chinol
|
Napisano: Niedziela, 18 Lutego 2007, 10:07:11
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 4.8.2006 |
|
interesuje mnie opinia użytkowników systemu touartech-a
jakie ma wady czy można coś udoskonalić ? mam dwa pomysły jak przymocować kufry jeden z nich to ten sytem touartecha
drugi to dopasowanie klamr z hepko&becker za wszelkie opinie wielkie
no chyba że macie jakies fajniejsze sposoby
nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
Ostatnio modyfikowany przez chinol
|
|
|
JOJNA
|
Napisano: Niedziela, 18 Lutego 2007, 17:47:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 369 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
testowałem oba systemy najpierw hepko po pierwsze bardzo wygodne szybki demontaż na kluczyk 2 sek i masz kufer w dłoni można śmigac do namiotu lub hotelu. MINUS ogromny to bardzo czuły na drgania i uderzenia po jeździe w terenie bez wywrotki urywały sie same z zawiasów mimo dobrych nitów a przy uderzeniu w skałe kufrem pogioł sie cały stelaż ja sie wypier...... mocowania sie poprzesuwały a kufer został na miejscu. W tamtym roku zmieniłem kufry z big alu (typu tuartech asymetryk) na mniejsze alu (symetryczne) i zmieniłem mocowania na te Tuartecha zajebista sprawa naprawde polecam dodałem do kufrów torby, bo mimo tego ze kufry sa czyste alu sie utlenia i wszystkie ciuchy masz brudne do tego teraz pod hotelem czy namiotem otwieram kufer i wyciągam cała torbe jak mi jest potrzebna cała zawartość torby ( kobiety tak czesto lubią ) sam demontaż czy montaż kufrów do motocykla trwa 1-2min jeden, wiec wcale nie tak długo w terenie jeździłem z kuframi i sie nie urwały nadmienie ze był to najlepszy teren do wszelakich testów ułamał sie stelaż a mocowania przetrwały. Nie wiem co w czasie wywrotki bo nie miałem gleby z tymi kuframi ale słyszałem ze te mocowania sa tak skonstruowane ze w czasie wywrotki same sie wypinaja i nic nie uszkadzają jeśli ktoś z was zna ten temat dokładniej z tymi wywrotkami tez poczytam opinie wada ale to chyba i w jednych jak i w drugich to to ze sa drogie .
N30 43.140 W4 31.884 Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!! komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
|
|
|
chinol
|
Napisano: Poniedziałek, 19 Lutego 2007, 21:48:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 4.8.2006 |
|
oki to sie robi ala touartech może bedzie wiecej kompletów to sie z kims podzile. jak robótka bedzie gotowa zapodam foto cena ma być very przystepna
Jojna a czy te twoje nity przy hepcko były zrywalne alu czy stal ?
nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
|
|
|
JOJNA
|
Napisano: Poniedziałek, 19 Lutego 2007, 23:46:54
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 369 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
najpierw alu potem specjal stal jakies zółte i dupa
N30 43.140 W4 31.884 Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!! komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
|
|
|