Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> ciężarki na kierownicy

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Czy może mi ktoś wyjaśnić jaki jest cel stosowania ciężarków montowanych na końcach kierownicy?
Z tego co słyszałem zapobiegają wibracjom kierownicy, ......ale kiedy te wibracje się pojawiają?




AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 38
Dołączył: 19.6.2006

Ja myślałem że to są takie "crash pady" coby nie niszczyć kierownicy przy lekkich glebach
Ale faktycznie ma to zapobiegać drganiom.
Myśle że w AT i TA przez elastyczne połączenie kiery z widelcem to jest zbędne, ale tak mi się tylko wydaje...
Pozdrawiam
voy TA 91"


gg 1194640
Pozdrawiam!!!!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Niezależnie od elastycznego połączenia kierownicy z górną półką zastosowanie
ciężarków zdecydowanie poprawia komfort jazdy.
Brak ich mimowszystko powoduje przenoszenie sie drgań na kierownicę co może powodować nawet drętwienie rąk na długich trasach.
No i rzeczywiście również pomagają uchronić kierownice przed zeszlifowaniem.
Moge podać tu przykład Afryki Bzyka w której był brak cięzarków, po kilkudziesięciu km miał już na tyle zdrętwiałe i obolale dłonie że odechciewało się jechać.
Tak czy inaczej polecam!!!!!



RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
o tak ja te łoryginalne wymieniłem na używane od jakiegoś umarłego scigacza jeden waży chyba z 0,25kg. jeszcze mniejsze wibracje


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
Prawdę mówiąc, to te ciężaki założyłem tylko w celu ochrony kiery przed upadkiem. Może jakieś tam drgania eliminują ale ja nie zauwałyłem różnicy, ręce dalej mnie bolą przy dłuższej jeździe.


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: