Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> co sprawdzic w rd04???

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
panowie
jade ogladac rd04 w piatek. z racji ze moja wiedza mechaniczna jest ,lekko mowiac, niewielka, potrzebowalbym kilku wskazowek na co zwrocic uwage przy pierwszych ogledzinach. moj wyjaz ma charakter czysto rekonansowy, ale wazne jest zebym mogl stwiertdzic 3 warto ciagnac tam jakiegos mechanika z krwi i kosci????
z gory dziekuje za pomoc
kropek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Ja z doświadczenia mogę powiedzieć jedynie tylko tyle że warto ze sobą ciągnąć mechanika :-)



A sorry nie zrozumiałem do końca twojego posta ... Dopiero teraz zrozumiałem że chcesz stwierdzić czy wogóle warto tam ciągnąć mechanika ... a w tej kwestii niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni.


Królewna RD07 '96
Honda @ 125


Ostatnio modyfikowany przez hubert
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
Witaj Kropek Kiedy jechałem po Smoczycę zabrałem ze sobą Giela - kumpla dzięki któremu zmieniłem zdanie co do motocykla dla nas (z Shadowa na Afri ) i to było najlepsze rozwiązanie - On jest fanem Afri, przejechał się, pooglądał i posłuchał ... kupiłem !! Teraz myślę że zrobiłbym podobnie, ale to zależy od ilości kilometrów do celu (i stopnia znajomości ze "mechanikiem")

Z mojego ciągle skromnego doświadczenia wiem, że warto sprawdzić MODUŁ (czy nie był naprawiany - jak u mnie) oraz wszelkie elementy jemu podobne. Połączenia, kable itd Zajrzeć pod plastiki i ocenić ile i jak mocno Afri glebowała w czasie eksploatacji.. co więcej to nie wiem - narazie nie planuje zmian więc nie myśle o tym..

POZDRAWIAM


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
witam
jak masz niedaleko to weż mechanika od razu. te pare złoty Cie nie zbawi a pozwoli uniknac moze jakiejs ustarki..... albo zavierz ktoregos z NAS

pozdrawiam


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Sprawdz tez czy Land nia nie jezdzil
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
od razu sprostuje
moj wyjazd ma za zadenie sprawdzic 3 w ogole to moto nadaje sie aby przejsci do nastepnego etapu kastingu. wiem ze obecnosc mechanika tak 3 inaczej bedzie konieczna. jade ja ogladac bo mam po drodze i nie bardzo moge kogos ze soba wziasc.
najbardziej zalezy mi na info dot, rzeczy ktorych nie zobacze jesli nie bede wiedzial gdzie mam patrzec- tzw. knify
wielkie dzieki za podpowiedzi
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 371
Dołączył: 30.3.2005
No dobra, walne cos! Jak sie bedziesz chcial przejechac to sprawdza sie od razu czy lagi sa proste a to w ten sposob, ze jadac naprz. 60km/h puscis "kierownice" i jesli cie bedzie ciagnelo w jedna strone, to daj se spokoj, bo byla bita z przodu i to jest niebezpieczne. Jesli nie pojedzies, to niech ci sciagnie te gumowe ochraniacze na lagach i patrz jesli sa jakies stopy po rownaniu, lub czy olej sie nie leje. Posluchaj silnik mozna duzo sie dowiedziec. Dziek ma byc staly nie przerywany. Patrz ogolny wyglad, plastiki, opony (to zeby potargowac o cenie). To na poczatek tyle, jezeli o rekonesans chodzi.


RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla

Bratislava, Slovensko
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Tylko co do ściągania to niekoniecznie musiała być bita.
Na starym łożysku w główce ramy też mnie ciągneło na bok, a po zmianie całkowicie ustało. Na stojący bez trzymanki idzie równiótko.


RD 03
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: