Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Lamerskie pytanie

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Witam

W czwartek kupilem od Adama Dubiela Afryke (wisiala na allegro za 6000zl). Jest to mix silnika i ramy z 03 i reszty z 04. W zwiazku z tym mam kilka pytan do Was:

--czy na swiatlach mijania powinin sie palic jeden reflektor czy 2 (u mnie pala sie dwa, ale swieca wszedzie tylko nie na droge :-)

--jakie symbole powinny byc wybite na kloszach lamp przednich? U mnie na obu sa dokladnie takie same. Wydaje mi sie, ze powinno bc zroznicownie na lampe lewa i prawa.

--w jakiej pozycji ustawic tylny amorek przy jezdzie solo (waga kierowcy 90kg). Tzn, ile skrecic sprezyne (od gory), czym ja skrecac i jak ustawic tlumienie?

Ps. Jak sie sprawuja Rambowe szyby? Ktos juz je przetedstowal? Ja dzis zamowilem na bajzlu szybe w MGG.


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 407
Dołączył: 31.3.2005
Z tego co się dowiedziałem były dwa warianty RD03 w zalezności na jaki rynek robione. Ty jak myslę masz sprzęt sprowadzony z Wloch tak jak i ja. Czyli prawidłowo palic sie powinny dwie lampy. Kwestia regulacji gdzie maja patrzeć jest bardzo prosta. Łatwo moza je poregulować. Z tego co sądzę po swoim masz dwie zarówki 2x35W czyli standard. Takie oświetlenie jest dość kiepskie. Gdzieś juz walkowalismy temat oswietlenia i tam bym Cię odesłał, ale po krótce tylko Ci powiem że jeśli masz żarówki w oprawie BA20 to nie dostaniesz w normalnym handlu mocniejszych zarówek. Na allegro widziałem takie 45/40W lub haloheny w oprawie BA20 za śmieszną kasę po 5 zł.. Pozostaje kwestia duzego poboru mocy (najsłabszym elementem w AT jest podobno regulator...) a i niektórzy zwracają uwagę na temperaturę reflektorów i kwestie długowieczności odbłysników. Ja nie poprawiałem fabryki i jakoś zyje.


AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350

Ostatnio modyfikowany przez Andrzej_Gdynia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Andrzeju dzieki za szybka odpowiedz. Zaraz poszukam w archiwun tematu o swiatlach.

Bylbym wdzieczny gdyby ktos zechcial zerknac na klosze swoich lamp i podac mi oznaczenia wybite na lewej i prawej.


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
Wieczorkiem kolego spisze Ci wszystko co jest na moich lampach napisane i przesle na maila....jesli jeszcze masz jakies pytanka daj znac Do zobaczenia w Sulejowie, dodam jeszcze ze u mnie tez swieca sie 2 lampy przy swiatlach mijania..mam wersje Spanish
YO!


Africa Twin-s
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Cześć Artur..Z tymi lampami jest naprawde różnie- najpierw zoriętuj Sie czy żarówki sa dobrze zainstalowane- jeśli masz H4 i siedzą na swoich miejscach to juz połowa sukcesu- jest to dziwne bo trudno żle zainstalowac takie żarówki-ale w pośpiechu można je wsadzić troche krzywo, co powoduje że reflektory swiecą we wszystkie strony. Motocykl jest przeszczepem także był składany- wszystko oddzielnie- nikt może niepofatygował sie na nocną przejażdzkę także reflektory mogą być zupełnie nie ustawione i regulacja napewno wszystko załatwi. jeśli masz model z dwiema lampami jednakowymi to wszystko ok...tylko lampy te musza mieć w sobie zarówki pozycyjne-jeśli ich nie ma to oznacza że masz reflektory drogowe-a tu bedzie problem z ustawieniem- ale myśle ża masz normalne lampy i przynajmniej w jednej jest żarówka świateł pozycyjnych-taka mała 5W....Narynek szwajcarski i niemiecki były przeznaczone modele z jednym światłem mijania i drugim drogowym-ale można zmostkować żarówki i świecą obydwa-tylko potrzebna jest dodatkowa regulacja..Jeśli masz obydwa reflektory z żarówkami pozycyjnymi to już pewne że bedą świeciły razem- tylko wymagają regulacji.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
A ha jeszcze co do regulacji amora to: sprężyne ustawiasz na połowe regulacji- jeśli jeżdzisz normalnie- jeśli lubisz pochulać w terenie to skręć ją na maxa.., ale powiem Ci że to raczej od upodobań zależy i własnych preferęcji co do komfortu i wysokości motocykla- na skręconej na maxa moto jest wyrażnie wyższy- czuć to jak zajmie się pozycje za kierownikiem. Tłumienie także zależy od upodobań. Pamiętaj tylko że przy regulacji-na zbiorniczku gazu jest śrubka reg. na niej jest punkt- drugi punkt jest na zbiorniczku-zaraz obok tej śrubki- te punkty muszą sie pokrywać, także amortyzator ma 3 możliwości ostawienia tłumienia- niektórzy twierdza że regulacja jest płynna-nawet w niektórych serwisach - mylą sie....Pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
Oto co u mnie stoi na lampach:
Zaczne od tego, ze 2 mam identyczne....z postojówkami i palacymi sie 2 sztukami caly czas !!!

STANLEY HO/R
5900 E4 12.5
H4 T4W
50R00231-20 02408R20



To wszystko, na obu kloszach to samo


Africa Twin-s
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Guzziboy w obu lampach mam zarowki pozycyjne. Na dniach dobiore sie do lamp, i postaram sie je wlasciwie ustawic. Jakie zarowki powinienem miec wstawione? 2* 55/60W?

A jesli chodzi o regulacje amora...Wygodniej jest ustawiac go kluczem hakowym czy jakims, hmmm tepym srubokretem i mlotkiem (wiem jak to brzmi, ale schowany jest gleboko). Do regulacj sluza dwa pierscienie. Obraca sie je osobno czy razem?

U mnie juz chyba nie ma zaznaczonych tych kropek na zbiorniczku gazu. Piszesz ,z e sa tylko 3 pozycje. Co sie stanie jak ustawie gdzies pomiedzy?

Przedni zawias ma mozliwosc pompowania. Czy do normalnej jazdy po szosie i szutrach pompuje sie amory? Jesli tak to do jakiej wartosci?


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Wielkie dzieki Ropuch. W Sulejowie . Jutro porownam Twoje oznaczenia z moimi. Ale chyba sa takie same


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Sprawdz czy nie masz tych małej mocy- jak to może być włoska wersja- ale wątpie. Masz napewno standart H4- także to napewno regulacja- ktoś je napewno założył i nie pomyślał o ustawieniu...Co do Amora- to jeśli głównie jeżdzisz po asfalcie ustaw go pod Swoja mase- tak w połowie- jesli lubisz czasami pojeżdzić po lesie to takie dobre 3/4 max naprężenia. Ta druga nakretka jest kontrujaca-czyli najpierw ją odkręć- dopiero póżniej odkręcaj tą głowną na której trzyma sie sprężyna..ja osobiście jestem zwolennikiem wyjęcia amora- wyregulowania- wyczyszczenia...i założenia spowrotem..Trwa to mniej więcej tyle samo co walka i kurwianie z kluczem hakowym..,noi nie ma sie pokaleczonych rąk...młotek odpada...Co do regulacji tłumienia to prześle Ci zaraz foto o co chodzi.Pozdrawiam.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Guzzi to jest wersja wloska .

Czyzby wyjecie amora bylo takie proste? Jak sie do tego zabrac? A jak sa lozyskowane dzwignie przy amorze? Na tulejkach czy lozyskach?

Napisz jeszcze slowo about przedniego zawiasa i jego pompowania. Ile i kiedy.

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie porady.


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 407
Dołączył: 31.3.2005
A ja dam sobie coś oberwać że masz oprawy na zwykłe żarówki. Dziś na allegro widziałem jakieś ksenonowe właśnie w oprawie BA20 35/35W, oraz 45/40W zwykłe.


AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Zgadza sie. Mam zalozone zwykle 'baniaki'. Mozesz mi podac linka do aukcji z tymi zarowkami?


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ARTUR. NIE KUPUJ JAKIS TAM KSENOWYCH !! KUP MARKOWE, OSRAM PHILPS


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 323
Dołączył: 16.5.2005
cześć Artur, mam wersję włoską rd04 - też od Dubiela- wiem że gościu jest solidny i przeszczepów nie robi- a problem z żarówkami mam ten sam, tzn też mam identyczne lampy z BA20- i nie ma tu mowy /Guzzi/ o H4- po prostu dopóki nie zmienisz podstawy pod żarówkę, jesteś skazany na te "bańki"- co najwyżej możesz dostać te 45watowe- wyjściem chyba jest przeszczep gniazd do H4- wtedy napewno będzie jaśniej- na marginesie potwierdzam dość dupną skuteczność tych "baniek


Rd07A '02
N 51º 52’57,12’’
E 21º 41’15,90’’
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: