Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> świece NGK platynowe

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82256739

warto wydać 200zł co powiedzmy 18 000km..?
zamiast 50zł.. jestem laikiem i sie na tym nie znam. mam motocykl ktory odpali nawet z zalanymi świecami, nigdy nie mialem czegos takiego ze mi nie zapali..


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 13.10.2005
Może to i dobre świece ale nie dajmy się zwariować, te gadki o zakładaniu rękawiczkek, zbędnej pracy na biegu jałowym i zwiększaniu mocy to piepszenie kocopołów. Moc zwiększają pewnie tak samo jak K&N a z tym pokrywaniem się sadzą... śmiech. To jakim cudem my Rambinku kurierujemy na tych standardowych DPR 8 EA 9 ? Fakt faktem że na przestrzeni lat pare razy odmuwiła mi taka świeczka współpracy ale np w 2004r zrobiłem na jednym komplecie ok 30 tyś nie mając z niczym problemów i zmieniłem profilaktycznie. Jak dla mnie to nic lepszego nie trzeba. Szkoda by mi było chajsu, (12-14zł a 46 za szt. robi różnicę) - wolę dokupić więcej bęzynki.
07L Tequila+cytryna

Ostatnio modyfikowany przez Lysol
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
moj trampek ma 20 koni mniej niż ST i pare zjawisk jest bardziej wyczywalne. mi sie wydaje ze po 20 000km taki komplet świec powoli przysiada. swoją drogą, w grudniu jak robilem przeprowadzke trampka spod domu do garażu, padł AQ. wziąłem go na kable od golfa, ale tak sie zalał ze nawet na otwartej przestrzeni waliło z rury wachą, ale co, tak czy siak zapalil

ja to też sram na takie wynalazki, ale zawsze opini wysłuchać chce.

PS;musialem jednak kupić nowy AQ do golfa..


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 13.10.2005
A może chcesz stare świece żarowe od mojego Nyssana? Made in Japan. Do Trampka jak znalazł, chyba też platyna.



Ostatnio modyfikowany przez Lysol
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
mam ci ja nowe do VW. leża na półce. jak spłace AT to szukam auta. mam dosc tego golfa


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 38
Dołączył: 15.1.2006
Świece platynowe wymienia się co 100tyś. km Więc jak ktoś ma zamiar zrobić tyle swoim moto to polecam.


RD 04
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
chyba w samochodzie, a nie w motocyklu...


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 13.10.2005
Ile zrobiłeś na takich świecach?
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Czesc.Swiece platynowane sa przeznaczone do odpowiednich silnikow.Dziwi mnie jesli ktos kupuje do silnika gdzie przewidziane sa normalne i wyzuca kase w bloto.Niektorzy maja klopot gdyz w nowoczesnych silnikach-glownie wyzylowanych z turbo lub przy zmiennej fazie rozrzadu producent przewiduje tylko takie swiece - i wtedy galy rosna gdy przy ladzie koles mowi nam ze ma swiece do naszego pojazdu i kosztuja 400zl za komplet.A ha a co do przebiegu 100 tys.Wiecie na upartego to przy spokojnej jezdzie w dobrze wyregulowanym silniku 4-suwowym ( i to takim ktory nie bierze oleju) jest to jak najbardziej do zrobienia na normalnych swieczkach, a jeszcze jak sa dwie na cylinder to juz spokojnie.Ja wymieniam co sezon(ok 20 tys) a stare sluza czesto jako swiece reanimacyjne do jakiegos leciwego moto-i tam jezdza jeszcze dlugo i szczesliwie. Z drugiej strony jesli zima odpalamy moto na ssaniu(czesto i bez jezdzenia) to swiece moze szlag trafic i po tysiaku...pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 38
Dołączył: 15.1.2006
chodziło mi o irydowe, platynowe powinny wytrzymać 60 tyś.


RD 04
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Miałem CZ crossową i zwykłe świece wytrzymywały max 1 dzień jazdy. Paltynowa wyciągnięta po duzym przebiegu z samochodu jeżdziła dłużej niż silnik tak więc w extremalnych przypadkach mają uzasadnienie, ale do Afri nie kupie bo nie mam kasy na zbędne gadżety.


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 226
Dołączył: 27.10.2005
na ktm latałem na platynówkach - motor lepiej sie kręci, różnica jest odczuwalna ale świeca dużo szybciej pada, czasem padnie na 1 zawodach czasem troche dłużej a czasem za chwile .... niema reguły a cena... dużo większa


"Ile wyjazdów, tyle powrotów"

Honda Varadero Travel 2006
KTM EXC 125 2005

www.mlody-globetrotter.prv.pl
www.darek-enduro.prv.pl
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: