Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Spraw kilka..

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 16.6.2006
Hej zastanawiam sie nad kupnem kufrow aluminiowych. Poczatkowo chcialem kupic je w holanie, ale sie tu naczytalem ze lepiej z nimi nie wspolpracowac. I wlasnie nie wiem czy skozystac z ich uslog czy bezposrednio do touratecha sie zwrocic??

Czy ktos widzial te kofry touratecha asymetryczne?? Jak lepiej zrobic kupic asymetryczne czy dwa po 40 litrow?? Czy istnieje jakis tlumik akcesoryjny (moze sebring??) i stelaz (jak tak to gdzi miozna cos takiego nabyc) aby zaladowac dwa 40 litrowe i aby byly rowno oglegle od siedzenia?? <-- wiecie o co chodzi.

Czy nie ma moze ktoscalego silnika badz jakis czesci (interesuje mnie glownie gora), ktore nie nadaja sie do uzycia i komus zawadzaja?? Kupilbym to z chcia, bo mam chytry plan przerobienia troszke silnika afriki i potrzebny mi jest model aby przeniesc do kompa rysunek.

Pozdrawiam GP
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
Masz coś na
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
GPpower:
Czy ktos widzial te kofry touratecha asymetryczne?? Jak lepiej zrobic kupic asymetryczne czy dwa po 40 litrow?? Czy istnieje jakis tlumik akcesoryjny (moze sebring??) i stelaz (jak tak to gdzi miozna cos takiego nabyc) aby zaladowac dwa 40 litrowe i aby byly rowno oglegle od siedzenia?? <-- wiecie o co chodzi.

Różnie ludzie robią. Masz do wyboru wiele rozwiązań, z kuframi symetrycznymi i niesymetrycznymi. Ważne jest tylko żeby zewnętrzny obrys był symetryczny, no i przede wszystkim najwazniejsza sprawa to szerokość zabudowy. Zwykle okufrowanie dostępne w "sklepach" jest tak szerokie, że AT wygląda jakby ją gonił kiosk Ruchu.
Przyjedź na jakieś spotkanie AT z miarką i stawiaj każdemu właścicielowi maszyny węższej "w kufrach" niż 95 cm. GWARANTUJĘ że nie stracisz dużo kasy
Jeśli masz RD07, to w dupie jest trochę szczuplejsza Możesz dać do tego taki płaski tłumik jak ma Paweł z Jasła (Paweł wychyl się i powiedz coś o tym kominie), no i zamontować z prawej strony węższy kufer, a z lewej szerszy.
Niestety to wyczerpuje możliwości "fabryczno / sklepowe" zmniejszenia szerokości sprzętu i jeśli to Ci nie wystarczy to pozostaje już tylko ingerencja chirurga

Nie żebym się chwalił, ale tak skromnie i po cichu powiem, że moja krówka ma tylko 81 cm w zadzie, a kuferki mają po prawie 50 l. każdy...


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 16.6.2006
Hej! Dzieki za za zdjecia i rade..
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Witam - z kominem,który posiadam jest tak, że ostatnio identyczny widziałem na allegro /wybierasz dział"motoryzacja" i wpisujesz w wyszukiwarke "africa" a pojawi się oferta motorków i części do Naszego modelu - tłumik ten jest typowo do AT/. Problem jest jeden - KASA - , nie wiem kto to sprzedaje ale chce za mój tłumik czyli Lazer Pro Duo po szakiś testach 899 zeta /niby promocja bo nie "sklepowa" cena /. Ten komin ma tą przewagę, że nie powoduje poszerzenia bocznych owiewek czyli nie wymaga stosowania kufrów asymetrycznych. Wiem, że identyczny wymiarowo tłumik wykonany przez Simplyreda czy innego producenta, które widziałem na bajzlu zimowym w Łodzi można dostać za 400-450 zeta /jeżeli coś to służę wymiarami i fotkami/. Temat kufrów to już inna bajka. Ja na ten przykład nie bardzo przejmuje się szerokością, która w przypadku moich megabaniaków wynosi około 105 cm. ale za to łączna pojemność trzech kufrów ma 180 litrów czyli coś koło kompactowego autka . Jedno jest pewne - czym szerszy zestaw tym więcej trzeba z nim dla wprawy jeździć ale to akurat nie jest specjalnym problemem /spalanie przy takiej szerokości i znacznej nadwadze kierowcy + niedożywiony syn nie przekracza nigdy 6,5 l. nawet przy dość dynamicznej jeździe zaś średnie na trasie to 5,8-6,0 l./.
Generalnie Ja zdecydowanie polecam kufry alu a co do produktów Holana to pogadaj z Robertem z Wrocka, który ma jego wyrób i może udzielić wiarygodnej informacji /w kufrach alu bardzo istotne jest ich mocowanie do stelarza a to akurat touratech ma chyba przemyślane - kwestia ceny to sprawa do osobnej dyskusji / - POZDRAWIAM
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Pastor:
81 cm w zadzie..????????? ło matko jak to żes zrobił..
ja mam tłumik wspomniany owal przez Pawła od Simply reda. i przycielem stelarze "givi" (kajtkowe) i razem z dwoma kuframi po 45L mam 110cm..

81 to nie mozliwe chyba. same kufry mje maja po 30cm szerokosci, to wtedy zosataje na moto 21 cm..?


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
rambo:
Pastor:
81 cm w zadzie..????????? ło matko jak to żes zrobił..


Jak to się robi? A bardzo prosto Najpierw przypadkiem dostałem kufry produkcji tego Pana: http://www.berndtesch.de/English/EIndex.html a one mają tylko jakieś 22 cm szerokości. Za to pozostałe wymiary są spore, stąd pojemność coś prawie 50 l. każdy.
Potem wystarczy już tylko spomiędzy kufrów wypieprzyć Afrykę i wstawić między nie starego poczciwego R100GS i sprawa załatwiona.
Jak znajdę trochę czasu, to powieszę opis ze stosownymi fotami na B-M i dam znać, coby się każdy niedowiarek mógł przekonać .
Zdrowia!



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Kufry sa bardzo dobre co holan sprzedaje ja tak uwazam ale ten czlowiek co je sprzedaje to jest tragedia...Ja osobiscie nie polecam kupowania czego kolwiek u Holana
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
Pastor:

Potem wystarczy już tylko spomiędzy kufrów wypieprzyć Afrykę i wstawić między nie starego poczciwego R100GS i sprawa załatwiona.

Eeee.... Ale żeby nie było mylnego wrażenia, że gloryfikuję swoją padlinkę, to zdradzę Wam sekret, że nawet w "spuchniętej" RD04 można zejść do ok. 90 cm - za jakiś czas niejaki kolega Sambor Wam to udowodni
Tylko ciiiichooo, bo to informacja niejawna...


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 16.6.2006
Czy ma ktos z was tlumik owalny leovinci?? Tak sie zastanawiam czy duzo wystawalby za owiewk i czy daloby sie zalozyc przy nim symetryczne kufry... Jak myslicie?
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja mam prawie symetryczny. 50cm stelarz. mozna jeszcze kombinować. ale 1. wywalić oryginalne kierunki. kufry jeżeli chodzi o prowadzenie moto to ne muszą byc super symettryczne. nie wpływa to na prowadzenie. i atk nigdy sie nie jedzie idealnie pod wiatr czy z wiatrem.


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 16.6.2006
Ten tlumik leovince chyba nie nadawalby sie do sumetrycznego stelaza takiego jak sprzedaje holan.. Jak myslicie jakie akcesoryjne tlumiki by sie zmiescily??? help!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 16.6.2006
Pawel jestes pewien ze ten laser by pasowal??
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 41
Dołączył: 22.6.2006
Ja mam tez tego Lasera, stelaz asymetryczny i kuferki Hepco sierii Junior. Całosc to 97 cm


http://picasaweb.google.com/DaroLtd454
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: