pawelw
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 10:58:04
|
|
|
Zarejestrowany |
 |
|
|
Ilość wiadomości: 4 |
Dołączył: 28.3.2006 |
|
Witam, czy ktoś ma pomysł dlaczego AT po wypaleniu do sucha beznyny z fulla po przełączeniu na rezerwę nie chce odpalić ... ? zresztą po każdym osuszeniu paliwa i ponownym nalaniu nie pali.
podejrzewam pompę ?
|
|
|
Pawel_z_Jasla
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 11:49:16
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 960 |
Dołączył: 13.11.2004 |
|
Proponuje przeprowadzić taka próbe z osuszaniem zbiornika jeszcze kilka razy i wtedy w dość bolesny dla kieszeni sposób już na 100% dowiesz się, że to pompa . Mam wrażenie, że odnośnie tego gadżetu było tu już kilka razy mówione i ze wszystkich postów wynikało, iż to jest jedna z dwóch bolączek Afri /druga to chyba regulator napięcia/. Z własnego doświadczenia i wyjaśnień mądrzejszych kolegów wiem, że ta pompa bardzo ale bardzo-bardzo nie lubi być "zapowietrzana" więc proponuje ci skończyć z eksperymentowaniem i po prostu zerkać częściej na licznik przebiegu kilometrów albo jeździć zawsze z kranikiem w pozycji "rezerwa" /Ja tak robiłem i robie nadal a fultanken na pierwszym CPN-ie po przejechaniu 300 km. no chyba, że kraina jest iście dzika to wtedy proponuje tankować na każdym napotkanym - POZDRAWIAM /o ile dobrze zakumałem nick to imiennika /
|
|
|
pawelw
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 12:10:05
|
|
|
Zarejestrowany |
 |
|
|
Ilość wiadomości: 4 |
Dołączył: 28.3.2006 |
|
dzięki, właśnie też na to wpadłem - faktycznie jak nie doprowadza sie do suchości to ładnie wszystko działa. Zastanawiam się tylko czy jest to rozwiązanie docelowe czy też któregoś razu mimo fulla gdzieś stanę na zawsze
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 12:24:25
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Jak bedziesz mial fulla to nie staniesz na dobre, bo mozesz zorbic wowczas bypass i ominac pompe. I choc dlugo tak nie pojedziesz to od stacji do stacji wystarczy...
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 12:52:30
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
ale to wysuszanie to poprzez jazde czy takie opróżniane uklady u paliwowego na zime..? w sumie jedno i drugie szkodliwe
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 14:40:58
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
rambo: | opróżniane uklady u paliwowego na zime..? w sumie jedno i drugie szkodliwe |
Stare górole gadojo, coby jak zima idzie to same karburatory osuszyć . Ale ni przez wypalenie z nich wachy na zamkniętym kranie, ino przez wylanie wachy bez spusty co som we dnie komór pływakownych. Natenczas pompa ma mokro. A łona lubi mnieć mokro jak A najlepiej to nie mieć pompy!!
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|
Franek
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 15:05:03
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
 |
Ilość wiadomości: 308 |
Dołączył: 27.3.2006 |
|
Pastor: | rambo: | opróżniane uklady u paliwowego na zime..? w sumie jedno i drugie szkodliwe |
Stare górole gadojo, coby jak zima idzie to same karburatory osuszyć . Ale ni przez wypalenie z nich wachy na zamkniętym kranie, ino przez wylanie wachy bez spusty co som we dnie komór pływakownych. Natenczas pompa ma mokro. A łona lubi mnieć mokro jak A najlepiej to nie mieć pompy!! |
I dlatego pany ,że wielebny lubi mieć ciongle jechać na mokro musiałem wiekszą baterie zamontować bo ciągle mi rozładowywał ją w nocy. 1 Chyba że zlikwiduja to gniazdo 12V albo wielebny zrobi sobie w końcu tom hiper dziurkę na na podtlenek azotu . Oby mu tylko nic nie zaiskrzyło bo wylecimy wszyćcy w powietrze
Ostatnio modyfikowany przez Franek
|
|
|