Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Castrol Act>Evo

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 112
Dołączył: 5.5.2005
Czesc
Kupilem dzisiaj olej Castrol Act>Evo z filtrem oleju Champion. Wszystko jest OK tylko koles z serwisu Kawasaki w Lodzi (sarwisowalem u nich mojego Zephyra) dal mi opakowanie 4l pod inna nazwa - CASTROL GPS 4T, 10W40 - tlumaczyl to tym ze ActEvo byl sprzedawany do stycznia 2005 a GPS jest tym samym olejem tylko ma zmieniona nazwe, jezeli ktos sprzedaje ActEvo to sa to jeszcze zapasy z poczatku roku.

Spotkaliscie sie z taka nazwa? Serwis Kawy jest OK i im ufam ale chcialbym sie upewnic.
Pozdr
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Ten olej lałem poprzednio.....ale zmieniłem na mobila.
Jakoś mniej się spala(ubywa)


RD 03
 
Gość
Eloł!!

Ten temat jest okazją do poruszenia pewnego ważnego dla mnie problemu. Mianowicie w poprzednim sezonie zauważyłem iż moja "trójeczka" zaczyna żreć olej ( Motul 10w40) w tempie 300 - 400 g na 1000 km. Dodatkowo zaobserwowałem wyrzucanie z otworu odpływowego w wydechu jakby kropelek oleju poyżej 6000 rpm . Nie wiem czy jest to wynikiem zużycia silnika , czy może ten olej jest za rzadki. Co pomoże w tej sytuacji ? Zmienić olej na 20w50? Czy raczej myśleć o remoncie silnika? A jeżeli tak to czy już , czy jeszcze poczekać ? Proszę o radę

P.S. Za porady płacę jak za "wierszówkę". Jedno za 100 znaków . Oczywiście w Kaziku
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
czesc Jura.Takie zuzycie oleju nic dobrego nie nie rokuje.Motocykl dymi na niebiesko jak sie nagrzeje?Napewno troche tak .To beda raczej pierscienie olejowe.Wiesz co, to nie jest tak strasznie duzo roboty a raczej tego nie unikniesz zmieniajac oliwe na gestrza.Nowe pierscionki i jak jest juz duzy prog na cylindrze-trzeba sprewdzic czy sie miesci w normach-to trzeba bedzie zrobic tuleje.W sumie nie zajmie to duzo czasu a i koszta nie beda kosmiczne.pozdr
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Innym wyjsciem oprocz pierscionkow sa uszczelaniacze zaworowe. Koszt jeszcze mniejszy, a jak sa stare, to twarda "guma" tak nie uszczelnia i ciagnie olej.


Paweł
RD 04 '92
 
Gość
Koszta.... powiadasz.....

A nie orientujesz się "Guzzi" ile tych kosztów miałoby być ?
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Czesc.Jezeli chodzi o uszczelniacze zaworowe to nie to-tu lekko bierze olej -raczej przy odpuszczonym gazie-gdy hamujemy silnikiem-kiedy dajemy w du... i wali oliwa to raczej pierscionki.Jesli chodzi o kase to tuleje-znam dobry zaklad-ok 120-130 zl za sztuke.Komplet pierscieni to ok 200 zl- ale to dane z 2000 roku do dzis mysle ze zdrozaly z 5 dych.Mozesz zmierzyc pierscienie uszczelniajace i jak dadza jeszcze rade-tzn jak silnik ma kompresje-to mozna zmienic tylko p. zgarniajace.Ale jak juz masz wszystko na wieszchu to lepiej zmienic wszystko . pozdrawiam
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Szlif + tulejowanie najtaniej i najlepiej w Kielcach bedzie w www.grzywalscy.prv.pl. mozesz napisac maila i sie spytac.


Paweł
RD 04 '92
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: