MIO
|
Napisano: Wtorek, 14 Czerwca 2005, 11:27:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 288 |
Dołączył: 20.10.2004 |
|
Hej, gdzie kupić w Warszawie zestaw napędowy do RD07? Chciałbym kupić coś dobrej jakości (DID?) ale w rozsądnej cenie. Jakich kosztów należy się spodziewać?
MIO AT RD07 N52 13'46.50" E21 02'25.00"
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Wtorek, 14 Czerwca 2005, 12:21:21
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
najlepiej kupic przez jakiegos mechanika, oni maja znizki u impotrerow itp. bywaja rożne i roznej jakosci, ludzie chwalą co mają ja jednak proponuje D.I.D.'a cena z zebatkami (jakies francuskie chyba) to jakies 550 zlotych -dobrze pamietam? hmm postaram sie cusik dowiedzic to na a wysle
98' real nigaz never die
|
|
|
JOJNA
|
Napisano: Wtorek, 14 Czerwca 2005, 18:40:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 369 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
WITAJ JA NA BAZARKU W ŁODZI KUPIŁEM ZESTAW DIDA X-RING + BARDZO DOBRE ZEBATKI WZMOCNIONE Z MAŁYM TARGIEM WEDŁUG MNIE W ZAJEBI.... CENIE 500 ZŁ SPRZEDAŁ MI TO OLEK BIELSKO BIAŁA I JAK NARAZIE WSZYSTKO OK .
N30 43.140 W4 31.884 Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!! komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
|
|
|
MIO
|
Napisano: Wtorek, 14 Czerwca 2005, 19:46:26
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 288 |
Dołączył: 20.10.2004 |
|
OK, w takim razie jeszcze jedno pytanie - jaka jest różnica między O-RINGIEM a X-RINGIEM? Co lepiej kupić?
MIO AT RD07 N52 13'46.50" E21 02'25.00"
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Wtorek, 14 Czerwca 2005, 20:16:52
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
O-ring i X-ring jest to rodzaj uszczelnienia, a dokladnie ksztalt przekroju uszczelnienia ( O lub X). X-ring jest nowszym typem i przez to jest lepszy. Pozdro
Paweł RD 04 '92
|
|
|
MIREK
|
Napisano: Wtorek, 14 Czerwca 2005, 23:41:22
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 310 |
Dołączył: 30.12.2004 |
|
Witam, myślę że niebawem i ja muszę zmienić zestaw napędowy, ale jak tu sobie tak piszemy o tych napędach to ciekawi mnie czy wy zakuwacie te łańcuchy sami, metodą domową, czy też w warsztatach. Może ktoś ma jakiś sposób na zakuwanie i robi to we własnym zakresie. Pozdrawiam
POZDRAWIAM RD 07 96r
|
|
|
JOJNA
|
Napisano: Środa, 15 Czerwca 2005, 15:35:25
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 369 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
Ja sam wszystko sobie przy moto robie a jak cos niedaje rade to moj bardzo dobry koles mi pomaga bo mnie niestac na salony a po drugie widziałem jak oni traktuja nie swoje ja to jak z jajakiem sie obchodze a im tam bez roznicy czy to w piasku czy w błocie lezy . Mam to uzadzenie do zabijania łancucha to tez sie młotniem robi tylko łatwiej bo samo ładnie formuje ale bez tego tez mozna zrobic. Uzadzenie kosztuje i szybko sie koncowki koncza Pozdr. Jojna
N30 43.140 W4 31.884 Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!! komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Piątek, 17 Czerwca 2005, 22:55:38
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Ja swojego nie zakuwam , wolę mieć możliwość demontażu......ale zależy co kto lubi.
RD 03
|
|
|