krzysiek
|
Napisano: Wtorek, 25 Stycznia 2005, 23:46:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 132 |
Dołączył: 29.11.2004 |
|
Niedawno rozebrałem troche moto i zobaczyłem ,że mam pęknientom no własnie co?Niewiem jak fachowo się nazywa jest to rura gumowa łączonca komore filtru pow. z jednym z gaźników o średn. wew. 56mm.Ktoś z was wymieniał coś takiego , nowe w hondzie kupować czy szukać używki?
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 0:54:51
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Witam! Na poczatku sezonu wymienialem. Koszt w Hondzie to z tego co pamietam ok 95 zl. Uzywki nigdzie nie znalazlem. Czesc jest bardzo wazna. Przez nia zasysane jest powietrze. Jezeli jest dziurawa, powietrze nie przechodzi przez filtr.....i wiadomo co dalej. Druga sprawa to kwestia gaznikow. Sa podcisnieniowe. W airbox'ie nie bedzie prawidlowego podcisnienia i nie beda pracowaly tak jak to sobie japonczyki wymyslily
Paweł RD 04 '92
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 9:03:29
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
Czesc.Tak jak radzi Puff nalezy to jak najszybciej wymienic.Glownym problemem jast zanieczyszczenie powietrza zasysanego przez silnik.Sprawy podcisnienia sa wazne glownie na etapie gaznik-glowica.Miedzy gaznikiem a airboxem nie ma juz wiekszego wplywu na prace silnika.Mysle ze normalnie nie zauwazylbys tej awari -brud zasysany z poza filtra powietrza dopiero po pewnym czasie powoduje np. blokowanie sie przepustnicy i skutki sa odrazu namacalne.Pozdrawiam
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 14:03:29
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Czy niezauwazalne?? Hmmm... U mnie po wymianie silniczek zdecydowanie dostal wigoru. Duzo lepiej i szybciej wkrecal sie na obroty.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 15:10:53
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
No to musiales miec spora dziure.Silnik po zdjeciu airboxu chodz tyle ze glosniej noi takze niezle sie wkreca-problem lezy w tym ze gazniki zasysaja nierowno(jeden ma dziure na dolocie) moze to powodowac jaka roznice ale nie mysle ze az tak odczuwalna.Przeciesz za prace przepustnicy w gazniku odpowiada podcisnienie ktore tworzy sie miedzy cylindrem a gaznikiem.Moj kumpel w NTV mial ten sam problem i nie bylo roznicy po wymianie.Przeciesz montuje sie filtry stozkowe bezposrednio na gazniki i tam w ogule nie ma tych kanalow, ale wymagana jest zmiana mieszanki.Krzysiek zmieni to powie jaki bedzie efekt.Nie wiem dokladnie jaki krztalt maja krucce ktore wchodza do airboxu w RD4 ale napewno maja ksztalt lejkow-to tez przyspiesza przeplyw gazow.Wymieniles sam czy w servisie?Moze zrobili jeszcze synchro i motorek lepiej odlatywal.
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 18:58:32
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
Ku sprostowaniu chcialem jeszcze dodac ze w poprzednim wywodzie napisalem- nie zauwazylbys tej awari-a nie nie zauwazylbys skutkow po jej naprawie.Wiesz napewno o co chodzi.Pozdrawiam.
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 19:27:03
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Wszystko ok. Wymienialem sam. A dziura rzeczywiscie byla spora. Guma nie byla chyba wymieniana od poczatku (czyli 12 lat). Znajdowala sie niedaleko tylnego kolektora wydechowego i to najprawdopodobniej spowodowalo jej przyspieszone starzenie.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 21:28:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
No tak w RD4 airbox jest za silnikiem.U mnie jest nad i te krucce sa bardzo krotkie i praktycznie ich zniszczenie jest chyba nie mozliwe-no chyba ze ktos agresywnie zciagalby airbox i wymachiwal ostrym srubokretem.Pozdrawiam wszystkich ktorzy sami decyduja sie na obsluge swojej Maszynki-goraco zachecam.
|
|
|
krzysiek
|
Napisano: Środa, 26 Stycznia 2005, 22:43:51
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 132 |
Dołączył: 29.11.2004 |
|
Jak zwykle widze ,że można na Was polegać(szybko i wyczerpująco).Ja o wielkiej wadze tych "rurek" zdaje sobie sprawe ale bardziej spodziewałem się jakiś strasznych cen, ale niejest tak źle.Mówicie można zniszczyć jak ktos ostro wkrętakiem chm..... u mnie chyba siekierą, ale przynajmniej nieźle zabespieczył. A co do różnicy jak wymienie będzie problem bo wsiade niby po zimowej przerwie a wtedy napewno to znacie motorek jest jakiś mocniejszy ,żwawszy,szybszy itp.
|
|
|
krzysiek
|
Napisano: Środa, 02 Lutego 2005, 21:44:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 132 |
Dołączył: 29.11.2004 |
|
No u mnie nie tak różowo z tymi cenami za te "rurki"kosztują 150.- za szt. i mają tylko jedną a dr. będzie za około 3 tyg.Czy ktoś zna niższe ceny ?
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 02 Lutego 2005, 23:04:53
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Nie wiem czy myslimy o tych samych rurkach. Dwie mniejsze lacza airbox z gaznikami i jedna grubsza (z tylu w rd04) laczy airbox z puszka filtra powietrza. U siebie wymienialem ta druga rurke (na poczatku zeszlego sezonu) i placilem za nia 95 zl. Pozdrawiam
Paweł RD 04 '92
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Środa, 02 Lutego 2005, 23:37:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
hahah, tak to jest za rurke 95 zeta, ja za slizg lancucha dalem 97 chyba żenada otwieram sklep z czesciami chyba. a na serio zabiaram sie za moto. pozdrawiam i oby mniej rurek do wymiany
98' real nigaz never die
|
|
|
krzysiek
|
Napisano: Czwartek, 03 Lutego 2005, 19:30:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 132 |
Dołączył: 29.11.2004 |
|
No właśnie nienapisałem co najistotniejsze "rurki "do RD07 bardzo ładnie są pokazane na fiszkach w dowl. pod nr. F1700 mają na rys. nr. 7 i 8 . wew. ich średn. 55 mm. Do miłego
|
|
|