Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Tuningowe tłoki do Afryk

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Jak w temacie. Wiecie coś na ten temat? Są czy nie ma? Wyższe, czy do rozwiercania? Nie znalazłem produktów Wossnera, Wiseco, JE... AQ się podobno wycofało ze sprzedaży kitu na 840ccm. Skazani na 60/60 750ccm?


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Nikt nie wie to wyszukałem co mogłem. Pewien pan zrobił w swojej AT 240kkm moda. Zastosował tłoki do NTV (650ccm -> 700ccm). Z 48KM na kole wyszło 56KM, ale trzeba było zastosować K&N oraz DynoJety.

Aha, popularne jest też również montowanie zaworów o średnicy 2mm większej.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.

Ostatnio modyfikowany przez wieczny
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 93
Dołączył: 23.8.2007
Kiedyś miałem taką ochotę ażeby wypolerować kanały w głowicy ( w dr 600) różnica w mocy i w pracy silnika mile mnie zaskoczyła dodam tylko że motor miał ok 70tkm. Spalanie także znacząco spadło . Owy zabieg nie nazwał bym tuningiem ale bardziej usprawnianiem silnika i jego pracy, także i tu w przypadku AT byłbym bardziej przy opcji optymalizacji pracy, anieżeli tuningiem prowadzącym do wysilenia jednostki, wzrostu spalania i szybszemu zużyciu.
P.S. na dzień dzisiejszy mam dość polerowania aluminium .....ale.........kto wie jaka będzie zima chodz głowice są dwie Pozdrawiam


XRV 750
LR discovery
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Nie uwierzę w to, że którykolwiek z Was nie pomyślał sobie: "20kg za dużo i 20KM za mało" . Jestem ciekaw jak ludzie właśnie usprawniają jednostki z XRV. Skrócenie żywotności? W silniku, który sam z siebie nie padnie 1 ? Gimi e brejk . Mając kasę na takie przeróbki byłbym pewnie w stanie profilaktycznie wymieniać panewki co 50kkm. Zawczasu, jeszcze zanim zacznie stukać. Byle nie naruszyć płytko utwardzanych powierzchni wału i korbowodów.



Nie założyłem tego tematu po to, by obmyślić sobie strategię dłubania podczas zimy. Bardziej teoretyzuję, chcę się dowiedzieć. Te 8KM na kole to koszt przewyższający 3kpln (wliczając strojenie silnika na hamowni) jak nie więcej (w Polsce). Mam 16 letnią AT. Kupiłem ją na ślepo. Kapitalny stan, jeszcze lepsza cena. Biorę - jak sie nie podoba to pchnę komuś i jeszcze ba tym zarobię. Kupując ją myślałem, że docelowym motocyklem jest dla mnie Bandit 1200. Dziś wiem jak bardzo się myliłem i doposażam swoją Afri w gmole, centralki, przeciwmgielne, alukufry, stelaże i inne bajerwy. Ale jak przyjedzie motocykl zmieniac... Kto kupi AT mającą ~20 lat za godziwe pieniądze? Gdybym miał za nią dostać cenę rynkową, to doszedłbym do wniosku, ze lepiej za te pieniąchy ją sobie zostawić. I wtedy w pamięci odświeżę sobie ten temat...

Mi się wzięło na wspominki. Może to dlatego, ze kiedyś nieśmiało i nieświadomym konsekwencji pomyślałem, że fajnie byłoby nie sprzedać żadnego ze swoich motocykli i za kilkadziesiąt lat mieć je wszystkie w jednym, dużym garażu... Jak na razie mi się udaje


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
Po himalajskich doświadczeniach Podosa zastanowiłbym się nad alukuframi. Choć wszystko jest kwestią okoliczności w jakich doszło do zdarzenia oraz wytrzymałości materiału. Rd 04
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Testuję wzmacniane prototypy. Grubsza blacha, sprytne zagięcia usztywniające ścianki by kubeł nie złożył się jak Podoskowi. Mam nadzieję się nie wywalić, ale wyglądają solidnie .


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 74
Dołączył: 15.5.2007
Może niekoniecznie na temat ale... Dzisiaj na bazarze we Wrocku spotkałem człowieka który jeździ sobie RD03 i ponoć ("ponoć ponoć ponoć") ma w niej 64konie które pochodzą z silnika ("jakiegoś") HRC. Motocykl sprowadzony z Włoch kilka lat temu. Były jakieś takie silniki? Tuningowane przez HRC? Ktoś wie w jaki sposób? PS Gościu widać że w Afrykach siedzi długo i dużo. Motocykl pali mu 4.5-5.5


-AT RD07, `93
-CB750 SevenFifty

Real adventure starts where road ends...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Też jestem ciekaw bo mi pali mało a kilka razy udało mi sie objechać 07....
może przypadek ale było by miłe zaskoczenie z tym HRC o ile takie wersje były.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 126
Dołączył: 18.9.2005
Cze
Na germańskim ebay pojawił się silnik do AT zrobiony na 70 KM. Zapytałem Pana co było dłubnięte, odpisał niewiele a mianowicie: "The engine has been rebuilt usiing Pistons from JE - which is an US Piston producer , you will find them on the web. The heads have been modified by "grossewächter" which a well known tuning company in Germany - you will also find them in the web"
zajrzałem do tych germańskich tuningowców i mają do AT wałki rozrządu udoskonalone oto linka
http://www.gw-racing-parts.com/english/produkte/Nockenwellen.php
PZDR
MMA


RD04 >>> RD07A
Warszawa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 93
Dołączył: 23.8.2007
Taa............ wery intresting story, widze że ta firma od tłoków to jakiś super hiper nascar. I to wszystko razem ten germaniec chce sprzedać za w sumie nie wielkie pieniądze ... także w czym rzecz..... chyba że pomalował całość razem z filtrem. Wydaje mi sie jakiś bubel. Chodz samemu zapodać taki kit: tłoki + wałek, lub kit 2 tłoki + wałek + większe zawory + poler kanałów. itd. itp.(wydech + kn+ wiele gadzetów łącznie ze zwiększeniem pojemnośći) Dla każdego do wyboru do koloru. Jednemu chodzi o spalanie drugiemu o moc także kwestia złotego środka i trzeźwej oceny co warte, a co nie. Ja natomiast sie zagłębiam w temat (narazie z ciekawośći )
P.S Swoją drogą taki Ntv deavile ma teraz 680 pojemności(chyba 4 zawory/ gar) a trampek cały czas 750 - może wart uwagi byłby przeszczep? A do Afryki co przeszczepić ?
Pozdr.


XRV 750
LR discovery
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
Koledzy, moze zrzutka i zobaczymy co to warte? A moze ktos cos wie na ten temat?
http://cgi.ebay.fr/Africa-twin-Transalp-amelioration-performance-Niveau1_W0QQitemZ180171571424QQihZ008QQcategoryZ73785QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
EEhhhehehehe
Ki diabeł ?
Te wykresy to jak rysowane od krzywika przez początkującego studenta .


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 50
Dołączył: 15.7.2007
sambor1965:
Koledzy, moze zrzutka i zobaczymy co to warte? A moze ktos cos wie na ten temat?
http://cgi.ebay.fr/Africa-twin-Transalp-amelioration-performance-Niveau1_W0QQitemZ180171571424QQihZ008QQcategoryZ73785QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


A co to w ogóle jest? Nie wiem nie znam się, ale jeżeli ma to dodać kopyta mojej kobyle to w to wchodzę. Może ktoś wytłumaczy o co chodzi i co to może być warte


RD03 88 Irlandia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Czy w tej aukcji chodzi o nadwymiarowe dysze, coś jeszcze bom niekumaty?


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: