barthez
|
Napisano: Czwartek, 06 Kwietnia 2006, 21:13:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
Wiem, że to wymyślanie problemów, ale: Czy jest ktoś w stanie mi wyjaśnić jaką maksymalnie moc mają silniki AT - oczywiście chodzi o standardowe silniki, a nie jakieś wyczynowe przeróbki. Ostatnio nawet w allegro widziałem ogłoszenie w którym napisano, że moc wynosi 66KM.... Z tego co wiem max produkowany to 58KM - potwierdza się mniej więcej na tej stronie w dziale dane serwisowe (OK - 57, ale to już niewielka różnica). 66KM widziałem też w kilku niemieckich ogłoszeniach na autoscout24
AT RD07A/B '96
|
|
|
Land
|
Napisano: Czwartek, 06 Kwietnia 2006, 23:03:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 884 |
Dołączył: 5.12.2004 |
|
Jesli twoja afryka wjedzie wszedzie to znaczy ze ma wystarczajaco Jesli nie to dowiadoj sie dowiedojPozdrawiam
|
|
|
rambo
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 0:20:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
rd07 ma 44KW czyli 59km swoją drogą, honda w nowej wersji devaulie rozwiercila jego transalpowy silnik do 680ccm. dali mu 4 zawór(drugi wydechowy) dali mu wstrysk i nowe mapy zaplonu i pewnie jakies inne juz malo znaczne akcje. efekt..? 68 koni !! jak by tak zrobili z silnikiem od AT to by im wyszło cos kole 78 koni, ale wtedy konkurencja by sie zesrała jak by honda wrzuciła znowu na rynek afri z takim silnikiem co ma 78
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Piątek, 07 Kwietnia 2006, 9:36:36
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
To są dane z niemieckiego testu na hamowni trzech Afri RD04-58km RD07-61,2km RD07A-60km Test wykonany w roku 99 przez MOTORRAD - wszystkie Afryki miały przebieg ok 10tyś- gdzie oni takie znależli ?? Oczywiście możesz zmierzyć dwa nówki motocykle na hamowni - identyczne, a moc może sę różnić o 2-3km, u harleya w silnikach Evolution- moc czasem była większa o 10KM, lub mniejsza o 15KM!!! Niezła różnica nie?? U japończyków jest z resztą podobnie- Bandit 1200 ma mieć 98, a na hamowni ma 112!!. Goldwing ma mieć 118 a ma 107- ale dotyczy to tylko tego egzęplarza, który w danej chwili stoi na stanowisku pomiarowym- następny z lini monteżowej może miec juz 118 kucy....Także z tą mocą to jest różnie.....Pozdrawiam
|
|
|
Bonjour
|
Napisano: Niedziela, 29 Października 2006, 12:02:38
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 73 |
Dołączył: 11.10.2006 |
|
He Panowie ja kupiłem swoja sciągniętą ze Szwajcari. Przejechałem sie i moim zdaniem chodzi jak wsciekła. Ale.... pojechalem robić przegląd rozszezony i OO oczy mi wyszły na wieszch. W dowodzie szwajcarskim mam moc wpisana 26,5 KW, szybko przeliczyłem i wychodzi ze 36 KM. No i własnie niewiem czy jest juz oddławiona czy nie. Musze z tego co piszecie na gazniorach posprawdzać.
RD07
|
|
|
rambo
|
Napisano: Niedziela, 29 Października 2006, 13:05:11
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
moja ma w takim razie 61 koni. udało mi sie na zebatce 44 zebów rozbujać do 187kmh w dwie osoby z górki bez kufrów
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Niedziela, 29 Października 2006, 14:17:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
z górki to sie nie liczy To ile ma moja 03 skoro dochodzę do 175 a bez tylnego kufra to raz ( bo wiecej nie sprawdzałem) poszła 180. Zresztą czy to aż tak ważne?? ważne że w 2 osoby może się wyrobić w 5 ltr a solo poniżej
RD 03
Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
|
|
|
rambo
|
Napisano: Niedziela, 29 Października 2006, 16:32:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
no masz racje, wogóle te pomiary w polskiej benzynie to se można wsadzić w w Szwecji podczad codziennego dojeżdżania do pracy trampek mi schodził poniżej 4L na 100km przy jeżdzie zgodnie ze szwedzkimi przepisami. (ok.80kmh) a afryka na bułgarskim paliwie poszła 187 w dwie osoby. a przy ciągłej 140kmh spaliła 6L na 100km przez 300km. na polskiej waszce to by min 7 lub nawet i 8 wciagneła golf diesel na niemieckim paliwie przy spokojnej jeżdze wciagnał mi 4,3L na 100km na baku, a w polsce od dwóch lat nie moge w trasie zejsc poniezej 5L.
kajtek cos mial tą swoją afri rd07a na hamownie wrzucić z arrołem i k&n i cisza. moze był i wyszło ze ma mniej niz fabryka podaje i sie wstydzi powiedzieć
h!!! trzoda!!!!
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Niedziela, 29 Października 2006, 23:05:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
witam Bonjour - moja tez ze Szwajcarii, moze taka dzika za bardzo nie jest lub ja nie za dziki , ale w dowodzie miała i ma 26kW , a chodzi tu o to, że w Szwajcarii płaci sie podatki od mocy maszyny (tak mi tłumaczyli). Stąd po po tamtejszych drogach jeździ sporo "zdławionych" maszyn. Mysle ze nie masz sie o co martwić, bo Twoja Afri ma te 57 koników.
pozdrawiam
98' real nigaz never die
Ostatnio modyfikowany przez zibiano
|
|
|