Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> czkawka na wysokich obrotach

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
Silnik w at dostaje czkawki pow.5tys obrotów,dławi się przy gwałtownym otwarciu przepustnic.poniżej 5 tys przyśpiesza normalnie:/
Max 120km/h,bo powyżej zaczyna czkawę i szarpanie.szlag mnie trafiał jak musiałem jakiegoś sztrucla wyprzedzać;?
Moto jescze stoi po wycieczce i jeszcze nic nie ruszałem-napiszczcie chłopaki gdzie zacząć szukać przyczyny???
pozdro dla HI-Way-a


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
moze paliwo.. albo kable od moduły popatrz, od świec...


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
A na niższych biegach na wysokich obrotach również szarpie ??


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Ja bym sie jeszcze membranom w gaznikach przyjrzal


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
Nie,na niższych biegach wkęca się normalnie,podobnie na jałowym,schdy zaczynają się na piątce,tzn:silnik reaguje dławieniem na gwałtowniejsze otwarcie przepustnicy,a pow 5 tyś łapie czkawe i bez gwałtownego odkęcania manetą- taki ma humor
przejebane z wyprzedzaniem
dziewczynka powiedziała że ze mną nie jeździ dopóki tego nie zrobie 1


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
membrany?? lepiej nie ,jutro ogień w garażu od samego rana a może pompa??a może jakaś niesczelność w układzie paliwowym??dziwne objawy bo na luzie żednych problemów,nooo może gdybym się czepiał to może silnik reaguje z lekkim opuźnieniem na otwarcie przepustnic-nieznacznie


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Zacznij od podstaw- czyli filtr powietrza i paliwo...Piszesz że na niższych biegach jest ok. No to jakbyś przy wyprzedzaniu zapioł 4 to rozpędzisz maszyne do 130 także wyprzedzisz?? bo troszke mi sie nie chce wierzyć że tylko na piątce Ci sie dławi. Na biegu jałowym nie czujesz tego zjawiska bo silnik nie jest obciążony i ssie mało powietrza i paliwa...Najpierw sprawdż filtr powietrza- wyjmij i przejedz sie bez niego(po asfalcie nie w terenie!!!!) Jeśli chodzi o membrany to problemy zaczynałyby sie koło 300obr/min, ale różnie bywa..Jeśli nie filtr ani np. przypchany kranik paliwa - to może być np. moduł, ale wątpie...Sprawdz to i napisz,...co było??
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 135
Dołączył: 5.2.2005
Membrany w gaźnikach - miałem dokładnie to samo, też przy 5 tys. zaczynał przerywać i szarpać.


XL 650V Transalp
Poznań
Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
filtr chłopaki filtr powietrza,był tak zajebany że aż milo,zrobiłem pare wycieczek po lesie,dwa fikoły a nie przyszło mi do łba żeby go troche przedmuchać-sprężarka załatwiła sprawe.teraz silnik się wkręca bez stresu coż-umiejscowienie wlotu powietrza w RD 04 pozostawia troche do życzenia,także teraz będe tam częściej zaglądał ,wracając do objawów-to na każdym z biegów wkręcała się normalnie-6,7 tyś,może troche przymulona ale bez czkawy,bekała na 5-ce pow.5tyś obrotów
trza pomyśleć o jakimś stożku
dzieki chłopaki za pomoc

narazicho


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 433
Dołączył: 21.4.2005
Oj Michale, jezdzisz po krzakach, a pozniej straszysz ludzi, ze Afryka sie zepsula...


QrczaQ, كَلِمَة نِدَاء في التِّليفُون سَمَّى فــــعــــــــل
N 46 14'42.94" E6 01'38.10"
www.flickr.com/photos/qrczaq
http://qrczaq.blogspot.com/
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
Tak tylko żartowałem przecież wszyscy wiedzą że afryka się nie psuje
Wyśle ci Rafał parę fotek na gmail-a



N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: