7greg
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:13:31
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 108 |
Dołączył: 5.11.2007 |
|
Witam.
Dziś po wyjęciu termostatu z AT pojechałem do dealera "krajslera", który mnie wyśmiał, mówiąc że oni prowadzą "krajslera" a nie "dełu".
Znalazłem mały sklepik motoryzacyjny gdzie pan miał wszystko do maluchow, zuków, syrenek i innych wynalazków.
Oglądałem termostaty od: Tico 1,5 Matiz 1,5 Lanos DOHC fiat z biturbo i xenonami i jeszcze z 5 których nie pamiętam.
Czy ktoś mógłby podać od czego konkretnie to ma być. Słyszałem, że niektóre trzeba zeszlifować, ale podobno niektóre pasują jak ulał.
Które to???
Poznasz głupiego po czynach jego.
|
|
|
ronin
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:16:00
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 109 |
Dołączył: 5.3.2006 |
|
Nie robiłem tego jeszcze,ale zawsze przewijało się w tematach, że od Tico. tylko też trzeba porównać, bo podobno termostat termostatowi nie równy.
TA '93---> AT '90
Ostatnio modyfikowany przez ronin
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:22:15
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
ja przerabiałem temat ostatnio, i tak jak pisali chłopaki od tico pasuje zajebiście, aleeee.....trzeba od góry tego małego dziubka zeszlifować o 2mm? tzn. tak żeby był na równo z resztą, obawiałem sie że niebędzie działał....a działa:-) pozdro!
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
nowy011
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:24:47
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 566 |
Dołączył: 15.2.2006 |
|
ronin: | Nie robiłem tego jeszcze,ale zawsze przewijało się w tematach, że od Tico. tylko też trzeba porównać, bo podobno termostat termostatowi nie równy. |
Dokładnie na musiałem spawać obudowe alu. bo przy skrecaniu się okazało ,że jednak idelanie nie pasuje
Także musisz porównać wysokości zwłaszcza tzw. grzybka ....który trzeba zeszliwować ewentualnie
Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
|
|
|
7greg
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:26:02
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 108 |
Dołączył: 5.11.2007 |
|
No dzisiaj miałem od tico w ręku. Był on z taką czarną gumką dookoła tego co niby mam zeszlifować. Ale było to znacznie większe niż tylko o 2mm. Może ktoś ma zdjęcie takiego od Tico.
A są różne od Tico czy tam był tylko jeden silnik?
Poznasz głupiego po czynach jego.
|
|
|
babel
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:42:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 109 |
Dołączył: 29.11.2007 |
|
W intercars wez firmy 4max od Tico pasuje jak ulał . Ja wczesniej kupiłem jakis inny i nie dało się go dopasować. A ten do mojej rd03 pasował bez słowa.
http://ekatalog.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=16096724&art=803298&gen=316&gru=8140000&towkod=A74484&zdj=1&km=0&typ=19695&wsk=O&lang_id=PL
RD03
Ostatnio modyfikowany przez babel
|
|
|
nowy011
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:50:38
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 566 |
Dołączył: 15.2.2006 |
|
NIENIENIE
Gumkę zdejmujsze jeszcze przed..........
szlifowaniem .. i nie tam szlifujesz. hehehe
Szerokość powinna być idealna . Pisałem ,że może zaistnieć konieczność szlifowania ale nei koniecznie. A szlifowanie paru milimetrów takiego ,,grzybak" huk wie jak to nazwać .. który jest końcowym elementem teromostatu..
Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
|
|
|
babel
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:50:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 109 |
Dołączył: 29.11.2007 |
|
Nowy011 - twoje posty nie wiedzieć czemu przyciagają wzork
RD03
|
|
|
babel
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:52:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 109 |
Dołączył: 29.11.2007 |
|
Jak pisałem z 4maxem nic nie trzeba robić poza zdjeciem zewnetrznej gumki
RD03
Ostatnio modyfikowany przez babel
|
|
|
hubert
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 14:58:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
babel: | Nowy011 - twoje posty nie wiedzieć czemu przyciagają wzork |
Cholera a nie mogę się przez tego awatara skupić na czytaniu
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
|
|
|
7greg
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 15:34:00
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 108 |
Dołączył: 5.11.2007 |
|
babel: | Jak pisałem z 4maxem nic nie trzeba robić poza zdjeciem zewnetrznej gumki |
Hehe wiadomo, gumkę pierw
Rozumiem, że do mojej rd07 2000r będzie pasować?
Poznasz głupiego po czynach jego.
|
|
|
babel
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 15:58:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 109 |
Dołączył: 29.11.2007 |
|
O ile pamietam (poszukaj w watkach) to w RD07 jest najwieksze to w co sie wkłada termostat (sorki nie wiem jak to nazwac - mocowacz termostatu ) Także nie bedzie chyba problemu. Dla pewnosci ja to zdjąłem i poszedłem z tym do sklepu. Bo jak pisałem mam juz jeden termostat od Tico który za chiny nie wejdzie nawet po zeszlifowaniu grzybka. O tym 4 maxie to tez na forum znalazłem, Ech nasze forum jest najlepsze
RD03
Ostatnio modyfikowany przez babel
|
|
|
barthez
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 16:14:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
7greg: | Witam.
Dziś po wyjęciu termostatu z AT pojechałem do dealera "krajslera", który mnie wyśmiał, mówiąc że oni prowadzą "krajslera" a nie "dełu".
|
ma to być termostat od Tico, a Tico to Daewoo a nie Chrysler i dlatego pan cię wyśmiał
Szlifować trzeba w RD03 i RD04, w RD07 już nie. pozdro
AT RD07A/B '96
|
|
|
x_men
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 18:33:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 62 |
Dołączył: 23.11.2006 |
|
7greg sprawdż pocztę posłałem Ci zdjęcia opakowania od mojego termostatu może sie przyda.
|
|
|
majo
|
Napisano: Czwartek, 20 Marca 2008, 19:12:48
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 52 |
Dołączył: 21.7.2006 |
|
ja ma od Tico w 03, pasuje bez szlifowania
live to ride
|
|
|