Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Zady i walety AT

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
No dobra Panowie, znając Wasze wiadomości techniczne o AT, może byście zapodali jakie są najczęstrze problemy w AT, na co trzeba zwracać uwagę w tym motorku a z czego trzeba się chwalić.
Z samego posiadania AT już jestem dumny, ale ponoć idealnego motoru nikt jeszcze nie skonstruował.


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
dla mnie najwiekszym problemem tego motocykla jest to ze niemoge se nim posmigać tera...

ty bura suko zimo won z Polski !! :

ichaa ichaa


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Jak na razide nie mialem zadnych problemow, ale zdarzaja sie:
- regulator napiecia
-pompa paliwa
-modul zaplonowy

Mnie wysiadl jeszcze tripmaster (zreszta Cement ma to samo).

Poza tymi dolegliwosciami - nic tylko lac i jezdzic


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
Silnik ponoć jest niezniszczalny pod warunkiem że się o niego dba ( regularne wymiany płynów).


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Czesc. Generalnie takzjak mowia przedmowcy. Ja jeszcze przyjzalbym sie lozyskom w kolach-szczegolnie z tylu- po wymianie lozysk wymienic nalezy tez simeringi w kole ich szczelnosc przedluza zycie lozysk 2-krotnie, lozysko w zembatce-trudno zauwazyc jego zuzycie bo zembatka pracuje na wlasnym lozysku i jest niezalezna od kola, lozysko glowki ramy-ponoc leci juz po 14 tys. U mnie mam juz 3(nowe) a lozysko przy prawidlowym dokrecaniu i smarowaniu co jakies 7 tys przedluzy jego zycie do 40 tys(u mnie).Jesli chodzi o silnik to sprzeglo dosaje luzu na sprezynach tlumiacych kosza i moze chalasowac na biegu jalowym, uwazac tez trzeba na walek zembatki zdawczej lancucha-trzeba go smarowac co jakies 5-7 tys smarem odpornym na sily ugniatania(ja mieszam miedziowy z grafitowym i ciapie taka ciapka) Jesli uzywasz podrabianych zembatek to zaniedbujac walek przy 80-100 tys-czasem wczesniej, moze nas czekac rozbieranie silnika i wymiana tego walka, W tylnym zacisku lubia rdzewiec sfoznie na ktorych plywa tenze zacisk - takze smar miedziowy, w modelu Rd 7 krucce ssace laczace gaznik z glowica lubia siadac (zeslizguja sie w strone glowicy co moze powodowac nieszczelnosci pomiedzy airboxem a gaznikiem-cale gazniki lekko sie obnizaja) ,krucce te tez moga sie poluzowac i stracic szczelnosc-zachowanie silnika jest dosc ciekawe gdyz motocykl jezdzi normalnie a pomiedzy kruccem a glowico wycieka benzyna - i to dosc intensywnie. Afryce dokucza tez troszke korozja ramy-szczegulnie pod kanapa od strony kola i przy butach- ja po przysm sezonie planuje wypiaskowac cala rame i pokryc lakierem proszkowym oczywiscie w kolorze oryginalnym. Pozdraiwam
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: