Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> TKC80 vs MCE Karoo

  

Strony: 123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Czy ktoś z Was jeździł kiedyś na obu rodzajach opon i może porównać która lepsza? TKC mam komplet, ale widzę, że przód przeżyje co najmniej dwa tyły. Jak Karoo spisuje się względem bardzo dobrej wg wielu TKC? Na oko bieżnik agresywny, spore opory toczenia, ale w terenie na pewno lepiej idzie. A jak na mokrym asfalcie?


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 181
Dołączył: 23.7.2006
wieczny to ja cię zapytam jakiego przepiegu można się spodziewać na tkc ?
chodzi mi o tył oczywiscie za ile szykować się mam do wymiany ?? bo niedwno założyłem taki komplet


transalp'06
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Mój komplet ma około 2500km. Stan bieżnika na środku:
-przód 7,7mm
-tył 7,8mm
Jeżdżę spokojnie, klocki hamulcowe po prawie 9kkm wyglądają na oko tak samo. Głównie hamuję silnikiem. Opony nie ma co ukrywać - głównie asfalt. z tych 2500km 1,5 tysiąca to wycieczka Warszawa-Karpacz (i okolice + kawałek Czech)-Warszawa z pasażerką i ogólnie mówiąc załadunkiem. Zwiększyłem ciśnienie z 2,25 do 2.4.

Jak wysoki bieżnik mają nufki sztuki? Nie zmierzyłem i nie wiem ile już zeszło, choć na oko tył jednak znika...

Hubert ma komplet TKC na ukończeniu, nie pamiętam ile na nich zrobił. Przestrzegał żeby pilnować ciśnienia, bo to przedłuży życie opony.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 181
Dołączył: 23.7.2006
no kurde nie wiem ale zmierzę jak podzdrowieje
cóż mi anake wytrzymały 9200 km wiec po tkc spodziewam się jakiś 5000 km może nawet mniej zobaczymy jak będzie
jedne co mi się podoba to trakcja w ternie i żywotność w tym wypadku na asfalcie schodzi na drugi plan coś za coś
ja w sumie jeżdżę na 2 barach ale śmigam, sam i więcej po miekim a tu korzystniej mieć mniej


transalp'06
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 117
Dołączył: 11.7.2006
Panowie, dyskusja o TKC już się toczyła niejednokrotnie.
Ja miałekm okazje zajeździć taki końplet - nówki sztuki. Wymiana wypadła przy ok 13,5 tys km. Tył po tym przebiegu był łysy. duzo jeżdzenie po asfaltach, pewnie tak ok 80%. Przód moze i faktycznie wytrzyamałby dwie tylne ale po takim przebiegu wyząbkował się. Takie nierównomierne zużycie tej opony zauważyłem u kilku użotkowników tejże. Największe zuzycie jest podczas hamowania przodem na sfalcie-wysokie kostki podwijają się lekko przez co zużycie przypada na jeden z rantów bierznika. Myśle że to normalne - przy wyższym cisnieniu powietrza w oponie efekt mniej zauważalny jednak wydaje mi sie że trudny do całkowitego uniknięcia. Jeśli chodzi o asfalt to opony doskonałe jak na taki rodzaj bierznika - wyprawa do Crno Gory pozwoliła na ich zamknięcie - z przyjemnością
szkoda tylko ze cena poszła w górę


niedi hardzone
RD04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Ja pozamykałem w Karpaczu .
Aż centralka szurała 1


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
_palel_:
no kurde nie wiem ale zmierzę jak podzdrowieje
cóż mi anake wytrzymały 9200 km


Dziwne co piszesz, ja przejechalem rowniutkie 15 000 na Anekee. Zostalo jakies 2- 2,5mm bieżnika. Moze 130 a TA szybciej schodzi? Widzisz, kolejny argument za Afryką.

A tak na serio, ile razy w tych 9200 km palileś gumę na zlotach ?




pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 181
Dołączył: 23.7.2006
podosek ani razu
tarmpek nie jest do palenia gumy
ja się nie dziwie ze tyle wytrzymały
umnie wytrzymały 9200 i to był koniec ostał się milimetr bieżnika Bridgestony które sa w w oryginale nie wytrzymały 6000 może to przez "styl jazdy"
ja wiem ze mi trampku do chodzi spalanie do 8 litrów a ludzie mówią ze da rade zejść do 5


transalp'06
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Gadu-gadu...
Głębokość bieżnika poproszę. No i porównanie, jeśli ktokolwiek miał szansę pojeździć na obu gumach


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 181
Dołączył: 23.7.2006
wieczny zejdzie gorączka ze mnie to masz zrobione jak obiecałem
ale teraz nie da rady nie dam rady doczłapać nawet do garażu



transalp'06
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 37
Dołączył: 7.3.2007
na wiosnę chcę kupić metzeler karo, kpl. 560 zeta i opinie ma bdb.,jeżeli ktoś już na nich jezdzi chętnie poczytam wrażeń...


AT RD 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Orajt, czekam


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
_palel_:
podosek ani razu
tarmpek nie jest do palenia gumy
ja się nie dziwie ze tyle wytrzymały
umnie wytrzymały 9200 i to był koniec ostał się milimetr bieżnika Bridgestony które sa w w oryginale nie wytrzymały 6000 może to przez "styl jazdy"
ja wiem ze mi trampku do chodzi spalanie do 8 litrów a ludzie mówią ze da rade zejść do 5


OK to syl jazdy, ewidentnie, jak duzo odkrecasz, to i duzo hamujesz to i guma schodzi. Ja nie odkrecam i przebieg od razu sporo wyzszy.
Karoo mial kumpel Jojny, Rumun. Po Rumunii mial kompletnie lysą. Chyba nie byl zadowolony.


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
podosek:
[
OK to syl jazdy, ewidentnie, jak duzo odkrecasz, to i duzo hamujesz to i guma schodzi. Ja nie odkrecam i przebieg od razu sporo wyzszy.
Karoo mial kumpel Jojny, Rumun. Po Rumunii mial kompletnie lysą. Chyba nie byl zadowolony.


Kolega w tym roku na wyjazd do Mołdawi założył nowe Karoona przód i tył, dobrze że przed wyjazdem pokręciliśmy się koło garażu,
tak gdzieś po 1000km przód był do wymiany, na wyjazd założył z przodu TKC80,
tył Karoo wytrzymał 6000km,
a Movistar pojechał na starych TKC80 i obleciał całą trasę bez zmiany,



Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
No to się chyba sprawa wyjaśniła.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Strony: 123>>

  

     Skocz do forum: