kropek
|
Napisano: Wtorek, 13 Grudnia 2005, 21:48:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 298 |
Dołączył: 28.5.2005 |
|
panowie jade ogladac rd04 w piatek. z racji ze moja wiedza mechaniczna jest ,lekko mowiac, niewielka, potrzebowalbym kilku wskazowek na co zwrocic uwage przy pierwszych ogledzinach. moj wyjaz ma charakter czysto rekonansowy, ale wazne jest zebym mogl stwiertdzic 3 warto ciagnac tam jakiegos mechanika z krwi i kosci???? z gory dziekuje za pomoc kropek
|
|
|
hubert
|
Napisano: Środa, 14 Grudnia 2005, 9:43:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
Ja z doświadczenia mogę powiedzieć jedynie tylko tyle że warto ze sobą ciągnąć mechanika :-)
A sorry nie zrozumiałem do końca twojego posta ... Dopiero teraz zrozumiałem że chcesz stwierdzić czy wogóle warto tam ciągnąć mechanika ... a w tej kwestii niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni.
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
Ostatnio modyfikowany przez hubert
|
|
|
szymek
|
Napisano: Środa, 14 Grudnia 2005, 10:18:02
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 572 |
Dołączył: 2.3.2006 |
|
Witaj Kropek Kiedy jechałem po Smoczycę zabrałem ze sobą Giela - kumpla dzięki któremu zmieniłem zdanie co do motocykla dla nas (z Shadowa na Afri ) i to było najlepsze rozwiązanie - On jest fanem Afri, przejechał się, pooglądał i posłuchał ... kupiłem !! Teraz myślę że zrobiłbym podobnie, ale to zależy od ilości kilometrów do celu (i stopnia znajomości ze "mechanikiem")
Z mojego ciągle skromnego doświadczenia wiem, że warto sprawdzić MODUŁ (czy nie był naprawiany - jak u mnie) oraz wszelkie elementy jemu podobne. Połączenia, kable itd Zajrzeć pod plastiki i ocenić ile i jak mocno Afri glebowała w czasie eksploatacji.. co więcej to nie wiem - narazie nie planuje zmian więc nie myśle o tym..
POZDRAWIAM
szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Środa, 14 Grudnia 2005, 13:04:02
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
witam jak masz niedaleko to weż mechanika od razu. te pare złoty Cie nie zbawi a pozwoli uniknac moze jakiejs ustarki..... albo zavierz ktoregos z NAS
pozdrawiam
98' real nigaz never die
|
|
|
Land
|
Napisano: Środa, 14 Grudnia 2005, 16:48:36
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 884 |
Dołączył: 5.12.2004 |
|
Sprawdz tez czy Land nia nie jezdzil
|
|
|
kropek
|
Napisano: Środa, 14 Grudnia 2005, 17:09:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 298 |
Dołączył: 28.5.2005 |
|
od razu sprostuje moj wyjazd ma za zadenie sprawdzic 3 w ogole to moto nadaje sie aby przejsci do nastepnego etapu kastingu. wiem ze obecnosc mechanika tak 3 inaczej bedzie konieczna. jade ja ogladac bo mam po drodze i nie bardzo moge kogos ze soba wziasc. najbardziej zalezy mi na info dot, rzeczy ktorych nie zobacze jesli nie bede wiedzial gdzie mam patrzec- tzw. knify wielkie dzieki za podpowiedzi
|
|
|
Cement
|
Napisano: Piątek, 16 Grudnia 2005, 10:45:12
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 371 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
No dobra, walne cos! Jak sie bedziesz chcial przejechac to sprawdza sie od razu czy lagi sa proste a to w ten sposob, ze jadac naprz. 60km/h puscis "kierownice" i jesli cie bedzie ciagnelo w jedna strone, to daj se spokoj, bo byla bita z przodu i to jest niebezpieczne. Jesli nie pojedzies, to niech ci sciagnie te gumowe ochraniacze na lagach i patrz jesli sa jakies stopy po rownaniu, lub czy olej sie nie leje. Posluchaj silnik mozna duzo sie dowiedziec. Dziek ma byc staly nie przerywany. Patrz ogolny wyglad, plastiki, opony (to zeby potargowac o cenie). To na poczatek tyle, jezeli o rekonesans chodzi.
RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla
Bratislava, Slovensko
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Sobota, 17 Grudnia 2005, 0:55:30
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Tylko co do ściągania to niekoniecznie musiała być bita. Na starym łożysku w główce ramy też mnie ciągneło na bok, a po zmianie całkowicie ustało. Na stojący bez trzymanki idzie równiótko.
RD 03
|
|
|