Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> cewki zapłonowe

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
mam takie pytanie: czy cewki zapłonowe w AT są takie same jak w TA? zastanawiam się czy pasowały by do XLV 750. jeżeli macie jakiś sprzęt rozebrany akurat to czy moglibyście pomierzyć parametry u was i mi napisać? chyba, że macie gdzieś serwisówkę. w hondzie co najwyżej mogą sprawdzić w katalogu ale to nie rozwiązuje problemu.



http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Na stornie glownej w dziale DOWLAND jest pozycja HAYNES MANUAL- to serwisowka-zciagaj ja za darmoche i tam w rozdziale 5.1 masz wszystko na ten temat.Pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
dzięki, przejżałem serwisówkę i okazało się, ze od jednego modelu pasuje tzn. ma takie same własności, różni się budową ale to mały problem


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Gość
witam ,

mam podobny problem , niestety dane z serwisówki nic mi nie mówią . Dupa nie elektryk ze mnie.

Pytanie : Czy mogę zastosować podwójną cewkę ze starych modeli do silnika , i pełnej instalacji modelu rd 07a ?

Help !!!!!!!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
sama cewka to zwykły, tępy transformatorek. cały pic polega na tym aby nie skrzywdzić modułu i aby świeca dostawała odpowiedni prąd. na pewno opór cewki musi być dobrany do modułu - to podstawa. inaczej można coś spalić. domyślam się, że wartość cewki jest projektowana też do rodzaju świec choć nie jestem pewien czy ma to duże znaczenie dla całego układu.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: