rambo
|
Napisano: Wtorek, 24 Stycznia 2006, 22:11:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82256739
warto wydać 200zł co powiedzmy 18 000km..? zamiast 50zł.. jestem laikiem i sie na tym nie znam. mam motocykl ktory odpali nawet z zalanymi świecami, nigdy nie mialem czegos takiego ze mi nie zapali..
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Lysol
|
Napisano: Wtorek, 24 Stycznia 2006, 23:49:32
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 147 |
Dołączył: 13.10.2005 |
|
Może to i dobre świece ale nie dajmy się zwariować, te gadki o zakładaniu rękawiczkek, zbędnej pracy na biegu jałowym i zwiększaniu mocy to piepszenie kocopołów. Moc zwiększają pewnie tak samo jak K&N a z tym pokrywaniem się sadzą... śmiech. To jakim cudem my Rambinku kurierujemy na tych standardowych DPR 8 EA 9 ? Fakt faktem że na przestrzeni lat pare razy odmuwiła mi taka świeczka współpracy ale np w 2004r zrobiłem na jednym komplecie ok 30 tyś nie mając z niczym problemów i zmieniłem profilaktycznie. Jak dla mnie to nic lepszego nie trzeba. Szkoda by mi było chajsu, (12-14zł a 46 za szt. robi różnicę) - wolę dokupić więcej bęzynki. 07L Tequila+cytryna
Ostatnio modyfikowany przez Lysol
|
|
|
rambo
|
Napisano: Wtorek, 24 Stycznia 2006, 23:56:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
moj trampek ma 20 koni mniej niż ST i pare zjawisk jest bardziej wyczywalne. mi sie wydaje ze po 20 000km taki komplet świec powoli przysiada. swoją drogą, w grudniu jak robilem przeprowadzke trampka spod domu do garażu, padł AQ. wziąłem go na kable od golfa, ale tak sie zalał ze nawet na otwartej przestrzeni waliło z rury wachą, ale co, tak czy siak zapalil
ja to też sram na takie wynalazki, ale zawsze opini wysłuchać chce.
PS;musialem jednak kupić nowy AQ do golfa..
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Lysol
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 0:08:26
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 147 |
Dołączył: 13.10.2005 |
|
A może chcesz stare świece żarowe od mojego Nyssana? Made in Japan. Do Trampka jak znalazł, chyba też platyna.
Ostatnio modyfikowany przez Lysol
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 0:10:30
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
mam ci ja nowe do VW. leża na półce. jak spłace AT to szukam auta. mam dosc tego golfa
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Krzysiek_Chojne
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 16:29:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 38 |
Dołączył: 15.1.2006 |
|
Świece platynowe wymienia się co 100tyś. km Więc jak ktoś ma zamiar zrobić tyle swoim moto to polecam.
RD 04
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 18:00:14
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
chyba w samochodzie, a nie w motocyklu...
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Lysol
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 19:57:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 147 |
Dołączył: 13.10.2005 |
|
Ile zrobiłeś na takich świecach?
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 20:22:12
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
Czesc.Swiece platynowane sa przeznaczone do odpowiednich silnikow.Dziwi mnie jesli ktos kupuje do silnika gdzie przewidziane sa normalne i wyzuca kase w bloto.Niektorzy maja klopot gdyz w nowoczesnych silnikach-glownie wyzylowanych z turbo lub przy zmiennej fazie rozrzadu producent przewiduje tylko takie swiece - i wtedy galy rosna gdy przy ladzie koles mowi nam ze ma swiece do naszego pojazdu i kosztuja 400zl za komplet.A ha a co do przebiegu 100 tys.Wiecie na upartego to przy spokojnej jezdzie w dobrze wyregulowanym silniku 4-suwowym ( i to takim ktory nie bierze oleju) jest to jak najbardziej do zrobienia na normalnych swieczkach, a jeszcze jak sa dwie na cylinder to juz spokojnie.Ja wymieniam co sezon(ok 20 tys) a stare sluza czesto jako swiece reanimacyjne do jakiegos leciwego moto-i tam jezdza jeszcze dlugo i szczesliwie. Z drugiej strony jesli zima odpalamy moto na ssaniu(czesto i bez jezdzenia) to swiece moze szlag trafic i po tysiaku...pozdrawiam
|
|
|
Krzysiek_Chojne
|
Napisano: Środa, 25 Stycznia 2006, 20:24:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 38 |
Dołączył: 15.1.2006 |
|
chodziło mi o irydowe, platynowe powinny wytrzymać 60 tyś.
RD 04
|
|
|
motormaniak
|
Napisano: Czwartek, 26 Stycznia 2006, 11:26:51
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 285 |
Dołączył: 25.11.2005 |
|
Miałem CZ crossową i zwykłe świece wytrzymywały max 1 dzień jazdy. Paltynowa wyciągnięta po duzym przebiegu z samochodu jeżdziła dłużej niż silnik tak więc w extremalnych przypadkach mają uzasadnienie, ale do Afri nie kupie bo nie mam kasy na zbędne gadżety.
750 Africa Twin & Suzuki Dr 350 www.mojemotocykle.prv.pl
|
|
|
Mlody
|
Napisano: Czwartek, 26 Stycznia 2006, 20:19:32
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 226 |
Dołączył: 27.10.2005 |
|
na ktm latałem na platynówkach - motor lepiej sie kręci, różnica jest odczuwalna ale świeca dużo szybciej pada, czasem padnie na 1 zawodach czasem troche dłużej a czasem za chwile .... niema reguły a cena... dużo większa
"Ile wyjazdów, tyle powrotów"
Honda Varadero Travel 2006 KTM EXC 125 2005
www.mlody-globetrotter.prv.pl www.darek-enduro.prv.pl
|
|
|