu koncach sa otwory do przykrecenia do "bokow", a jak wyglada mocowanie srodka? U mnie nie ma tam zadnego zaczepu ani otworu do przykrecenia. Jest to "przypadlosc" mojego egzemplarza czy "mysl konstruktorow"? Z gory dzieki za odp.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
jarek
|
Napisano: Piątek, 14 Października 2005, 15:10:09
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
Paweł: ten płaskownik montuje się pod tabl. rejestracyjną , czyli jak przykręcasz numery to od razu montujesz razem z płaskownikiem do błotnika (ja to po prostu przynitowałem - numery do płaskow. i razem do błotnika)- jaśli chodzi o kształt , to jedne są prostokątnie wygięte- wtedy lepiej idą spaliny z tłumika i można jeszcze coś (?) przymocować (np wyprane skarpety jeśli jesteś w trasie),- są też ze ściętymi rogami tzn. nie są prostokątne- wtedy trochę spaliny walą w ten płaskownik- zawsze możesz (doświadczalnie) zmienić, inaczej wygiąć co nie powinno Ci sprawić problemu- pisz , co jeszcze chciałbyś wiedzieć- mam takie same (tylko niesymetryczne), i trochę kombinowałem z mocowaniem- pzdr, jarek
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
Andrzej_Gdynia
|
Napisano: Sobota, 15 Października 2005, 11:31:14
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 407 |
Dołączył: 31.3.2005 |
|
Nie wiem jak jest RD07 ale u mnie RD03 płaskownik w kształcie litery U (mocowanie pod tylny błotnik) przy dużym obciążeniu (2 osoby +full bagaz) naciskał na zacisk hamulca tylnego. Normalnie tego nie widać ale kiedy moto dobija to ten płaskownik obciera zacisk. U mnie efekt jest taki że mam starte 1/2 zacisku i skrzywioną tarczę hamulcową. Mimo pełnego obciążenia zdemontowałem ten płaskownik i nie zauważyłem żeby to wpłynęło zasadniczo na sztywność konstrukcji. Mam go ciągle w garażu bo postanowiłem go podgiąć, ale chyba to oleję...
AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
|
|
|