Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> pomocy

  

Strony: 1
Gość
dwa dni temu kupilem pierwsza w zyciu africe.. nie znam motoru wcale a wcale poradzcie co to moze byc, mianowicie 4 i 5 bieg nie chce sie rozpedzac tzn na piatce obroty staja cos okolo 6000 /min i nie chca jechac dalej, co daje ok 140km/h maximum, wiem ze to nie wyscigowka ale powinno byc chyba ciut lepiej, co musze w motorku zrobic na dzien dobry zeby przygotowac go na cacy przy zalozeniu ze poprzedni wlasciciel robil niewiele... pomocy i dzieki z gory piotr, czy ktos z lodzi jest w stanie mi pomodz?? :-)
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
kurcze nie wiem co to ma znaczyc? a ciekaw jestem niezmiernie. przeciez nie zaden ogranicznik?
co to znaczy ze sie dławi? szrrpie? dochodzi do 6000 i jak


98'
real nigaz never die
 
Gość
po prostu cos jak by "bulgotalo" albo nie mialo sily ciagnac dalej..
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 38
Dołączył: 15.1.2006
Myślę że jest zdławiona.


RD 04
 
Gość
ale jezdzila by 11 lat po polsce z nieodblokowana moca? nie ech chyba nie choc to bylo by super. dzieki w kazdym badz razie
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Sprobuj zdjac krocce dolotowe z gaznikow i zobaczyc czy tam jest pelny przelot. Zdlawione wersje mialy kryze. Wystarczy je udroznic i "mocy przybywaj"
Cala instrukcja jest opisana w "przerobkach" na stronce.


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Dławienie może być z powodu braku paliwa ( gaźniki i osprzęt) lub braku powietrza ( wersje dławione), albo może ma założony ogranicznik obr ( to się czasem zdarza, ale w Afryce jeszcze nie słyszałem).
Szkoda że nie zabrałeś kogoś ze sobą na oględziny przed kupnem.


RD 03
 
Gość
dzieki dzieki bede probowal, to wsrod afryk tez zdazaja sie miny???,
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
hmmmmm
moja ma w dowodzie moc 26 kW !!!!!!!!! ale jak jedzie do 180 to chyba nie dławiona, wiec jakbym ja odławił to by ze 240 jezdziła, hehhehe
swoja droga, moja jest ze Szwajcarii, a tam płaci sie dodatkowo od mocy. znaczy była ze szwajcarii , bo teraz jest juz z Polski



98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Przyczyn może byc wiele- jedno jest pewne- motocykl zdławiony nie zachowuje sie dziwnie- po prostu w pewnym momencie nie chce już jechać szybciej ...i tyle. Nie dławi sie, nie bulgocze , ani nic z tych zeczy- po prostu zachowuje sie tak jak miałby mniejszą moc. Sprawdz filtr powietrza- to podstawa- ostatnio z resztą ktoś tu miał taki problem i po wielu katastroficznych wizjach awarii modułu itd- okazało sie że to filtr...Najpierw zacznij od żeczy najprostrzych- bo tam najczęściej maja początek awarie. Pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
Siemano,poczytaj naszą dyskusję /problemy techniczne/ /"czkawka na wysokich obrotach"/jeśli bedzie podobny problem u ciebie to sprawę załatwia dokładne przedmuchanie filtra powietrza za pomocą sprężarki
(tylko filtr kartonowy)
trzeba usunąć te całe dziadostwo które zalega pomiędzy blaszkami filtra,a jak mówimy o AT RD 04 to napewno tam troche tego syfu siedzi


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Gość
dzieki firefighter 80 juz przeczytalem to wczesniej i dzis bede probowal wlasnie lece do garazu czy moge mnala rundke zrobic bez filtru na probe po aspaltach oczywiscie? bo na stacji benz. mam tylko dostep do powietrza
qurde naprawde dzieki za odzew,
p.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
Bez-pro-ble-mo-wo,
trzym sie


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: