jura
|
Napisano: Piątek, 02 Grudnia 2005, 15:03:27
|
|
|
|
Panowie ,
Czy waszym zdaniem dam radę wsadzić silnik od rd 07a z 2002 roku do mojej poczciwej RD 03 z 1989 roku ? , i co z tego wyjdzie...
pozdrawiam
Jura
|
|
|
Andrzej_Gdynia
|
Napisano: Piątek, 02 Grudnia 2005, 15:36:19
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
|
Ilość wiadomości: 407 |
Dołączył: 31.3.2005 |
|
Ja mam taki mix. Do RD03 gość wsadził silnik od RD04. Zmienione są tylko zębatki napędu - komplet. Trochę nie pasuje zbiornik wyrównawczy chłodnicy, reszta pasi. Mam AT 750 z nieco większym zbiornikiem i tyle. Prędkości się zgadzają, sprawdzałem przy 5 tys obrotów - 130 km/h tak jak RD07. Nie ma problemów także z elektryką. Moduły pasują kostki też.
AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
|
|
|
jura
|
Napisano: Piątek, 02 Grudnia 2005, 15:49:46
|
|
|
|
Mistrzu ,
lejesz miód na moje serce...
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Piątek, 02 Grudnia 2005, 16:50:13
|
|
|
Administrator |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
jura: kope lat!!!  Jak zobaczylem temat wiadomosci od razu wiedzialem ze Andrzej odpowie na tego posta  Uwazam twoj pomysl za rewelacyjny. Biorac pod uwage stan Twojej maszynki - nie oplaca jej sie sprzedawac, bo nie dostaniesz za nia tyle ile jest w rzczewistosci warta. a silniczek wymienic to swietny pomysl. Tym bardziej, ze ten silnik z allegro ma "natrzaskane" az 8 tys km Pozdro i pisz co i jak sie rozwija. Dawaj znac na forum o wszystkich po(d)stepach
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Mazy
|
Napisano: Piątek, 02 Grudnia 2005, 17:45:16
|
|
|
Zarejestrowany |
     |
|
 |
Ilość wiadomości: 100 |
Dołączył: 12.4.2005 |
|
Jura - obym się mylił ale RD03 i 04 maja ze soba wiele wspólnego a w RD07 masz gdzie indziej filtr powietrza, inne gażniki i chyba połączenie z airboxem- być może to nie problem ale... Powodzenia w pracach konstruktorskich
|
|
|
robifire
|
Napisano: Piątek, 02 Grudnia 2005, 18:31:34
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
 |
Ilość wiadomości: 325 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
Jura!
RobiFire Transalp '98 DT 125 '97 Zmienilem nr telefonu!
|
|
|
Andrzej_Gdynia
|
Napisano: Sobota, 03 Grudnia 2005, 8:28:04
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
|
Ilość wiadomości: 407 |
Dołączył: 31.3.2005 |
|
Kurcze Mazy ma chyba rację.... RD07 - to kłopoty z filterem powietrza a i przewody nie będą pasowały, bo przecież przeniesiono moduły z pod siedzenia na boczek... Moje doswiadczenia to miź z RD04 i tu na 100% mogę powodzieć że żadnych kłopotów nie będziesz miał....
AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Sobota, 03 Grudnia 2005, 13:02:35
|
|
|
Administrator |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Z modulami by sie jeszcze pokombinowalo, ale filtr powietrza W RD07 jest na zbiorniku, a w RD03/04 pod siedzeniem..... Ale na pewno da sie to jakos obejsc
Paweł RD 04 '92
|
|
|
kajetan
|
Napisano: Poniedziałek, 05 Grudnia 2005, 17:11:54
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 619 |
Dołączył: 30.1.2005 |
|
Jura moze cie zainteresuje :
http://cgi.ebay.de/XRV-750-Africa-Twin-Motor_W0QQitemZ8020210523QQcategoryZ88480QQrdZ1QQcmdZViewItem
N 50'18'12.72" E 19'10'50.18"
|
|
|
kropek
|
Napisano: Poniedziałek, 05 Grudnia 2005, 17:31:12
|
|
|
Zarejestrowany |
      |
|
|
Ilość wiadomości: 298 |
Dołączył: 28.5.2005 |
|
jura nie rob tego!!!!!!!! jestesmy ostatnimi rycerzami okraglego stolu jak to zrobisz zostanie nas tylko dwoch (ja i lysy)-zostawisz nas samych na polu walki z coraz mlodszymi maszynami?? a kto bedzie strzegl dawno zapomnialych wartosci ???????
ha nabijam sie- czekam na twoje relacje bo zasiales ziarno ciekawosci w moim sercu- meze sam sie odwaze??
pozdrawiam
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Poniedziałek, 05 Grudnia 2005, 19:32:23
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
 |
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
Da rade spokojnie to zrobic.jak masz na mysli ten silniczek z allegro to jest z cala instalacja(modul itd.) takze zmien wszystko.Silnik w RD 7 z 2002 ma czyjnik polozenia przepustnicy w gaznikach i modul pod nie musi byc tez po 96r.na starym module tez bedzie chodzil-tylko czujnik nie bedzie pracowal.A takie detale jak dopasowanie do airboxy itd da sie spokojnie zrobic-gazniki sa ustawione tak samo tylko srednica na kruccach ssacych moga byc ruzne , a to da sie juz dopasowac.pozdrawiam
|
|
|
jura
|
Napisano: Wtorek, 06 Grudnia 2005, 8:51:50
|
|
|
|
Piękne dzięki , za pomoc i wsparcie . Jak wszystko ułoży się z kasą to koło 15 - 20 powinienem zakupić . A później , cuż zobaczy się , oby tylko rama wytrzymała....
Aby do wiosny....
|
|
|
szymek
|
Napisano: Wtorek, 06 Grudnia 2005, 10:08:12
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 572 |
Dołączył: 2.3.2006 |
|
"Trzymaj się ramy a się nie posramy" 1 gdzieś to słyszałem !!
Trzymam kciuki bo pomysł jest przewrotny, ale dobry !! Pozdrawiam serdecznie... a co do ramy to wytrzyma. Przecież od 90-92 roku montowali w nią silniki 750cm (Am I right ?) HEJ
szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...
Ostatnio modyfikowany przez szymek
|
|
|
jura
|
Napisano: Sobota, 17 Grudnia 2005, 10:06:37
|
|
|
|
tak więc silnik już zakupiony..
Niestety okoliczności zakupu spowodowały iż raczej nie doznaję w tej chwili wielkiej radości. Kolesław który go sprzedawał umuwił się ze mną telefonicznie na cene , lecz gdy przyjechałem ( 700 km w jedną stronę ) cena nagle wzrosła o 200 zł ( C mu w D )
Za to silnik rzeczywiście igiełka - po prostu nowy , z kompletną instalacją elektryczną , gaźnikami , chłodnicami , itp.
I teraz dylemat - wymieniać samemu , czy komuś zlecić ? Jeżeli możecie mi kogoś polecić to : " ja proszę i radzę , radzę i proszę " pomóżcie...
pozdrawiam
|
|
|
robifire
|
Napisano: Sobota, 17 Grudnia 2005, 10:30:40
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
 |
Ilość wiadomości: 325 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
Ja to bym sie sam zabral bez dwoch zdan! W koncu to ty zostaniesz ojcem 750! A nie jakis mechanik. Jesli tyko czas i mozliwosci na to pozwalaja to do dziela! Na forum jest tyle specow, ze pomoga w kazdej sytuacji
RobiFire Transalp '98 DT 125 '97 Zmienilem nr telefonu!
|
|
|