Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Pompa paliwa XTZ

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Namierzyłem dwie w Motomotion na Połczyńskiej. Można się targować. Cena zazwyczaj zależy od humoru tamtejszego mechanika. Nie pytałem dokładnie jaka, bo ja już mam .


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 73
Dołączył: 11.10.2006
To da sie wszczepić pompe od xtz da At?

Miałem kiedys xtz, wydaje mi sie że tam pompa pracowała cały czas od momentu przekręcenia kluczyka. A w afryce nie jest sterowana jakoś inaczej?


RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
inaczej , ale mozna se przestawić


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
Pastor:


Ja wiem ,że pasuje od Mz Baghiry
Miałem taką załozyć ale trafiła się inna

Ostatnio modyfikowany przez Franek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Pompa z XTZ jest podciśnieniowa, tak jak Mikuni. Wiem, że jest kilka AT z tamtymi pompami i wsjo bangla. Trzeba tylko wykombinować kradziejkę podciśnienia i wkręcić ją zamiast imbusa w miejscu, gdzie podpina się wakuometry przy synchronizacji (króciec ssący już w głowicy). Ja właśnie tam w MM znalazłem sobie tę kradziejkę z TA, która tam daje podciśnienie do kranika. Wygląda profi i wreszcie będę mógł zamontować pompę, którą sobie sprawiłem... 8 miesięcy temu...?

Pis end law


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006
witam Pany
ja z takim pytaniem dziwnym troche
ze zdjęć widzę że zawsze pompa czy z xtz czy mikuni jest zamontowana pionowo. chce wstawić w pozycji leżącej.
czy pozycja zamontowania pompy ma jakiś wpływ na jej pracę i wydajność?



stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
W moim Bigu była ta sama pompa mikuni pionowo (stosowana seryjnie), w mojej xj 600 poziomo (równiez seryjnie) , a w mojej afryce po awarii orginału wisiała przypięta trytytką w bliżej nie określonej pozycji. Wsjo ryba.


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
rambo:
inaczej , ale mozna se przestawić

Masz rację, ale dajmy na to ze moto robi szlifa silnik gaśnie a pompa ciągle pompuje paliwko które się leje wokół motocykla.
Do tego ,zanim zostanie wyłączona stacyjka ( która utrzymuje pompę w pracy )
z benzyny może być spore BUMMM .
Dlatego fabryczne podłączenie gwarantuje przerwanie dostawy paliwa przy nie pracującym silniku, co daje większe szanse przeżycia.
Wiem że to już wszyscy wiedzą , ale gdyby zajrzał ktoś nowy w temat pompy
i chciał zadać pytanie to ma odpowiedź.



RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
O ile mi widomo to XTZ ma PODCIŚNIENIOWĄ pompę... jakim cudem Bonżurowi pracowała po przekręceniu kluczyka, a Dziejowi nie będzie gasła po awaryjnym zgaszeniu silnika tego nie wiem... ale chętnie się dowiem



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006
dzięki chłopaky


stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 73
Dołączył: 11.10.2006
Miałem XTZ 660, babcie lubie szumiała jak przekręciłem kluczyk. Nie było do niej żadnego wężyka z podciśnieniem tylko dwa kable i dwa duże węże paliwowe ze zbiornika i do gaźnika. Raz jak mi paliwa zabrakło pod Piasecznem to mi gościo przywiózł ( pozdrowienia dla niego), wlałem, przekęciłem kluczyk, poczekałem trzydzieści sekundach i na pierwszy strzał odpaliła. Nic nie musiałem gudłać, czyli pompka zalała gażnik sama. No chyba że miałem jakąś wadliwą, albo inną, albo co.
Ale najlepiej to sie na forum XTZ zapytać.


RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
dziwne. wyciągałem kiedyś silnik z 660 i miała podciśnieniową.... w XTZ 750 są juz na pewno seryjnie tylko podcisnieniowe. Tak czy inaczej w omawianym wątku omawiamy podciśnieniowe pompy a one nie szumią, nie pompują paliwa gdy stoi silnik i na "w razie co" są zajebiste. pozdr


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Dzieju:
rambo:
inaczej , ale mozna se przestawić

Masz rację, ale dajmy na to ze moto robi szlifa silnik gaśnie a pompa ciągle pompuje paliwko które się leje wokół motocykla.
Do tego ,zanim zostanie wyłączona stacyjka ( która utrzymuje pompę w pracy )
z benzyny może być spore BUMMM .
Dlatego fabryczne podłączenie gwarantuje przerwanie dostawy paliwa przy nie pracującym silniku, co daje większe szanse przeżycia.
Wiem że to już wszyscy wiedzą , ale gdyby zajrzał ktoś nowy w temat pompy
i chciał zadać pytanie to ma odpowiedź.


Dzieju, po zgaszeniu silnika pompa nie moze pompowac bo napełni gaźniki na full i sie wyłaczy. a podcisnieniowa nie działa jak nie chodzi silnik.

nie wiem co Ty wymodziłeś.


moja AT zapaliła w 20sek po staniu na dworzu od końca września na oryginalnej pumpie z 94r.


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 109
Dołączył: 29.11.2007
Kurcze to jak to jest z tą pompą bo nie kumam.
Mam rd03 i pompa wyglada na oryginał i jak przekrecam kluczyk to słysze jak to nazwac jej"terkotanie" - do momentu gdy napełnią sie gażniki.- wnioskuje że pompa pompuje paliwo. Znowu Czaju tez w RD03 nie ma tego "terkotania" po przekręceniu kluczyka.
Wnioskuje z tego co napisał Dzieju że ktoś cos już grzebnął gdzieś i pompa pracuje po przekręceniu kluczyka - jak tak to jak to sprawdzić.
Z punktu odpalania moto działa to super bo pół obrotu wału i silnik chodzi
Tylko plis nie piszcie że pompe szlag trfiał bo mój budżet moze tego nie wytrzymac w tym miesiącu


RD03
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: