Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> problem z paliwem

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 4
Dołączył: 28.3.2006
Witam,
czy ktoś ma pomysł dlaczego AT po wypaleniu do sucha beznyny z fulla po przełączeniu na rezerwę nie chce odpalić ... ?
zresztą po każdym osuszeniu paliwa i ponownym nalaniu nie pali.

podejrzewam pompę ?
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Proponuje przeprowadzić taka próbe z osuszaniem zbiornika jeszcze kilka razy i wtedy w dość bolesny dla kieszeni sposób już na 100% dowiesz się, że to pompa . Mam wrażenie, że odnośnie tego gadżetu było tu już kilka razy mówione i ze wszystkich postów wynikało, iż to jest jedna z dwóch bolączek Afri /druga to chyba regulator napięcia/. Z własnego doświadczenia i wyjaśnień mądrzejszych kolegów wiem, że ta pompa bardzo ale bardzo-bardzo nie lubi być "zapowietrzana" więc proponuje ci skończyć z eksperymentowaniem i po prostu zerkać częściej na licznik przebiegu kilometrów albo jeździć zawsze z kranikiem w pozycji "rezerwa" /Ja tak robiłem i robie nadal a fultanken na pierwszym CPN-ie po przejechaniu 300 km. no chyba, że kraina jest iście dzika to wtedy proponuje tankować na każdym napotkanym - POZDRAWIAM /o ile dobrze zakumałem nick to imiennika /
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 4
Dołączył: 28.3.2006
dzięki, właśnie też na to wpadłem - faktycznie jak nie doprowadza sie do suchości to ładnie wszystko działa. Zastanawiam się tylko czy jest to rozwiązanie docelowe czy też któregoś razu mimo fulla gdzieś stanę na zawsze
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
Jak bedziesz mial fulla to nie staniesz na dobre, bo mozesz zorbic wowczas bypass i ominac pompe. I choc dlugo tak nie pojedziesz to od stacji do stacji wystarczy...


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ale to wysuszanie to poprzez jazde czy takie opróżniane uklady u paliwowego na zime..? w sumie jedno i drugie szkodliwe


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
rambo:
opróżniane uklady u paliwowego na zime..? w sumie jedno i drugie szkodliwe

Stare górole gadojo, coby jak zima idzie to same karburatory osuszyć . Ale ni przez wypalenie z nich wachy na zamkniętym kranie, ino przez wylanie wachy bez spusty co som we dnie komór pływakownych. Natenczas pompa ma mokro. A łona lubi mnieć mokro jak
A najlepiej to nie mieć pompy!!


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
Pastor:
rambo:
opróżniane uklady u paliwowego na zime..? w sumie jedno i drugie szkodliwe

Stare górole gadojo, coby jak zima idzie to same karburatory osuszyć . Ale ni przez wypalenie z nich wachy na zamkniętym kranie, ino przez wylanie wachy bez spusty co som we dnie komór pływakownych. Natenczas pompa ma mokro. A łona lubi mnieć mokro jak
A najlepiej to nie mieć pompy!!


I dlatego pany ,że wielebny lubi mieć ciongle jechać na mokro musiałem wiekszą baterie zamontować bo ciągle mi rozładowywał ją w nocy. 1
Chyba że zlikwiduja to gniazdo 12V albo wielebny zrobi sobie w końcu tom
hiper dziurkę na na podtlenek azotu . Oby mu tylko nic nie zaiskrzyło
bo wylecimy wszyćcy w powietrze

Ostatnio modyfikowany przez Franek
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: