Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Gmole FEHLING z Niemiec ...

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
Witajcie

Ostatnio "googlając" za zdjęciami AT w internecie znalazłem takie oto gmole:

kryjące sie na niemieckiej stronie http://www.fehling.de/engl/honda1.htm


Czy są to takie jak Twoje Jojna ?? Jeśli tak, to jestem nimi zainteresowany ponieważ wiem,
że służą ci dzielnie od długiego czasu i można rzec "ciągną już trzecią kadencję"

Czy ma ktoś z was doświadczenie handlowe z tą firmą, albo wogóle z Niemcami. Podpowiedzcie proszę, bo nie wiem jak się do tego zabrać.


Dzięki - Szymek


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...

Ostatnio modyfikowany przez szymek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Wybacz Szymku ale te gmole mimo ciekawego wyglądu zabezpieczają tylko boczny plastik i zbiornik.
Kierownica i jej osprzęt ucierpią , przy braku stelaży pod kufry zeszlifujesz też tylne boczki. Są zdecydowanie zbyt blisko moto a brak dolnej szerzej puszczonej rury spowoduje że AT się położy na drodze jak by gmoli wcale nie było.
Wiem że ktoś zaraz powie że marudzę ale lubię jak coś jest efektywne a nie tylko efektowne.
Ale chętnie je obejrzę na żywo jak ktoś takie ma.


RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
na osprzęt kiery wystarczy aluminiowe handguardy założyć i po kłopocie.
Jeździłem p[rzez czas jakiś z gmolami mocno odstającymi od boczków... powiem tak...
chroniły zajebiście, ale wyglądały porażka... totez zmieniłem z powrotem na takie bardziej dolegające


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
Tak to sa te które mam zamontowane na swoim moto już 3 edycje. Tu jednak sie nie zgodze z Dziejem uważam że są to jedne z najlepszych gmoli jakie widziałem w przeciwieństwie np. do Givi nie sa plastyczne czyli w czasie wywrotki nie robią szkody tylko chronią
Jest niewielka rególacja która mozna oddalic od motocykla lub bardzo przyblizyć
Rurka na dole jest nie potrzebna gdyz od tego jest obudowa silnika.
Jak mozna powiedzieć z rysunku że cos jest efektowne czy nie ?
Do tego dodam ze są bardzo profesjonalnie wykonane spawy zalane miedzią używam ich juz 3 rok i jak wiecie na wyjazdy montuje kufry aluminiowe na te gmole wypakowane śrubkami kluczami i nic sie nie dzieje, ktos moze powiedzieć co ty tam jojna wiesz nie jesteś specjalistą od upadków. Fakt raczej staram sie nie wywracać ale jak by ktoś chciał zobaczyc takie gmole po testach prosze poprosic Sambora napewno udostepni.
Szymek jesli bys sie zdecydował to daj znać na @ te gmole mozna kupic w polsce podam ci numer tel do kolegi i sie z nim dogadasz.



N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
O opinie i wypowiedź na temat konstrukcji tych gmoli poprosił bym Pastora który maczał w nich swoje palce i ogladał je wnikliwie


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
JOJNA:
O opinie i wypowiedź na temat konstrukcji tych gmoli poprosił bym Pastora który maczał w nich swoje palce i ogladał je wnikliwie

I ja poproszę

Jojna, emaila w sprawie zakupu wysłałem


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...

Ostatnio modyfikowany przez szymek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 52
Dołączył: 14.2.2007
Witam. Ja mam takie gmole i przyznaje ze prezentują sie super a jeśli chodzi o wytrzymałość to tak sie sklłada ze właśnie miałem okazje je przetestować. Ku mojemu zdziwieniu gmole sie spisały i to całkiem nieżle. Glebe zaliczyłem w lesie i przy niedużej predkości ale wcześniej miałem gmole nie wiem jakiej firmy ale odstawały od motorku sporo i przy takiej samej wywrotce połamałem dwa plastyki i szybe. Myśle że na asfalcie mogłoby być odwrotnie poniewarz motor by sie slizgał i ta odległość gmoli od asfaltu miałaby durze znaczenie. Natomiast w terenie im bardziej odstają tym bardziej wryją się w ziemie i siła rozpedu powoduje wygięcie sie gmoli.
Pozdrawiam


RD 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
Sluchajta koledzy....moja opinia i "doświadczenie" jest takie ze gmole sa potrzebne bez 2 zdan !!!!!
Maja chronic plastiki a w razie nieszczescia sie poddać....i to one maja za zadanie sie polamać czy pogiac itp. nie piszcie opinii ze sie pogiely...bo pewnie mialy sie pogiąć i taka ich była rola !!!!!!
nalezy sie raczej kierowac przy ich zakupie sposobem montazu coby nie utrudnialy eksploatacji motocykla np. nie byly mocowane w miejscu gdzie osłona silnika (za przednim kolem) i mialy punkty mocowan w mocnych miejschach motocykla !!!!!
owszem mozna zrobic gmole MEGA pancerne ale wtedy urwie sie pewnie cos przy motocyklu a one przezyja !!!
Panowie, to taka sama dyskusja jak w przypadku kufrow, ze np. Podoska sie wygły, a Pastora przezyly ale wyrwaly kawał ramy To samo dotyczy stelarzy pod wspomniane kufy......nie ma złotego środka
Moim zdaniem bardzo duzo zalezy od sposobu przewracania sie i miejsca....jeden wyjebie sie na postoju i se piszczele połamie albo kostki powykreca, a drugi sypnie sie przy 100 i nic mu nie bedzie !!!!
Nadal twierdze ze sa dobre przy malych dzwonkach ale jak wyjebiesz porzadnie to nie wiem co bys musial miec zeby przetrwac.....
Zreszta uzywacie motocykli raczej niezgodnie z ich instrukcja i przeznaczeniem wiec niech mi nikt kitu nie wciska ze kazdy z Was ma nowke sztuke nie smigana w terenie, a na allegro wisza same padliny !!!! Trza sie liczyc ze jak wjedziesz w krzory czy pioch po lampy to cos sie zuzyje !!! Najlepiej zapodac sobie komplet dodatkowych owiewek a oryginaly odlozyc na polke...no chyba ze swoimi wyglancowanymi maszynami wiekszosc z Was lansuje sie na glownych ulicach swoich miast
Szymku, kupuj gmole....te sa ok !!!!!!!!!!!!


Africa Twin-s
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
Ropuszku, ale dałeś trzadu!!!
cos mi siem zdaje że wtym roku zaczniemy konkurs na Afri składającą sie z jak największej ilości różnych elementów
Czyli czyja będzie naj... BRZYDSZA!!! jak będzie kiś bajzelek, chyba zacznę coś w tym kierunku kombinować.
Pozmieniam wszystko


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 9
Dołączył: 2.9.2007
Mam takowe. Jak zaryjesz gdzieś w lesie to ci plastiki ochronią bo wysokie i szerokie, ale jak jebniesz zdrowego fikola na asfalcie to kiera się wygnie, gmole pozdzierają, miska pod silnikiem popierdoli, no i oczywiście co najważniejsze dupe sobie poobdzierasz. Jak już się pozbierasz to dojdziesz do wniosku ,że co mialy zrobić to zrobily, (no te gmole) wsiądziesz i pojedziesz dalej.
Ropuch ma racje gmole trza mieć ,takie czy inne to chyba rzecz gustu.
Te nie są zle, bynajmniej nic zlego nie moge o nich powiedzieć , ale czy spelniają swoje zadanie lepiej od innych, to też bym nie powiedzial. Pozdro.
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: