Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> jak przerobić gmole by AT nie byla taka szeroka z kuframi...

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
... co by na moto przyciał to i owo. bo 120cm z kuframi GIVI E45 to już przegiecie pały! trampek ma 90cm i jest git, ale na wingracku GIVI (mialeś racje Kajetan.. ) mysle zeby je wywalic tak jak HB, czyli nie za, tylko nad tłumiczysko przepastne rury wydesznej...

Co Wy na to bambucia..?

PS: w Angli moto z kuframi morze miec max 110cm z tego co pamietam. a moze ktos ma stelarz HB i kufry i morze mi zmierzyć ile jego Afri ma w tali z kuframi...






XRV 750 HRC
XL 1000 V




Ostatnio modyfikowany przez rambo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 191
Dołączył: 27.11.2005
Rambo! Specjalnie for You zszedłem do garażu, założyłem i zmierzyłem bo wydajesz się miłym chłopcem . Oryginalne Hepco na oryginalnych stelarzach ma 105cm. Obawiam się tylko czy nie będzie za wysoko środek ciężkości. Nie wiem bo nie jeździłem jeszcze obładowany


At Rd 07 i Zundapp DBK 200 zawsze gotowe do jazdy w pizdu...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 138
Dołączył: 22.1.2006
jak ukłujesz się na akcesoryjny tłumik i puścisz go niżej to można połączyć zmniejszenie szerokości z w miarę znośnym środkiem ciężkości.Przy projekcie od zera można uzyskać wynik poniżej90 cm oczywiście stosując alu kufry te mniejsze i osłonki boczne z africanqueens,lecz one nie są tanie trzeba je malować i zmieniać posadowienie zbiornika płynu chłodniczego oraz przerabiać zamek pokrywy.ale wynik jest zarypisty.oczywiście pojemność bagażników jest podobna do tych givi czy hepco.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
taaa, tylko mamy jedną stałą wykładnie: zostaje przy tych kufrach GIVI co mam. dla mnei są najlepsze i już. a dwa ze na jednym mam z 15 naklejek z całej europy i bym bardzo jak bym mial sie z nimi porzegnać na koszt jakis alusów. chrzania mnie nowinki techniczne. dlatego moje dwa moto maja razem 27 lat

ale 120cm to paranoja

a te hepco ile boczne maja pojemnosci..?




XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 323
Dołączył: 16.5.2005
siema, Rambo - kufry H&B są 30l, są też 40l, są też symetryczne i niesymetryczne (chodzi o plastiki) alusy są 45l ale są b.szerokie- co do stelaży po kajtku- faktycznie, są szerokie-ja mam tego samego producenta (motostel), ale dla H&B ale specjalnie zwężane(w pierwszej wersji były duże - wziął je PUFF) po zwężeniu wyraźna poprawa- musę jeszcze tylko zmienić wypiardzik na owal lub taki jak kolega drobiowy- z tym, że ja nie mam kufrów plastkowych- robią się alusy (ale węższe niż kobi lub touratechy- mają mieć 23cm szer.)-w Twoim przypadku - wymień tłumik- a resztę można wykombinować samemu, bez specjalnego spawalnictwa- trzeba to i owo wygiąć inaczej - gdyby coś, dzwoń (tel w mapie afrykańskiej) pzdr, jarek


Rd07A '02
N 51º 52’57,12’’
E 21º 41’15,90’’
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 138
Dołączył: 22.1.2006
rambik jesteś debeściak przecież plastików nie wyrzucisz do kubła.pozostaje tylko obniżyć tłumik.i będzie ok. najgorzej jak zaczniemy sądzić gówno na śmierć liczy się yno jazda..niemcy mają kuku i walą ojro na dodatki ale to i tak nie wpływa na jazdę
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Panowie - o te pare malutkich centymeterkow chcecie chcecie pol motocykla przebudowac? Jak wymienisz tlumik (pewnie kolo 1,5 patyka) to co zyskasz 3 centymetry? (500 zl za cm + koszty zwężania stelarza. Nie wspominajac o nieorginalnym tlumiku - czytaj - o innych parametrach przeplywu spalin. Nie nadarmo skośni siedzili na nad tym zeby tlumik byl taki jaki jest. Chyba sie zgodzicie ze wyszedl im udany motocykl w ktorym tego typu zmiany moga tylko wplynac negatywnie na zywotnosc silnika. (podobnie jak kombinacje z filtrami powietrza) Po co?

Ja abym nic nie dotykal - albo zdecydowac sie na kufry nad tlumikiem kosztem podwyzszenia srodka ciezkosci, albo na prawa strone wybrac weższy kufer. (Tak jak mowi Jarek)

Trzecia opcja to oczywiscie nie robic nic a zaoszczedzone kase przeznaczyc na przyjemnosci - czyli JAZDE!!!


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Az sprawdze ile ja mam szerokosci na givi E360 po obu stronach na stelarzach GIVI (na tłumiku) - ale chyba szeroko bo mysze odpinac kufer jak przejerzczam przez bramke pod domem.


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja tak mam w transalpie na stelarzu wingrack niesymetrycznym. od tłumika(szerszy stelarz) mam E36, a z drugiej( węższy stelarz) mam E45. ale tego stelarza w TA też przerabiałem, wszystkie zbędne podkładki wywaliłem

w afri tłumik jest jeszcze bardziej przypasiony i ta opcja z dwoma różnymi kuferkami jest tak jak piszecie OK. nic innego nie na ten sezon nie wymyśle. różnica w szerokosci kufrów miedzy E36 a E45 jest 3cm.. tak spekuluje ze jakby z lewej strony zdjać na stelarzu ok.3cm. dac tam tego E45, a z prawej poprostu założyć E36 to mamy już 114cm a nie 120cm w tali

any questions..?


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 188
Dołączył: 13.12.2005
zeby Ci nie bylo za wesolo Rambo to powiem Ci ze kolega Wojtek co czasem z Toba konwersuje ma 94cm szer z kuframi, kto mu pomogl dojsc do tego wyniku napewno sie domyslasz a mozna jeszcze urwac prawie 10cm ale to juz drozsza zabawa bo wiaze sie z wymiana bokow
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ale ja mam same kufry 30cm(45L). to mamy już 60(57)cm. a moto..

wy macie jakies tam alu bajerki a ja mam plastiki GIVI. w aucie mam też zwykle stalówki i 165 opony i koledzy się mnie pytają jak ja po mieście jeźdze ze mi pali 5,8L ON/100km..

mysle zeby z afryki zdjać te kratke z tego tłumika i ten prawy stelarz jeszcze kilka cm przyciać i przygiać..



zejde ponizej 100cm za 100zł. zakład..?


XRV 750 HRC
XL 1000 V




Ostatnio modyfikowany przez rambo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 188
Dołączył: 13.12.2005
tak jest, trzeba walczyć o kazde centymetry zeby palila tak malo jak samochod
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
podosek:
Az sprawdze ile ja mam szerokosci na givi E360 po obu stronach na stelarzach GIVI (na tłumiku) - ale chyba szeroko bo mysze odpinac kufer jak przejerzczam przez bramke pod domem.



no sprawdzilem - razem 105 cm - 55 na stelarzach i 50 na dwa kufry E360. nawet nie tragedia.

Aha Holan
nie zauwazylem zadnej roznicy w spalaniu z kuframi lub bez nich
ok 5.5 l/100 +/- 0,1. moze ma na to wplyw ich oplywowy ksztalt?

I ostatnia ciekawostka - musialem kiedys jechac tylko z lewym kufrem i top casem -300 km- I co? I nic - zadnej roznicy w statecznosci motocykla.
Africa is the best, po prostu.


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria


Ostatnio modyfikowany przez podosek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
no moje kufry same już są szersze o prawie 10cm.. moze przejde na te mniejsze E36.. ale to już strata 18 litrów pojemnosci


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 188
Dołączył: 13.12.2005
podosek Ty szczesciazu, tez chcialbym takie moto co pali tyle samo z kuframi i bez, podobno do 120km/h nie ma to takiego znaczenia, ale ja mam przelotowa 170 i bez kufrow srednio pali mi o 0,5-0,7 mniej
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: