Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> TKC80

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Nie moglem znalesc tego tematu wiec zakladam jeszcze raz.
Stalem sie szczesliwym posiadaczem tych oponek i oceniam je tak:
W terenie po prostu raj to co wczesnie na anakke bylo moja granica to teraz ho ho hooo naprawde piasek swietnie,bloto swietnie,kamienie swietnie. Jesli chodzi o asfalt to jak jest sucho naprawde TKC 80 zachowuja sie dobrze wykladam sie bardziej niz na anakke na zakretach sie trzymaja...gozej w czasie hamowania ale da sie przezyc.Wszystko bylo swietnie! Ale jak spadl deszcz to zatesknilem za anakee. Naprawde roznica straszna latalem po calej drodze troche mocniej gaz i juz bokiem pod sama szkole Hamowac to sie nie hamuje lepiej juz nogami A co do tego ile TKC80 wytrzyma to tak: Ja ostatnio troche w terenie znowu zaczelem jezdzic ale to jakies 30% tereny na 70% asfaltu oponki maja przebieg moze 300km i wam powiem ze jak tak dalej pojdzie to jeszcze z 300km i nie bedzie z tylu opony starta jest juz dosyc pozadnie a tylko 300km przebiegu
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
Hmm, po 3 stowach wszystko wiadomo...


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Spoko Land nie przesadzaj że jest aż tak źle z tym hamowaniem na mokrym. Trzeba uważać ale generalnie nie jest źle


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
nie jeździłem na TKC ale anakee i tournce mozna afryką walić stoopie na kałużach :d


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
szczególnie przy hamowaniu ja to jednak złośliwy jestem


Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
Land nie przejmuj się znam gościa u którego TKC wytrzymało 26 km i je chwali, bo odcinek specjalny miał 25km i wygrał. Mitasy wytrzymują jeszcze mniej a są tańsze i nie należy dotykać hamulca pod żadnym pozorem


Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Jesli chodzi o teren, o jazde afryka mysle ze nigdy nie przesadzam i raczej nie panikuje ze cos tam cos... Ale naprawde afryka jezdzilem prawie zawsze na anakke i jak padal deszcz nawet nie zwalnialem.Przyzwyczailem sie do tego no a jednak TKC przypomnialo o sobie ze nie jade na anakke Ale cos za cos w terenie swietnie jak juz pisalem.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
Drogi kolego Land ja rozwiazałem ten problem szybko i skutecznie bo miałem podobny . Kupiłem drugie tylne koło do At i jak jade w teren a jak mnie znasz to rzadko tam bywam to zakładam koło z kostka (polecam TKC) jak w traske asfaltowa to zakładam szose (polecam Anake ) roboty 3-4 min i po sprawie przód mam stały i to jak narazie (forma testu) jest Mitas.


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A


Ostatnio modyfikowany przez JOJNA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Jak bym byl normalny to bym tak zrobil ale nie jestem normlanym czlowiekiem i nie wiem kiedy pojade w teren. Czasami jadac do szkoly z plecakiem laduje na poligonie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Ja na ten przykład wcale w terenie nie latam i dlatego kupiłe sbie wczoraj typowo szosową opone Michelin T63 - opona jest "nufka sztuka" z ostatniego tygodnia 2003 roku i kosztowała mnie z przesyłką całe 180 zeta - żona odebrała i teraz mam mały saigon bo " kto to widział tyle kasy w opone motocyklową pchać a autem na łysych Barumach jeździć" "Babsko" nie zrozumie nigdy, że w tej kwestii koszty się nie liczą - POZDRAWIAM

Ps.
Oponka jest 130/80-17 ale mam nadzieje, że specjalnej różnicy to nie zrobi
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: